Nee ik eet gewoon thuis...heb namelijk nog leftover spagettiquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Idd![]()
We kunnen ook daar eten... en als anderen dat niet willen, dan zoeken ze het zelf uit
Denk dat dan per persoon zo 1,5 sliertje spagetti wordquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef Sport_Life het volgende:
Kunnen we dan niet met zn allen bij jou eten?Scheelt deze arme student weer wat geld
.
Als die even lekker is als de macaroni van vorige maand, dan maak ik even een tussenstop bij jouquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Denk dat dan per persoon zo 1,5 sliertje spagetti word
Moshende mensen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef Dizer het volgende:
Wij waren de enige die applaus gaven omdat we het een beetje zielig vonden
Maar ik ben net thuis en ik ben erg moe, ik ga morgen een uitgebreid verslag geven.
Wel 3 dingen even snel
- Voorprogramma viel mee. Op de website klinken ze veel beter!
- Superconcert, 3DD rules als beste band ooit!
- Moshende mensen zijn irritant, heb ze lekker keihard weggedieuwd
Ik stond bovenaan en kon goed in het publiek kijken, maar er was alleen een kleine pit in het midden, ongeveer 4 meter voor het podium. Maar dat stelde ook niet zo heel veel voor eigenlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:42 schreef Dizer het volgende:
Ja ik bedoel mensen die tegenelkaar gaan duwen en zo ..
Ik dacht dat dat moshen heet of zo![]()
Dat was dus prezies achter onsquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:57 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik stond bovenaan en kon goed in het publiek kijken, maar er was alleen een kleine pit in het midden, ongeveer 4 meter voor het podium. Maar dat stelde ook niet zo heel veel voor eigenlijk. Stond jij daar? Dat was idd meer duwen dan dat er echt sprake was van een pit
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |