Dat was toevallig dat ik twee keer in 1 week had gekeken en zo..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
je verraad nu wel dat je vaste kijker bent he![]()
Is de hmh niks?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef Jill-RMC het volgende:
HMH is kut, 32 euro is al veel, dan nog eens 4 euro servicekosten...echt willen ze mensen weghouden bij bepaalde concerten?
Treden ook op in Keulen en ik zat toch wel even ernstig te twijfelen om naar London te gaan aangezien ze in de Shepherds Bush Empire staan![]()
![]()
Maarja ik kijk het nog even aan....moet nog even nadenken over die sfeerloze betonnen bak.
Let niet op Jill. Jill vindt de HMH gewoon saaiquote:Op maandag 13 februari 2006 19:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Is de hmh niks?
Ik ben er zelf nog nooit geweest.
Ik ga wel in Juni naar live in de hmh![]()
Lol... dat nummer is al van de zomer grijsgedraaid... en nu pas een clip?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee ik vindt de HMH niet saai....hij is sfeerloos, groot, totaal niet intiem. Geef mij de Paradiso maar ofzo.
Nieuwe clip van Landing in London staat trouwens op 3dd.com
Het duurde ff maar dan heb je ook wat
Uuhm... je gaat me niet zeggen dat de HMH de grootste plek waar ze "overseas" gaan spelen ooit?quote:3 Doors Down will also perform at the HMH Arena in Amsterdam marking the first time the band has performed in an arena overseas. The tour will conclude on April 4th in Wolverhampton.
Denk dat ze HMH Arena een tikkie te letterlijk nemen. Met Arena bedoelen ze zeg maar voetbalstadium formaat...Gelredome, Ahoy dat soort dingen. En das de HMH natuurlijk nietquote:Op zondag 26 februari 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... je gaat me niet zeggen dat de HMH de grootste plek waar ze "overseas" gaan spelen ooit?
Hehe, ze weten toch wel hoeveel kaarten er zijn verkocht?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Denk dat ze HMH Arena een tikkie te letterlijk nemen. Met Arena bedoelen ze zeg maar voetbalstadium formaat...Gelredome, Ahoy dat soort dingen. En das de HMH natuurlijk niet
Volgens mij zijn die zalen waar ze in Duitsland spelen groter....weet niet helemaal zeker...
hmz kan hem hier niet bekijken...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee ik vindt de HMH niet saai....hij is sfeerloos, groot, totaal niet intiem. Geef mij de Paradiso maar ofzo.
Nieuwe clip van Landing in London staat trouwens op 3dd.com
Het duurde ff maar dan heb je ook wat
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef Klingon het volgende:
Voorprogramma: Waltham
Ken ik niet... Ist wat?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef Klingon het volgende:
Voorprogramma: Waltham
T. je ging niet he?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]Dat moet wel beter zijn als in de 013. Slechter iig niet
Wat hadden we toen ook al weer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef IkWilbert het volgende:
Waltham? Nooit van gehoord.... maar idd slechter dan vorig jaar in 013 kan niet.
nog 17 dagen![]()
Was dat met die Hyperventje met die blonde lokken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef MMUFC het volgende:
Seven
Yepz....ze hebben ook Myspace....ow wat verschrikkelijk was dat zeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was dat met die Hyperventje met die blonde lokken?
Damn.. ik weet het weer.. dat was toen we gewoon ons gezichten hebben omgedraaid en zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yepz....ze hebben ook Myspace....ow wat verschrikkelijk was dat zeg.
Dat je me moest bellen als je wakker was...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja ben nu pas wakker....nouja een uur...moest even flink bijslapen van de afgelopen 3 dagen. Ben nog steeds brak. Foon ligt beneden zal zo ff kijken wat voor spannends je me hebt gesmst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |