abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:56:53 #151
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_27757120
hmm dan zal alles wel plat gaan denk :/ skullcrusher ligt nu ook plat iig (staat niet in de lijst)
phluphy for president!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:04:31 #152
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_27757425
Login server ligt ook beetje plattig
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:08:58 #153
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_27757628
naja dan maar weer mods zoeken op curse-gaming.com
phluphy for president!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:10:32 #154
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_27757704
hmm ook plat :/
phluphy for president!
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:18:04 #155
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_27758037
skullcrusher werkt weer
phluphy for president!
pi_27758090
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Oe, die eerste is geil!
Toch, als mage heb je denk ik liever +damage gear dan +healing effect. ( ff beide setjes afgaan als je op die links klikt)

dus als mage zou t mijns inziens beter zijn om MC the spammen dan Onyxia.
life is a game....and im winning
pi_27758359
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Toch, als mage heb je denk ik liever +damage gear dan +healing effect. ( ff beide setjes afgaan als je op die links klikt)

dus als mage zou t mijns inziens beter zijn om MC the spammen dan Onyxia.
Het is dan ook een priest only item
pi_27758408
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef kipknots het volgende:

[..]

Het is dan ook een priest only item

Het nieuwe trol dorpje in the hinterlands is iig erg ok. Al zijn sommige quests wel iets te (maak 80 elites af)
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:27:02 #159
66083 Platina
78th Element
pi_27758411
Ok, Battlegrounds is kut

Ik dacht dat het wel balanced zou zijn, maar nee, Horde volledig outnumbured Allaince gewoon met gemak in ons kamp.
Verder vraag ik mij af wat voor use professions nog zijn want nadat je de eerste de beste elite killed in battlegrounds krijg je verdomme een 53,9 dps polearm (speed 3,60) met + agi, stam en strength

Hallo? Waarom zou ik nog Arcanite farmen.
Verder komen me bags weer vol met zooi te zitten vind ik persoonlijk dat er teveel onoverzichtelijke quests zijn en eigenlijk het hele idee een grote flop en dan met die giants die je kunt oproepen?

Hallo het is World of Warcraft verdomme geen Age of Mythology met individuele spelers in first person. Flikker toch een end op met dit wannabe battlefield, ik ga ofwel gewoon questen en misschien nog op 60 dit nog eens proberen (niet dat ik veel kan betekenen als warrior...) of simpelweg een ander spel spelen.
pi_27758506
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:19 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Toch, als mage heb je denk ik liever +damage gear dan +healing effect. ( ff beide setjes afgaan als je op die links klikt)

dus als mage zou t mijns inziens beter zijn om MC the spammen dan Onyxia.
Onyxia's Lair:
http://www.thottbot.com/?i=27679

Molten Core:
http://www.thottbot.com/?i=37308

Als Mage zijnde nog steeds liever de MC variant?
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:32:38 #161
104428 Bacow
Leader Unit
pi_27758623
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Onyxia's Lair:
http://www.thottbot.com/?i=27679

Molten Core:
http://www.thottbot.com/?i=37308

Als Mage zijnde nog steeds liever de MC variant?
Mag ik een keer met je mee .
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:55:18 #162
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27759502
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Migwi het volgende:

[..]

Onyxia's Lair:
http://www.thottbot.com/?i=27679

Molten Core:
http://www.thottbot.com/?i=37308

Als Mage zijnde nog steeds liever de MC variant?
Nope. Maar goed, Netherwind >> Arcanist.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27760368
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Platina het volgende:
Ok, Battlegrounds is kut

Ik dacht dat het wel balanced zou zijn, maar nee, Horde volledig outnumbured Allaince gewoon met gemak in ons kamp.
Verder vraag ik mij af wat voor use professions nog zijn want nadat je de eerste de beste elite killed in battlegrounds krijg je verdomme een 53,9 dps polearm (speed 3,60) met + agi, stam en strength

Hallo? Waarom zou ik nog Arcanite farmen.
Verder komen me bags weer vol met zooi te zitten vind ik persoonlijk dat er teveel onoverzichtelijke quests zijn en eigenlijk het hele idee een grote flop en dan met die giants die je kunt oproepen?

Hallo het is World of Warcraft verdomme geen Age of Mythology met individuele spelers in first person. Flikker toch een end op met dit wannabe battlefield, ik ga ofwel gewoon questen en misschien nog op 60 dit nog eens proberen (niet dat ik veel kan betekenen als warrior...) of simpelweg een ander spel spelen.
Een warrior kan wel degelijk veel betekenen. De combinatie hunter - warrior is bijvoorbeeld zeer dodelijk in Warsong. De Hunter zet zijn pet en ranged in en de warrior mept er vol op in bij de tegenstander...Is ie zo weg.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:22:41 #164
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27760542
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Platina het volgende:
Ok, Battlegrounds is kut

Ik dacht dat het wel balanced zou zijn, maar nee, Horde volledig outnumbured Allaince gewoon met gemak in ons kamp.
Verder vraag ik mij af wat voor use professions nog zijn want nadat je de eerste de beste elite killed in battlegrounds krijg je verdomme een 53,9 dps polearm (speed 3,60) met + agi, stam en strength

Hallo? Waarom zou ik nog Arcanite farmen.
Verder komen me bags weer vol met zooi te zitten vind ik persoonlijk dat er teveel onoverzichtelijke quests zijn en eigenlijk het hele idee een grote flop en dan met die giants die je kunt oproepen?

Hallo het is World of Warcraft verdomme geen Age of Mythology met individuele spelers in first person. Flikker toch een end op met dit wannabe battlefield, ik ga ofwel gewoon questen en misschien nog op 60 dit nog eens proberen (niet dat ik veel kan betekenen als warrior...) of simpelweg een ander spel spelen.
Ik vind Battlegrounds geweldig !

Kwam binnen in Alterac Valley toen de Horde Graveyard onder vuur lag, maar naarmate de tijd vorderde, gingen we steeds meer hun kant op, toen hun graveyard overgenomen, en vanaf daar continu raids op hun Outpost tot ik een keer doodging en niet meer kon ressen...

158 HKs gescoord zonder group, heerlijk DOTs en AoE spammen, en omdat het IMO echt wel een tactische map is, is het een stuk interessanter dan de Tarren Mill zerg.

Morgen die 10v10 CTF eens proberen, die schijnt ook erg leuk te zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:39:11 #165
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_27761093
10 vs 10 is ook erg leuk.
En eindelijk is de ultieme skill uit de Protection tree nuttig! Repentance ftw!
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:44:36 #166
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_27761269
Wat is de algemene lvl op battlegrounds ?
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:48:38 #167
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_27761373
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:44 schreef GaRleC het volgende:
Wat is de algemene lvl op battlegrounds ?
edit :

Warsong Gulch is voor lvl 21-60 (21-30, 31-40, 41-50 en 51-60)

Alterac Valley is voor lvl 51-60

[ Bericht 25% gewijzigd door PBateman1978 op 08-06-2005 23:59:49 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:13:14 #168
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27761969
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind Battlegrounds geweldig !

Kwam binnen in Alterac Valley toen de Horde Graveyard onder vuur lag, maar naarmate de tijd vorderde, gingen we steeds meer hun kant op, toen hun graveyard overgenomen, en vanaf daar continu raids op hun Outpost tot ik een keer doodging en niet meer kon ressen...

158 HKs gescoord zonder group, heerlijk DOTs en AoE spammen, en omdat het IMO echt wel een tactische map is, is het een stuk interessanter dan de Tarren Mill zerg.

Morgen die 10v10 CTF eens proberen, die schijnt ook erg leuk te zijn.
Battlegrounds in pickup groups op onze server zijn echt fucking gay,
zitten we CTF te doen : Stick together guys, wat doen ze? zien ze 5 hordes, pakken ze er allemaal 1tje, de vlag word gepakt, ach wat zou et ! ik ga CP scoren... echt 9.6 van de 10 alliance spelers werken niet samen op onze server echt tering triest,
maarja dat was al te verwachten want als je tarren mill raid moet je ook niet denken dat je hulp krijgt, sta je daar met 20 man, 1 iemand heeft 5 guards op em, word gewoon NIET geholpen, ik healen maarja dat hou je nie bij natuurlijk en aggro overnemen,
of je staat er met 20 man, komen er 20 hordes aan, ik stap naar voren, alle andere alliance rennen weg, Sta je daar in je eentje, echt te triest
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27763193
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:59 schreef Migwi het volgende:

[..]

Lees rustig de quests door die er zijn.
Die items zijn questitems en moet je inleveren bij een NPC en als ie er genoeg heeft krijgen de guards van jouw faction armour upgrades.
En zo zijn er nog meer quests om jouw faction te versterken.
Ook zal je er wel honour voor krijgen denk iken dan kun je leuke items kopen (al mis ik de Hunter items, goh, verassend )
Ik ben net naar Altarac gegaan zodat ik morgen ochtend lekker kan beginnen daar, en ikvond die quest buiten wel mooi eigenlijk voor rewards alleen ik zou niet kunnen kiezen tussen de crossbow (+8 agility, +7 spirit iirc) of de polearm (met +21 agility en een hoop damage) verder was er alleen maar geld rewards bij de quests maar ik zie wel morgen hoe het verder gaat heb er zin in tenminste.

Ik zie het nut van sommige classes niet echt in bij de battlegrounds (warsong heb ik het dan over nu omdat ik de ander niet gespeelt heb).
mages: AoE, frost nova, veel damage, blink om naar de vlag te komen en dan boots of speed eruit.
warlock: veel damage (door dots) als ze niet onderschept worden door rogues en pet doet nog meer damage erbij. voornamelijk roguevoer lijkt me.
rogues: cloth dragers ambushen, flag beschermen door in de kamer te cloaken en dan ambushen enz.
hunters: in de aanval, pet en multishot doet damage, aspect of cheetah om met flag weg te komen, om te verdedigen kan aimed shot +shadowmeld gebruikt wordne met frost trap en je hebt een goede verdediging en lijkt me dat je best veel aankan
warrior: beschermen van anderen, ze hebben geen sprint ofzo, dus ze kunnen niet erg snel wegkomen, dus lijkt me het beschermen of neerhalen van anderen het doel, volgens mij voornamelijk voer voor anderen.
priest: healen vooral lijkt me
druid: kan healen, maar is ook heel goed met travelform en dan de flag halen (al kan travelform binnen niet)
Paladin: healer denk ik, verder zelfde als warrior
Shaman : healer en vechter, met ghostwolf ook goed om flag te halen

hmm, iemand zijn ideeen hier over?
  donderdag 9 juni 2005 @ 02:49:27 #170
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_27764237
Warsong Gulch vond ik verschrikkelijk! Na de eerste ronde gespeeld te hebben dacht ik nog, wat een leuk nieuw idee van Blizzard. Teams van lvl 21-30 waren in balans en hadden beiden grote kans om te winnen.

Maar toen begon de ellende: je moet weer, langer wachten op de volgende ronde en laat het joinen als groep nou niet helemaal werken. Dan gaat iedereen voor zichzelf joinen, komen we toch weer bij elkaar in de vlagkamer na zo'n 12-15 minuten wachten. Okee dan, wordt weer leuk denk ik...
Nou, nee. Wat we dan meemaken is dat de horde met meer lijken te zijn, op elke ruimte zie je horde, in de hoofdgang, in hún hoofdgang, in hun vlagkamer...
Nu ja, de eindstand liet zien dat we met z'n 6-en tegen 9 horde speelden.

Nog een ronde dan maar, ditmaal ook weer zo'n 15 minuten wachten. *zucht*
Maar we komen erin. Spel start weer en voila: weer horde meerderheid. Welke balans?
Binnen 4-5 minuten is het 3-0 voor de horde.

Gefrustreerd dat ik zoveel tijd heb verloren om maar een paar minuutjes te kunnen 'spelen' in een ongelijke game ga ik even pauze nemen.

Uren later besluit ik maar weer eens te proberen, in mijn naïeviteit hoopte ik dat na de server restart deze 'bug' wel verdwenen zal zijn.

Dus niet! Heb twee keer gespeeld en twee keer was het 5 Alliance tegen 10 Horde en 4 Alliance tegen 10 Horde... Waarvan het laatste automatisch ging stoppen omdat er te weinig spelers waren.
In de tussentijd wel zowaar een half uur moeten wachten. Complete verspilling van m'n gametijd!
Nu is het nog gratis, mijn free month loopt bijna af, maar mooi niet dat ik weer BaggerGrounds Warsong Gulch ga spelen!

Laat Blizzard eerst maar eens of langer op meer Alliance spelers wachten, een strengere balans invoeren (ongelooflijk dat hier niet aan gedacht is of wellicht zo gelaten is), een interface waarin je ruim vantevoren kan zien wie er allemaal in de que is -zowel Horde als Alliance zodat je weet wat er te wachten staat, of als er 5 Alliance spelers zijn, ook max. 5 horde toelaten - dan maar meer horde spelers laten wachten ofzo en de capaciteit vergroten om de wachttijd te verlagen.
The Internets, I needs it..
  donderdag 9 juni 2005 @ 05:44:46 #171
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_27764450
Heb net een nieuw axeje verkregen van de dude uit Scholomance die eigenlijk mijn Valorbroekske zou moeten droppen : http://www.thottbot.com/?i=24367

[img=http://img85.echo.cx/img85/9948/guuskeflintstone6tv.th.jpg]

Ik zie eruit als Fred Flintstone met die axe
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 9 juni 2005 @ 05:50:38 #172
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_27764461
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Platina het volgende:
Ok, Battlegrounds is kut

(niet dat ik veel kan betekenen als warrior...) .
Mijn eerste dagje Alterac battlegrounds :

[img=http://img299.echo.cx/img299/4336/nietzeuren2hq.th.jpg]

Ik weet niet wat voor eikel jij bent maar zonder warrior erbij geen goede groep.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 9 juni 2005 @ 05:53:08 #173
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_27764465
(helaas) Er is nu een super makkelijk te halen quest reward polearm die ongeveer even goed is als de Arcanite Reaper, en te gebruiken op level 51
Ice Barbed Spear http://www.thottbot.com/?i=40261
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 9 juni 2005 @ 08:31:50 #174
66083 Platina
78th Element
pi_27764898
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 05:50 schreef Furby het volgende:

[..]

Mijn eerste dagje Alterac battlegrounds :

[img=http://img299.echo.cx/img299/4336/nietzeuren2hq.th.jpg]

Ik weet niet wat voor eikel jij bent maar zonder warrior erbij geen goede groep.
1028 kills en 4728 honourpoints, nee dat betekent veel
Als warrior zou je andere spelers tegen moeten houden de healers in je team te wacken of weet ik veel, nou root, sheep, frostnova, wingclip en je bent weg, tot zo ver de inbreng van mij als warrior zijnde in battlegrounds. Of wacht misschien kan ik als we met 2 groepen tegenover elkaar gaan staan wel mijn crossbow op ze los laten.

Of nee erin chargen en intimidating shout doen waarbij ik direct dood ga en geen hk krijg.
Jup ik kan erg veel betekenen.

Ik speel wat dat betreft liever 1 vs 1, dan zit ik met 5 kills al aan de 800 honourpoints en hoef ik niet
toevallig in de buurt te staan.
  donderdag 9 juni 2005 @ 08:50:55 #175
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27765179
Furby: 92 kills; 5805 punten in Warsong Gulch. Die is ook veel leuker voor warriors omdat ie kleiner is.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 9 juni 2005 @ 08:52:20 #176
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27765204
Ancient: Shadowpriests vergeten? Kunnen zichzelf prima verdedigen en lopen ook vaak genoeg met de vlag rond.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:17:04 #177
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_27765585
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Platina het volgende:
Ok, Battlegrounds is kut

Ik dacht dat het wel balanced zou zijn, maar nee, Horde volledig outnumbured Allaince gewoon met gemak in ons kamp.
Verder vraag ik mij af wat voor use professions nog zijn want nadat je de eerste de beste elite killed in battlegrounds krijg je verdomme een 53,9 dps polearm (speed 3,60) met + agi, stam en strength

Hallo? Waarom zou ik nog Arcanite farmen.
Verder komen me bags weer vol met zooi te zitten vind ik persoonlijk dat er teveel onoverzichtelijke quests zijn en eigenlijk het hele idee een grote flop en dan met die giants die je kunt oproepen?

Hallo het is World of Warcraft verdomme geen Age of Mythology met individuele spelers in first person. Flikker toch een end op met dit wannabe battlefield, ik ga ofwel gewoon questen en misschien nog op 60 dit nog eens proberen (niet dat ik veel kan betekenen als warrior...) of simpelweg een ander spel spelen.
Ja, doe dat in vredesnaam
pi_27765724
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Furby: 92 kills; 5805 punten in Warsong Gulch. Die is ook veel leuker voor warriors omdat ie kleiner is.
35 kills; 1805 Cp daar echt goed

Ik was net binnengekomen bij een alatarc battleground die al 12 uur duurde. Werd hij net afgesloten omdat er maar 10 hordes ofzo waren, ik kwma zo'n 5 minuten voor tijd aan; teller ging af, op de 30 seconde was de horde boss dood net gered, (volgens mij krijg je dan een lading Cp ook) quest af, 2 gold 30 verdient dus en 10k experience wat een timing van me om dan binnen te komen

ik sta nu al 50 minuten in de queue voor de volgende maar de hordes komen niet meer al 50 minuten estimated time: <1 minute
pi_27766526
Ik helemaal geen wachttijd gehad voor BG, kon gelijk beginnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:08:45 #180
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_27766633
Gister ook ff in BG geweest, kills: 192 honor: 11409
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo&gt;?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:29:08 #181
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27767193
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:56 schreef Migwi het volgende:
Thanks for backing me up Sil..
Now give me 200g so I can buy my friggin epic mount

Anyway....Rodie83...., het is stom om Onyxia nooit te doen en alleen MC te doen, aangezien het 30 minuten tijd is en het de beste headpiece voor je class dropt plus nog enkele uber items. Ook omdat er een cooldown van 5 dgn op Onyxia zit en je haar dus niet kan blijven farmen..
Maar goed, wat weet ik ervan....

Oftewel, je doet alletwee. Al doe ik liever eerst MC omdat alleen de kans op een headpiece drop me even wat minder trekt dan de verscheidene kansen op setdrops in MC.

Maar goed, dat draakje gaat ook nog wel liggen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_27768475
Gametime expired

Your account is frozen
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:35:00 #183
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_27769097
http://pacifistguild.org/onyxia/
handig voor als we met de Fokkersguild onyxia gaan proberen (over 30 levels ofzo )
Je leeft maar één keer...
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:56:23 #184
120146 IntruderAlert
Beware of the Leopard
pi_27773380
Ik heb gister voor het eerst 1 potje warsong gedaan, de teams waren goed in verhouding. Aleen denk ik dat wij als horde eerder doorhadden wat de bedoeling was en waneer je vlag kan planten.
na 15 min gewonnen met 3-0 .

Maar wat ik wel voel aankomen.. En mooie raid plek. Er staan bij de horde kant soms wel 30-40 man te wachten bij de ingang. Hooguit een stuk of 5-10 hooge lvl players. De rest is net zo als ik ongeveer 25-30. T is naast de deur van Ashenvile... Ik voel binnenkort wat raids vanuit Ashen aankomen van een groepje 55+ (20 man) om daar de voordeur even schoon te vegen.
men heeft nog niet door dat nadat je je aangemeld hebt je gesummond word naar de site.

Was trouwens mijn reddinf.. ik was ingesloten door een groepje (3) allie en ging dat ongelofelijk afleggen. *pling* would you like to be summond to the battle ground? -HELL YAEH!!

Up up and away
Connection reset by little gnomes with hatchets.
Plato: To Be is to Do, Socrates: To Do is to Be, Sinatra: Do Be Do Be Do.
  donderdag 9 juni 2005 @ 14:09:36 #185
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27773844
269 kills, 19.7k CP. Woooo!
pi_27776202
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef IntruderAlert het volgende:
Ik heb gister voor het eerst 1 potje warsong gedaan, de teams waren goed in verhouding. Aleen denk ik dat wij als horde eerder doorhadden wat de bedoeling was en waneer je vlag kan planten.
na 15 min gewonnen met 3-0 .

Maar wat ik wel voel aankomen.. En mooie raid plek. Er staan bij de horde kant soms wel 30-40 man te wachten bij de ingang. Hooguit een stuk of 5-10 hooge lvl players. De rest is net zo als ik ongeveer 25-30. T is naast de deur van Ashenvile... Ik voel binnenkort wat raids vanuit Ashen aankomen van een groepje 55+ (20 man) om daar de voordeur even schoon te vegen.
men heeft nog niet door dat nadat je je aangemeld hebt je gesummond word naar de site.

Was trouwens mijn reddinf.. ik was ingesloten door een groepje (3) allie en ging dat ongelofelijk afleggen. *pling* would you like to be summond to the battle ground? -HELL YAEH!!

Up up and away
Ik vind het een beetje flauw dat de ingang naar Warsong voor de Alliance in contested territory ligt en voor Horde in Horde territory.
pi_27776684
Ben gister begonnen en ik ren me dus kapot door dat elven bos (ja ik weet de namen nog niet )

Wat ontzettend gaaf zeg . Al die Ancient Protectors enz wat daar rondloopt geweldig! Daarna met de griffonman naar de andere kant gevlogen en weer terug (ik ben nog niet klaar in dat bos ). Zag ik een groot schip staan, denk gaaf! Gelijk even op het schip! Ik ren naar het schip, vaart het kloteding vlak voor m'n neus weg .....

Erg mooi spel
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:46:34 #188
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27777066
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
Ben gister begonnen en ik ren me dus kapot door dat elven bos (ja ik weet de namen nog niet )

Wat ontzettend gaaf zeg . Al die Ancient Protectors enz wat daar rondloopt geweldig! Daarna met de griffonman naar de andere kant gevlogen en weer terug (ik ben nog niet klaar in dat bos ). Zag ik een groot schip staan, denk gaaf! Gelijk even op het schip! Ik ren naar het schip, vaart het kloteding vlak voor m'n neus weg .....

Erg mooi spel
En guess what, het wordt nog veel mooier
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_27777715
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:46 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

En guess what, het wordt nog veel mooier
Ja ik wil alles zien maar het lukt allemaal maar niet
Wat kan je met Malachite trouwens?
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:30:19 #190
120146 IntruderAlert
Beware of the Leopard
pi_27778434
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja ik wil alles zien maar het lukt allemaal maar niet
Wat kan je met Malachite trouwens?
t is een beetje groot om alles te zien geloof me,
Ben mu lvl 27 en heb eigelijk nog maar 5 gebieden verkend, en daarvan 3 nog niet eens 100%.
Gewoon spelen en kijken waar de quests je brengen.

Btw die boot brengt je naar het andere eiland. Zou ik nog niet doen als je nog geen lvl 15-20 bent.

En Malachitekun je oa verkopen aan vendors of in de AH.
Zou zelf niet weten waar de grondstof goed voor is.
Connection reset by little gnomes with hatchets.
Plato: To Be is to Do, Socrates: To Do is to Be, Sinatra: Do Be Do Be Do.
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:33:58 #191
66083 Platina
78th Element
pi_27778556
malachite word gebruikt voor engineering en blacksmithing
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:34:10 #192
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_27778563
Malachite is een grondstof voor het maken van Blacksmith zooi, zoals armor, weapons...

En iemand was me voor.
The Internets, I needs it..
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:17:19 #193
21865 WaVe
WaVe detected
pi_27784721
Nou, net een keertje warsong gulch gedaan, wel ruim een half uur moeten wachten, maar goed. Wat wel nadelig is, is dat je na +/- 10s al begint en niet eventjes tijd hebt om in groepjes op te delen en een strategie af te spreken. Ook mijn gebrek aan PvP ervaring breekt me wel op denk ik zo, paar keer door een rogue afgemaakt omdat ik gegouged werd en blink nog in cooldown zat... Ach, het was wel gaaf, was ook 3e van de alliance groep van 10 met 22 kills . 5e totaal. Helaas wel verloren met 3-1, de horde had eerder 't eerder door.
pi_27788764
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja ik wil alles zien maar het lukt allemaal maar niet
Wat kan je met Malachite trouwens?
Dat kun je naar "Cyndane" sturen als je op Bloodscalp speelt
pi_27788811
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:11 schreef Migwi het volgende:

[..]

Dat kun je naar "Cyndane" sturen als je op Bloodscalp speelt
Sorry deze heb ik gehaalt op Stormreaver .

Ga dnek ik maar verder met mijn Tauren op Bloodscalp .
pi_27791300
Overigens een tip: Je kunt gewoon questen als je in de queue staat voor de BG!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:41:31 #197
21865 WaVe
WaVe detected
pi_27792008
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:20 schreef existenz het volgende:
Overigens een tip: Je kunt gewoon questen als je in de queue staat voor de BG!
Yep, en als je aan de beurt bent word je er naar toe geteleport. Wel eindig je na de BG weer bij de portal naar de BG en word je niet terug gestuurt naar waar je was voor de serie.
pi_27792508
Warsong vanavond ook geprobeerd, 1 keer in een goede groep net aan met 3-2 verloren, daarna 3 keer een mindere groep en elke keer kansloos verloren.

Die eerste game beloofd in ieder geval veel goeds, maar ga het toch maar zoveel mogelijk met guildies/bekenden doen.

En ook nog eens lvl 55 geworden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_27793404
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Warsong vanavond ook geprobeerd, 1 keer in een goede groep net aan met 3-2 verloren, daarna 3 keer een mindere groep en elke keer kansloos verloren.

Die eerste game beloofd in ieder geval veel goeds, maar ga het toch maar zoveel mogelijk met guildies/bekenden doen.

En ook nog eens lvl 55 geworden.
Ondanks de noobheid van mijn laatste groep was dit de beste battle tot nu toe. We bleven netjes bij elkaar en toen we de alliance bezig hielden vertrokken er 1 a 2 om de vlag te pakken. Het was dus snel 2-0 en toen kreeg de alliance het pas in de gaten. Duurde toen wat langer, maar door een volle frontal rush van ons en massive retriet daarna met alleen maar stun, slow, fear etc.. voor alliance was de 3-0 zo binnen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_27793413
Ik heb net die beerspirit in nighthaven gedaan maar ik moet terug naar darnassus, hoe doe je dat? .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')