Het is geen werk van Lawrence Alma-Tadema...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
koud hè ... ginder was het 26° en waaiïerig, daardoor zeer aangenaam vertoeven![]()
Jouw opgave beantwoordt geheel aan de stijl van Alma-Tadema, maar het lukt mij (nog) niet het bijbehorende plaatje te vinden. Is het weer een nepper?![]()
[afbeelding]
ter vergelijking: "the favourite poet" van Alma-Tadema
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef Gajus het volgende:
Gevonden: "Silver" (18**) van Albert Joseph Moore (1841-1893).
Ja graag!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:48 schreef Gajus het volgende:
Bestaat er toevallig ook een behoefte aan een hintje?![]()
AR!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Is er iemand met verstand van electriciteit hier aanwezig?
Gelukkig werkt de koelkast nog wel,. die zit op een andere groep.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh ja...
Mooi schilderijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
koud hè ... ginder was het 26° en waaiïerig, daardoor zeer aangenaam vertoeven![]()
Jouw opgave beantwoordt geheel aan de stijl van Alma-Tadema, maar het lukt mij (nog) niet het bijbehorende plaatje te vinden. Is het weer een nepper?![]()
[afbeelding]
ter vergelijking: "the favourite poet" van Alma-Tadema
Ik zal eens gaan kijken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef Augustina het volgende:
Hebben jullie mijn TVP ontcijfert van vanmorgen? Er zit een spannend verhaal achter. Zal ik hem vertellen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef Augustina het volgende:
Hebben jullie mijn TVP ontcijfert van vanmorgen? Er zit een spannend verhaal achter. Zal ik hem vertellen?
Begin met alle apparaten (kookplaat, koffiezetapparaat e.d.) te ontkoppelen van het electrische net. Daarna de stoppengroep activeren. Daarna één voor één de apparaten weer koppelen en in werking stellen. Totdat de stoppengroep weer uitschakelt. Dan heb je de veroorzaker van het electrisch mankement gevonden. Als dat bekend is dan kan ik meer zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
En toen klapte hier ineens alle stroomvoorziening eruit.
Daar zaten Jip en ik dan in het (bijna) donker...
Gelukkig heb ik met telefonische hulp van m'n vader de boel weer gedeeltelijk op gang gekregen...
Na één stoppengroep te hebben uitgeschakeld lukte het om de aardlekschakelaar weer om te schakelen... zodat het meeste weer werkt, behalve licht in de toilet en de keuken. Daar zou ergens kortsluiting zijn moeten onstaan waardoor de boel klapte...
Is er iemand met verstand van electriciteit hier aanwezig?
Zit niet nog langer de spanning op te voeren! V' tel ... !!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:00 schreef Augustina het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:10 schreef Gajus het volgende:
[..]
wie is trouwens het jarige feestvarken ? (ik ben niet nieuwsgierig hoor, dat lijkt maar zo ...)
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:06 schreef Augustina het volgende:
Niet voor AE.
Ik kwam vanmorgen bij mijn werk aangefietst en kwam tot de ontdekking dat bij de buren een wietplantage werd ontuirmt. Omdat ik als eerste van mijn bedrijf aankwam, werd ik ondervraagd door de politie of ik meer wist. Ze hadden ook ons bedrijf opengebroken (het magazijngedeelte) omdat ze dachten dat het bij de buren hoorde. Wel waren ze zo aardig een nieuw slot erin te zetten en kreeg ik de nieuwe sleutels.
Ik heb wel eens wiet geroken, maar maar heel sporadisch. Dus ik vond het niet zo heel verdacht allemaal.
Stoer he.
Degene waar jij tien dagen geleden zo uitzinnig over was ("ik ben verliefd")?quote:
Understatement van de dag...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:20 schreef Augustina het volgende:
Jij houdt wel van een jointje, AE?
Haha Gajus, ik ben al 12 jaar samen met hem hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Degene waar jij tien dagen geleden zo uitzinnig over was ("ik ben verliefd")?
Jij laat er geen gras over groeien!![]()
Mijn vader belde me net terug met exact dezelfde tip.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:03 schreef Gajus het volgende:
[..]
Begin met alle apparaten (kookplaat, koffiezetapparaat e.d.) te ontkoppelen van het electrische net. Daarna de stoppengroep activeren. Daarna één voor één de apparaten weer koppelen en in werking stellen. Totdat de stoppengroep weer uitschakelt. Dan heb je de veroorzaker van het electrisch mankement gevonden. Als dat bekend is dan kan ik meer zeggen.
Gelukkig ken en ben ik iedereen niet....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef Augustina het volgende:
Ik jaag iedereen weg geloof ik...
AEquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Gelukkig ken en ben ik iedereen niet....
Wat Do2 hierboven ergens al zegt...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:20 schreef Augustina het volgende:
Jij houdt wel van een jointje, AE?
Zoals ik van een biertje houd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat Do2 hierboven ergens al zegt...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iedereen. Aangenaam.
Nou eh... aangenaam dan maar'.quote:
Ja dat kan, met name als kortsluiting optreedt in stekker, snoer of aan-uit-schakelaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
kan een apparaat ook kortsluiting maken wanneer de stekker in het stopcontact zit, maar het apparaat niet aan staat?
Wat een feest.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja dat kan, met name als kortsluiting optreedt in stekker, snoer of aan-uit-schakelaar.![]()
Of in de leiding of wandcontactdoos.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ja dat kan, met name als kortsluiting optreedt in stekker, snoer of aan-uit-schakelaar.![]()
Vooral niet nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef Augustina het volgende:
Jah, laat me jullie vooral niet wegjagen.
![]()
Nee, Iedereen is de naam...Jullie is helaas verhinderd...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef Augustina het volgende:
Jah, laat me jullie vooral niet wegjagen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |