kaartje voor psv is te duur?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan k me voorstellen, jij hebt een seizoenskaart bij een kutclub
Ik zal mijn woord houden, net als ik verwacht dat jij dat doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij bent wel iemand van je woord neem ik aan?![]()
Inderdaad, als je dan na weer een verliest thuiskomt moet je iemand hebben om af te zeiken... Blijkt dat die persoon al 90 minuten naast je heeft gezeten en ook iemand zoekt om af te zeiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker om met vrienden naar het voetbal te gaan, net zoals zij haar eigen dingen heeft
uiteraard,je zou me moeten kennen toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal mijn woord houden, net als ik verwacht dat jij dat doet
nee die verkoopt DG alleen voor veel geldquote:
Zit wat in, maar de vrienden gaan ook gewoon meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook wel lekker om met vrienden naar het voetbal te gaan, net zoals zij haar eigen dingen heeft
slaap lekker Justblijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef just me het volgende:
* just me me is nog steeds hyper de pieper van gisteren maar gaat toch maar eens slapen
Hummm .. voor jou is dat waarschijnlijk meer herkenbaar dan voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dan na weer een verlies thuiskomt moet je iemand hebben om af te zeiken... Blijkt dat die persoon al 90 minuten naast je heeft gezeten en ook iemand zoekt om af te zeiken.
mwahquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee die verkoopt DG alleen voor veel geld
Daarom maak ik het nog eens extra duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
uiteraard,je zou me moeten kennen toch?
Ai, twijfelgeval, nou dan zou ik toch ook de kant van Eilanden kiezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
Dus effe voor de duidelijkheid,als FCDB promoveerd op welke manier dan ook ben jij de lul,en anders ik
quote:
Ja, dat op welke manier dan ook realiseerde ik me later nadat we de weddenschap waren aangegaan, maar ik ben niet lullig ..... als die Brabo's op wat voor manier promoveren dan ben ik de lul, anders jijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
Dus effe voor de duidelijkheid,als FCDB promoveerd op welke manier dan ook ben jij de lul,en anders ik
aardig,seizoenskaart is bijna betaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
hoe gaat het met je CL finaleboekjes DG ?
Zou ik niet doen..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ai, twijfelgeval, nou dan zou ik toch ook de kant van Eilanden kiezen![]()
slijmkut'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ai, twijfelgeval, nou dan zou ik toch ook de kant van Eilanden kiezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |