Ha..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:55 schreef Ferdii het volgende:
veel mensen van DIE (waaronder ik) hebben ook al tijd ruzie met aantal van nightmares asylum
die fantah, (leader van nightmares) is echt een dickheadalleen maar tof doen met server first kills enz
![]()
![]()
tijdje terug ook, was er iemand vna DIE die bij warsong BG bij een bijna helemaal nightmares party, gingen ze em niet inviten in party, toe heeft ie maar ff die battle voor ze verneuken door te zeggen ik verdedig en ze dan lekker door laten lopen![]()
Heb ik nooit gezegd. Alleen dat ik voor drops liever MC ga doen, meer bazen, meer dropkans immers. Maar dat Onyxia een trut is, dat staat buiten kijfquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:46 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Onyxia was toch kut?
En Ferdii, zeeeer waar. Ik zag je 1x bij Warsong tot nu toe, maar Cruentus speelt het zeer laf.
So far zijn de enigen die ons kunnen verslaan Nightmare's Asylum, en dat is steeds 50-50.
Whehehe die q moet ik nog es doen. Die gast schijnt best een biatch te zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Wilde net even een quest inleveren bijdie Champions of the Banshee Queen in EPL, staan daar gvd 30 alliance te wachten om hem (en dus ook mij) af te slachten.
Hoezo die + healing? Dat slaat echt echt volledig nergens op bij een magequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:29 schreef Migwi het volgende:
[..]
Onyxia's Lair:
http://www.thottbot.com/?i=27679
Molten Core:
http://www.thottbot.com/?i=37308
Als Mage zijnde nog steeds liever de MC variant?![]()
nee die is niet nieuw maar is zijn gemiddeld 2 dingen die je kan verkopenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:30 schreef ErikN het volgende:
is de AH in dat goblinstadje in tenaris is die nieuw? ik ben er soms en er is letterlijk NOOIT iemand
In Winterspring, terwijl ik aan het questen was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Waar heb je 'm gevonden?Welke area?
Grats.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:27 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren m'n eerste epic warlock setitem gekregen
Felheart Skullcap
Graphics zien er alleen kut uit, maar ze zijn temporary hoorde ik (van andere warlock die al meer epics heeft). Ook heb ik de Horde gisteren geholpen door een paar Alliance weg te vagen in IF
Als je ze met een raid-groep doet duren ze allemaal ongeveer 2 uur wanneer je naar de eindbaas toewerkt. Note dat Stratholme twee gedeeltes met twee eigen eindbazen heeft, die dus allebei twee uur duren.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:22 schreef Platina het volgende:
Sinds ik nu 58 ben, waarmee ik dus binnenkort Strat, Scholo en Spire kan gaan raiden, iemand hier enige gemiddelde tijden hoelang die instances duren? Van normale party tot een bossrun aub :p
Denk jij dat ik ze allemaal zelf heb neergeknuppeld ofzo ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:31 schreef Platina het volgende:
1028 kills en 4728 honourpoints, nee dat betekent veel![]()
Ik heb een dag later eens alleen gedaan ipv in de raid en in dezelfde tijd had ik 63 HK en 3134 punten. Het is een 40 man raid je zit zo aan die 1000 hk's en ik zie het niet als verhouding hk naar punten maar in hoeveel tijd je punten behaald. Nou toch 1000 punten meer in de 40 man raid en het is leuker te spelen. Oh, dat icebarbed speerke had ik de eerste dag al. Jammer dat iedereen die BG doet ermee rondloopt nu.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Furby: 92 kills; 5805 punten in Warsong Gulch. Die is ook veel leuker voor warriors omdat ie kleiner is.
Strat baron run? 1 uur.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:39 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als je ze met een raid-groep doet duren ze allemaal ongeveer 2 uur wanneer je naar de eindbaas toewerkt. Note dat Stratholme twee gedeeltes met twee eigen eindbazen heeft, die dus allebei twee uur duren.
Stratholme en Scholomance kun je ook met een 5-man groep doen, maar dan ben je aanzienlijk langer bezig.
* Migwi agrees.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Strat baron run? 1 uur.
Scholo run naar eindbaas? 1,5 uur.
UBRS general run? 1,5 uur.
LBRS stealth run? 0,5 uur (maar dan pak je niet alle bazen)
LBRS normal run? 1,5 uur
Strat scarlet side zou ik niet weten, die doe ik nooit. Dire Maul heb ik nog nooit echt bijgehouden qua tijd. Iig is 2 uur voor strat te absurd. Met een beetje party ben je in een uur klaar.
De gemiddelde party doet er langer over dan een ingespeelde guild partyquote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Rodie83 het volgende:
Strat scarlet side zou ik niet weten, die doe ik nooit. Dire Maul heb ik nog nooit echt bijgehouden qua tijd. Iig is 2 uur voor strat te absurd. Met een beetje party ben je in een uur klaar.
Zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:12 schreef Leshy het volgende:
[..]
De gemiddelde party doet er langer over dan een ingespeelde guild party
Zaten er geen warlocks in je groep ? Of zitten die al vol met Dreadmist items ?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Goozze het volgende:
Man i love being a Priest
Sinds ik lvl 56 ben word ik steeds maar gevraagt voor statholme, brd en lbrs. En omdat ik dwarf ben ook voor mc
Toch wel handig zo'n weekendje high lvl instances, heel veel goeie items en ook nog 4 Dreadmist items. Ik ga de 1e dwerg worden op mijn realm met de Dreadmist set. Lijkt me echt vet als die ogen nog steeds rood gloeien als ik in shadowform zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |