Slijm?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
slijmkut'
dat zou een bannetje waard zijn als ik nachtmod zou zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
aardig,seizoenskaart is bijna betaald
Hey! lekker ding!quote:
quote:
Beste golfer,doe eens effe teruglezen en beantwoord dan mijn vraag,quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey! lekker ding!
Trusteh trouwens JustHyper.
Dat zal niet, maar DG ook nietquote:
spaarpot van de laatste wedstrijd op Highbury al stuk geslagenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moet nog 500 euro schrapen maar dat gaat wel lukken
ah,een kennerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef Mindlight het volgende:
[..]
, maar DG ook niet(ik schat in dat zelfs als ze m vragen hij het niet zal doen)
dat is al gebeurdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spaarpot van de laatste wedstrijd op Highbury al stuk geslagen
Je weet dat ik op jouw vraag geen antwoord kan/mag geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
Beste golfer,doe eens effe teruglezen en beantwoord dan mijn vraag,
Dank U wel
SCH dus alleenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dat ik op jouw vraag geen antwoord kan/mag geven.
En ik vind het juist zo leuk om dat ook niet te willen doen.
Nee hoor, das gewoon een inschatting waarbij ik gezien dit antwoord er ws volledig naast zit.quote:
25 jaartjes hieroquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Noca het volgende:
De nieuwe mod moet trouwens ergens in de 20 zijn. De gemiddelde leeftijd van de mods op VBL mag wel wat omlaag
laat dat maar zitten van "kenner"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
mijn post in het andere topic was overigens wel serieus, zou je geen verkeerde vinden
And the sliming goes on..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Mindlight het volgende:
mijn post in het andere topic was overigens wel serieus, zou je geen verkeerde vinden
geen puntquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:55 schreef Noca het volgende:
De nieuwe mod moet trouwens ergens in de 20 zijn. De gemiddelde leeftijd van de mods op VBL mag wel wat omlaag
aha, mag k dan vragen wat zo'n seizoenkaart kost?quote:
meer dan 2000quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, mag k dan vragen wat zo'n seizoenkaart kost?
Degene die jullie tuig het beste in toom kan houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En nikky,wie moet er volgens jou de nieuwe VBLmod worden?
In my dreams.quote:
Uuhu.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Hallo vrouwmens!
Je komt even kijken of DG geschikt is voor het modschap?
vooroordelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Degene die jullie tuig het beste in toom kan houden.!
Dag stoere bink van me. Ik zag jullie online komen en ik denk ik wip ff langs.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey! lekker ding!
Trusteh trouwens JustHyper.
Als mijn zwembad weer staat kom jij dan ronddobberen eendje?quote:
Hmm een test danquote:
Die zit er al, nu nog eentje erbij die minder gehaat is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:57 schreef nikky het volgende:
Degene die jullie tuig het beste in toom kan houden.!
oke, flinke prijs. Maargoed je moet iets over hebben voor clubliefdequote:
no, you are in my dreamsquote:
ja,stumpers doen we natuurlijk gelijk bannenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm een test dan
Stel je zou mod geweest zijn, zou je TerroRobbie (buiten clubvoorkeuren om dan) dan geband hebben?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Als mijn zwembad weer staat kom jij dan ronddobberen eendje?.
*begint met aanmaken kloonsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja,stumpers doen we natuurlijk gelijk bannen
Als DG mod word dan ban ik mezelf!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm een test dan
Stel je zou mod geweest zijn, zou je TerroRobbie (buiten clubvoorkeuren om dan) dan geband hebben?
en dan komt het reisgeld er nog bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, flinke prijs. Maargoed je moet iets over hebben voor clubliefde
[..]
Idd zeg...damn wat veel geldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Holy fuck!
En hier zeiken we als we 160 euro moeten betalen.
*bookmarktquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als DG mod word dan ban ik mezelf!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zitten de stadionkosten bij in
Bier.quote:
Maakt natuurlijk wel een verschil of je naar Mathias Florén en Mile Krstev of Thierry Henry en Dennis Bergkamp zit te kijkenquote:
idd daar had k nog niet eens aangedachtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan komt het reisgeld er nog bij
Nou, als ik Krstev nog wil zien zal ik waarschijnlijk naar Moskou af moeten reizenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maakt natuurlijk wel een verschil of je naar Mathias Florén en Mile Krstev of Thierry Henry en Dennis Bergkamp zit te kijken
Jij bent helemaal niet gehaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zit er al, nu nog eentje erbij die minder gehaat is.
Waar zit je voor dat geld? West stand?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee![]()
de prijs is voor alle thuiswedstrijden in de PL,FAC,CL en LC
dat is dan weer ideaal dat alles erbij inzitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee![]()
Niet dat de selectie van Utrecht beter isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou, als ik Krstev nog wil zien zal ik waarschijnlijk naar Moskou af moeten reizen
Maar idd, das waar.
ongeacht of dat 3 of 6 wedstrijden in de CL worden ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee![]()
ah,een kennerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zit je voor dat geld? West stand?
yupquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ongeacht of dat 3 of 6 wedstrijden in de CL worden ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef TheVotary het volgende:
whaaa zie al dat kritiek op mods hier niet mag....wat een ventjes hier zeg als moderators.![]()
En jij bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef TheVotary het volgende:
whaaa zie al dat kritiek op mods hier niet mag....wat een ventjes hier zeg als moderators.![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef TheVotary het volgende:
Golfer is een knuffelbeer man!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je moet toch wat vaker in VBL komen
GMTAquote:
quote:
overdrijven is ook een vak, gerespecteerd, laten we t daar op houdenquote:
hey een vreemdeling, is hij verdwaald misschienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:07 schreef TheVotary het volgende:
Golfer en ik knuffelen altijd met elkaar hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak, gerespecteerd, laten we t daar op houden
Inderaad, dat heb ik ook geleerd van mijn ouders:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak, gerespecteerd, laten we t daar op houden
Sint nicolaas sint nicolaaaaas..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey een vreemdeling, is hij verdwaald misschien
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:12 schreef nikky het volgende:
Golfer en ik knuffelen altijd met elkaar hoor..
*jaloers isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Golfer en ik knuffelen altijd met elkaar hoor..
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar dat weet eend niet want die durft niet naar meets te komen.
bang dat ie verzuipt
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderaad, dat heb ik ook geleerd van mijn ouders:
Voor oude mensen moet je respect hebben![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Golfer wil vast ook wel eens met jou knuffelen hoor![]()
ondanks dat ie je nog nooit gezien heeft zit ie er toch niet gek ver naastquote:
Je moet wel ballen hebben om jou te durven ontmoeten Bloesie!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar dat weet eend niet want die durft niet naar meets te komen.
bang dat ie verzuipt
Op een meet waar je opdagen komt,krijg je ook van mij een tongzoen op je snaveltje.quote:
nee,flikker op met je kuttitelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik de nieuwe hools openen?
Ik heb de foto boeks gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ondanks dat ie je nog nooit gezien heeft zit ie er toch niet gek ver naast
En net zeg je dat je kon zwemmen.quote:
*streept*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |