Netjes, je maakt je woorden wel mooi waar danquote:Op maandag 6 juni 2005 21:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
o,en ik heb kaartjes voor donderdag
Uiteraardquote:Op maandag 6 juni 2005 21:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Netjes, je maakt je woorden wel mooi waar dan
De mijne ook,SP-AR-TAquote:Op maandag 6 juni 2005 21:58 schreef Mindlight het volgende:
Ik begin er wel zin in te krijgen trouwens. Voorkeur mag duidelijk zijn
Nee dat is wel weer beetje jammer vind ik altijd. Als je voor Helmond bent prima, maar dat sperma is zo zielig.....quote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef SqueaK het volgende:
NOOOIT MEER PROOMOOOVEEHEEREEN !
SP - ER - MA !
Come on Helmond !
klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoop dat Helmond promoveert, kunnen we volgend jaar bij Sparta die dikkop verslaan.
Die laatste zin volg ik nietquote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef vinsbergen het volgende:
Als geboren Roosendaler, en ex-scc houder(Zit nu op kamers ergens anders), zeg ik: RBC..
Uit de andere poule: SPARTA, omdat een mooie historische club is!
Ieder zijn voorkeur(Al is Helmond SPort wel mooi voor RBC en Ajax, dan hebben die clubs iig 6 punten binnen
)
Hij is een neus uit roosendaal, die denkt dat rbc en ajax van helmond winnen mocht helmond promoveren.quote:
Ik denk het niet (RBC dan)quote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is een neus uit roosendaal, die denkt dat rbc en ajax van helmond winnen mocht helmond promoveren.
Behalve dat van die neus, heb je dat goed gelezenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is een neus uit roosendaal, die denkt dat rbc en ajax van helmond winnen mocht helmond promoveren.
Spannende wedstrijdquote:Op maandag 6 juni 2005 21:56 schreef okee6 het volgende:
Maakt niet uit. Als HS wint is het doelsaldo automatisch beter. En als ze twee keer weten te winnen van de Rotterdammers, kan Sparta terecht door de zijdeur.
In het Betaald Voetbal worden competities bij gelijk puntenaantal altijd beslist door het doelsaldo.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef jde_kok het volgende:
Onderling resultaat geldt volgens mij en dat is in het voordeel van Helmond Sport. Toch lekker, nu zelf zo laat die goal maken...
Dat begreep ik van Rijnmond. Toch wel een groot talent dan waarbij het jammer is dat hij die zwarte bladzijde nooit zal kunnen verwijderen (maar uiteraard ook terechtquote:Op maandag 6 juni 2005 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Doelsaldo telt, Sparta had nog een paar goede kansen op 4-1, dan hadden ze nog met 1 doelpunt verschil mogen verliezen.Nu promoveert de winnaar van aanstaande donderdag en Sparta bij een gelijkspel. Bouaouzan speelde weer een voortreffelijke wedstrijd.
Alleen in de eerste helft werd hij amper aangespeeld, verstandig dus dat Willems eruit gehaald werd.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:39 schreef Bayswater het volgende:
Bouaouzan speelde weer een voortreffelijke wedstrijd.
Nee die fout maakte ik ook,quote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat nou als het 1-0 voor Helmond Sport wordt?
Dan is doelsaldo gelijk... Hoeveel werd het in Rotterdam?
Owjah, stom.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee die fout maakte ik ook,
maar bij elke goal vóór Helmond, krijgt sparta er 1 tegen, ze tellen dubbel zeg maar
helmond toch niequote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:41 schreef Dos37 het volgende:
Er komt zowieso een club in waarvoor ik het wel leuk vind zowel sparta als Helmond
Ik zie alleen VVV niet van RBC winnenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:34 schreef tong80 het volgende:
Leuke wedstrijden donderdag. Ik zie Volendam nog goed in staat veel te scoren.
Zeg nooit nooit. De historie leert dat de nacompetitie vol verrassingen zit.quote:
ik hoop het... liever Volendam dan RBC in de eredivisie...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:34 schreef tong80 het volgende:
Leuke wedstrijden donderdag. Ik zie Volendam nog goed in staat veel te scoren.
Oh wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:39 schreef SqueaK het volgende:
Helmond Sport - Sparta wordt idd live op SBS uitgezonden !!
Nog niet zeker dus...quote:Sparta mogelijk live op tv
Bij Sparta gaat men ervan uit dat de beslissende wedstrijd om promotie naar de eredivisie, donderdag in Helmond tegen Helmond Sport, rechtstreeks op de televisie komt. SBS 6 is besprekingen daarover begonnen, onmiddellijk nadat gisteravond duidelijk werd dat Sparta en Helmond Sport donderdag onderling gaan uitmaken wie de nacompetitie in poule B wint. Het duel op sportpark de Braak moet dan wel met een uur worden vervroegd, naar 19.00 uur. Gaat de live-reportage niet door, dan overweegt directeur Peter Bonthuis een groot scherm te plaatsen in het stadion en daarop de beelden van SBS 6 te vertonen. Sparta kan niet meer dan acht bussen met supporters, circa 360 man/vrouw, meenemen naar Helmond.
'Lukt het niet met dat scherm, dan kunnen we eventueel ook in het supportershome terecht,' houdt Bonthuis ook die optie open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |