Die zit er al, nu nog eentje erbij die minder gehaat is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef nikky het volgende:
Degene die jullie tuig het beste in toom kan houden.!
oke, flinke prijs. Maargoed je moet iets over hebben voor clubliefdequote:
no, you are in my dreamsquote:
ja,stumpers doen we natuurlijk gelijk bannenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm een test dan
Stel je zou mod geweest zijn, zou je TerroRobbie (buiten clubvoorkeuren om dan) dan geband hebben?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Als mijn zwembad weer staat kom jij dan ronddobberen eendje?.
*begint met aanmaken kloonsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja,stumpers doen we natuurlijk gelijk bannen
Als DG mod word dan ban ik mezelf!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm een test dan
Stel je zou mod geweest zijn, zou je TerroRobbie (buiten clubvoorkeuren om dan) dan geband hebben?
en dan komt het reisgeld er nog bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, flinke prijs. Maargoed je moet iets over hebben voor clubliefde
[..]
Idd zeg...damn wat veel geldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Holy fuck!
En hier zeiken we als we 160 euro moeten betalen.
*bookmarktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als DG mod word dan ban ik mezelf!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zitten de stadionkosten bij in
Bier.quote:
Maakt natuurlijk wel een verschil of je naar Mathias Florén en Mile Krstev of Thierry Henry en Dennis Bergkamp zit te kijkenquote:
idd daar had k nog niet eens aangedachtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan komt het reisgeld er nog bij
Nou, als ik Krstev nog wil zien zal ik waarschijnlijk naar Moskou af moeten reizenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maakt natuurlijk wel een verschil of je naar Mathias Florén en Mile Krstev of Thierry Henry en Dennis Bergkamp zit te kijken
Jij bent helemaal niet gehaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit er al, nu nog eentje erbij die minder gehaat is.
Waar zit je voor dat geld? West stand?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee![]()
de prijs is voor alle thuiswedstrijden in de PL,FAC,CL en LC
dat is dan weer ideaal dat alles erbij inzitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee![]()
Niet dat de selectie van Utrecht beter isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou, als ik Krstev nog wil zien zal ik waarschijnlijk naar Moskou af moeten reizen
Maar idd, das waar.
ongeacht of dat 3 of 6 wedstrijden in de CL worden ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee![]()
ah,een kennerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zit je voor dat geld? West stand?
yupquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ongeacht of dat 3 of 6 wedstrijden in de CL worden ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef TheVotary het volgende:
whaaa zie al dat kritiek op mods hier niet mag....wat een ventjes hier zeg als moderators.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |