quote:
Beste golfer,doe eens effe teruglezen en beantwoord dan mijn vraag,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey! lekker ding!
Trusteh trouwens JustHyper.
Dat zal niet, maar DG ook nietquote:
spaarpot van de laatste wedstrijd op Highbury al stuk geslagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moet nog 500 euro schrapen maar dat gaat wel lukken
ah,een kennerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
, maar DG ook niet(ik schat in dat zelfs als ze m vragen hij het niet zal doen)
dat is al gebeurdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spaarpot van de laatste wedstrijd op Highbury al stuk geslagen
Je weet dat ik op jouw vraag geen antwoord kan/mag geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
Beste golfer,doe eens effe teruglezen en beantwoord dan mijn vraag,
Dank U wel
SCH dus alleenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat ik op jouw vraag geen antwoord kan/mag geven.
En ik vind het juist zo leuk om dat ook niet te willen doen.
Nee hoor, das gewoon een inschatting waarbij ik gezien dit antwoord er ws volledig naast zit.quote:
25 jaartjes hieroquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Noca het volgende:
De nieuwe mod moet trouwens ergens in de 20 zijn. De gemiddelde leeftijd van de mods op VBL mag wel wat omlaag
laat dat maar zitten van "kenner"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
mijn post in het andere topic was overigens wel serieus, zou je geen verkeerde vinden
And the sliming goes on..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Mindlight het volgende:
mijn post in het andere topic was overigens wel serieus, zou je geen verkeerde vinden
geen puntquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Noca het volgende:
De nieuwe mod moet trouwens ergens in de 20 zijn. De gemiddelde leeftijd van de mods op VBL mag wel wat omlaag
aha, mag k dan vragen wat zo'n seizoenkaart kost?quote:
meer dan 2000quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, mag k dan vragen wat zo'n seizoenkaart kost?
Degene die jullie tuig het beste in toom kan houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En nikky,wie moet er volgens jou de nieuwe VBLmod worden?
In my dreams.quote:
Uuhu.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Hallo vrouwmens!
Je komt even kijken of DG geschikt is voor het modschap?
vooroordelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Degene die jullie tuig het beste in toom kan houden.!
Dag stoere bink van me. Ik zag jullie online komen en ik denk ik wip ff langs.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey! lekker ding!
Trusteh trouwens JustHyper.
Als mijn zwembad weer staat kom jij dan ronddobberen eendje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |