Dit schiet tenminste op, 700KBquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
hier kan je de patch simpel mee pakken =)
Hoef ik thuis toch niet een eeuwtje te gaan wachten
Bedanktquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
bug? dus als je dat niet weet is zometeen je heartstone, potions en eten enzo kwijtquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
GVD
Warlocks opgelet : Ga je shards farmen in PvP, dan zullen items in je backpack vervangen worden met shards.
Je leest het goed, items in je backpack verdwijnen dus !!!
GRRRRRRRRRRR
Lijkt erop dat die bug alleen actief is op de BattleGrounds dus niet in het hele spel ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:04 schreef Ancient het volgende:
[..]
bug? dus als je dat niet weet is zometeen je heartstone, potions en eten enzo kwijt![]()
![]()
* Ancient meedelijde heeft met warlocks aan de alliance kant (en hordes op andere servers)
maakt dta niet het spel best onspeelbaar voor warlocks?
quote:MAAR: Ze verdwijnen niet ... als je je shards dan weer delete en dan uitlogd en weer in logt dan zijn je items er weer .. dus het is wel lastig ... maar niet ongeneeselijk ...
Ik heb juist net begrepen dat het ook voor shards farmen van mobs geldt....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:06 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Lijkt erop dat die bug alleen actief is op de BattleGrounds dus niet in het hele spel ofzo.
Athans dat begrijp ik uit het WoW forum topic.
[..]
n00b vraagje: waar the hell staat dat UD voor? Undead?!quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, Dr_Crouton, het is niet 'een kaasje', maar 'Kaasje', de meest beruchte UD rogue op de godsganselijke server. Al moet ik toegeven dat Killugit (Ric heet ie tegenwoordig.) ook in de buurt komt.
Oww, ik dacht al, waarom is Engessa zo opgewonden over een kill... =Pquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, Dr_Crouton, het is niet 'een kaasje', maar 'Kaasje', de meest beruchte UD rogue op de godsganselijke server. Al moet ik toegeven dat Killugit (Ric heet ie tegenwoordig.) ook in de buurt komt.
813KB/squote:
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
GVD
Warlocks opgelet : Ga je shards farmen in PvP, dan zullen items in je backpack vervangen worden met shards.
Je leest het goed, items in je backpack verdwijnen dus !!!
GRRRRRRRRRRR
Bedankt voor de link, hij was in 2 minuten binnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:45 schreef cYbErTiM het volgende:
ze zijn met onderhoud bezig, dat is elke woensdagquote:
Dat zullen ze wel gaan oplossen hoor, lijkt me gewoon een stomme bugquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:24 schreef Slomy het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee![]()
Verwijder ze nu dan ook maar meteen uit het spel.
Tot 11:00....quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
ze zijn met onderhoud bezig, dat is elke woensdag
Is het ooit weleens voorgekomen dat ze op tijd klaar waren met onderhoud?quote:
Ze zullen het ook wel verwijderen maargoed Blizzard kennende zal daar wel weer een tijdje overheen gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel gaan oplossen hoor, lijkt me gewoon een stomme bug
Maar wanneer ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel gaan oplossen hoor, lijkt me gewoon een stomme bug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |