cool, tips, ik ga gelijk een checken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:43 schreef L.Denninger het volgende:
Ook al is 't een iets andere stijl, ik denk dat veel Orb-liefhebbers Shpongle, Ott en Younger Brother ook flink zullen waarderen !
Probeer ze eens zou ik zeggen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ja hoor, ik zat er op te wachten. De 2de posting gaat al gelijk over joints.
Ja of ga even lekker moeilijk lopen doen of zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Anders open je gewoon je eigen drugsvrije Orb-topicquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
precies einde gedoe! voort met den orb!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Anders open je gewoon je eigen drugsvrije Orb-topic
Leuk dat je dit in elk muziektopic post, kneus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ach en wee, wat erg..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo, ik meld het 2 maal en gelijk die aanval hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
Leuk dat je dit in elk muziektopic post, kneus.![]()
Het is perfecte muziek om lekker bij te blowen. Dat jij vindt dat de muziek daarbij teniet wordt gedaan is jouw probleem, want niemand schijnt zich er voor de rest over te bekommeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zo, ik meld het 2 maal en gelijk die aanval hè?
Wel een eerbetoon aan The Orb maken door een topic er aan te wijden om het vervolgens in de posting daarop onmiddelijk teniet te doen door het te degraderen tot muziek voor bij een joint. Genant gewoon.
Haal deze: Orbus Terrarumquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:53 schreef Katsujinken het volgende:
Ik ben ook een groot fan van The Orb. Heb zelf alleen de Live93 CD, maar ook MP3's van Orblivion. Heb er nog nooit bij geblowd trouwens, maar dat ga ik zeker eens proberen![]()
Mijn favoriete track is trouwens de live versie van Little Fluffy Clouds. "Any Pain? No? Hallelujah!"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |