Heb je geen zin om te staan dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Diz...gaan we zitten?
Dat zei ik nietquote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:
en je luistert naar wat ze zeggen? Wat braaf van je.
Gewoon meenemen, btje creatief in je tas verstoppen en hopen dat je niet in de buurt van Ulf staat
Slechte kwalitieit kan het amper horen....quote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef IkWilbert het volgende:
Hier een nieuw nummer die ze hopelijk ook in Amsterdam gaan spelen, kwaliteit is niet zo heel erg goed maar geeft een goede indruk.
http://rapidshare.de/files/15960128/VIDEO_00003.avi.html
Zei toch ook dat het niet zo goed wasquote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef Even het volgende:
[..]
Slechte kwalitieit kan het amper horen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan trouwens ook nergens een dvd van 3DD vinden... Ik las net op bol.com wel iets over 3 Doors Down - Away from the sun - Live from Houston maar daar stond achter import en verder stond er niks.... Wie weet er iets over 3DD dvd's?
[ Bericht 16% gewijzigd door Even op 21-03-2006 22:53:37 ]......Signature-loos......
Is gewoon een concertquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef Even het volgende:
Ik kan trouwens ook nergens een dvd van 3DD vinden... Ik las net op bol.com wel iets over 3 Doors Down - Away from the sun - Live from Houston maar daar stond achter import en verder stond er niks.... Wie weet er iets over 3DD dvd's?
The Basterds! Ik zie ook het woordje "acoustic" nergens staan!quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef Jill-RMC het volgende:
ff kijken qua DVD's hebben ze: One Red Light (korte ik geloof Walmart DVD) en dan hadden ze die ene live DVD die pas is uitgekomen. Dat zal dan wel die Live From Houston zijn.
En echt hey als ze die setlist spelen, precies hetzelfde dan ga ik iemand's ass kicken...Ulf of geen Ulf. Gewoon weer praktisch dezelfde setlist als vorig jaar bij Rock Am Ring, Tilburg en Dortmund. Telkens weer 15 dezelfde nummers en dan misschien dat ze 2 nummers zo om de zoveel concerten eens veranderen. En daar betaal je dan dik 36 euro voor in de bierhal. GVD 3 CD's wees eens creatief!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 06:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
* Dizer traint voor spieren kweken om Ulf te kunnen passeren en Brad in elkaar te meppen![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |