AH=Auction house.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:42 schreef ReVeRnEj het volgende:
Ik heb even een simpele vraag. Wat is de AH en waar kan ik die vinden??
Oggrimarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:15 schreef ReVeRnEj het volgende:
En bij de Horde??
geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:49 schreef Adagio het volgende:
http://www.ctrlaltdel-online.com/?t=archives&date=2005-06-10
ctrl-alt-del is weer bezig
Wrom niet? Ashenvale is best mooi hoorquote:Nog 3 levels tot ik naar 1k needles kan, maar ik wil niet naar ashenvale :/
Kutgebied voor Horde, ookal hebben ze er 2 towns.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:55 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Wrom niet? Ashenvale is best mooi hoor
Waar heb je 'm gevonden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:33 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Net ff een Black Lotus gevonden, rare herbje
Damage Per Secondquote:
Stoneraven is die 33g echt wel waard, ik heb 'm zelf destijds voor iets van 30 van de AH gekocht als warrior zijnde. Fantastisch ding, heb hem gewoon tot level 60 gebruikt, tot ik in LBRS een Massacre Sword of the Monkey vond.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:13 schreef Rodie83 het volgende:
Mooie drop, al denk ik niet dat iemand m voor 33g gaat kopen
Je kunt flag bearers niet summonen. We hebben het ook geprobeerdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:31 schreef Ferdii het volgende:
vooal die cruentus gasten zijn lame op warsong BG met hun flag carrier summons
Onyxia was toch kut?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:38 schreef Rodie83 het volgende:
Gisteren mn eerste Onyxia runs gedaan, helaas dr niet neer gekregen. Toch klote, om er op 9% te krijgen, vervolgens erachter te komen dat er 2 hunters teveel dood zijn, waardoor er niet genoeg op DPS is op Onyxia en dan "Onyxia takes a deep breath..." - p00f whipe
Nightmare asylumquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:46 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
So far zijn de enigen die ons kunnen verslaan Nightmare's Asylum, en dat is steeds 50-50.
Mounts zijn BoE idd, dus in theorie zou dat kunnen. betekent dat (als je honored bent) je 18 gold betaald voor het rijden en je voor 64 gold voor de mount denk ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:11 schreef NITR0 het volgende:
Kan ik een mount laten kopen door een Sergeant, en laten geven aan mij (mount is volgensmij BOE). Ik heb gehoord dat een Sergeant korting krijgt op een mount (8g ofzo)
nightmares is dus puur crap. die gasten snappen echt niks van duelsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:46 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Onyxia was toch kut?
En Ferdii, zeeeer waar. Ik zag je 1x bij Warsong tot nu toe, maar Cruentus speelt het zeer laf.
So far zijn de enigen die ons kunnen verslaan Nightmare's Asylum, en dat is steeds 50-50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |