moet ik dan toch meer indruk op jou makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Gebaseerd op mijn Hools ervaringen, here are my votes :
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Suijk IIIIIII VoreG IIIIII Bjoro IIIII Da_sandman IIII -Vaduz- III Tong II Rubbereend I Doc I SCH I CMT I Noca I FritsvanEgters I DG I MM I Stpan I Bos81 I Pascalheister I |
Tss de stem voor mij is zelfs in tweevoud gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef Spideyman het volgende:
Bijgewerkt (00:15), alleen serieuze stemmen.
[ code verwijderd ]
bek houden sletquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mindlight, DG, Tiemie ... allemaal één pot nat![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Radegast het volgende:
Doe maar een PSV'er, rubbereend ofzo...
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had ergens Borneo gepost, maar die gozer blijkt bjoro te heten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Goed bezig de laatste tijd,vuile racist dat je bentquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
3 stemmen eend.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:42 schreef Mindlight het volgende:
Meerdere die ik prima zou vinden
DG
Tong
MM
Rubbereend
Voreg
Stpan
Vergeet ik er nog zat waarschijnlijk
quote:
whoeiquote:
idd die heeft allang een nieuwe collega uitgezocht, dit is puur voor de showquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
en golfer lacht zich helemaal de pleuris om dit topic denk ik
Hopelijk kan die wél tellen, want ik ben lekker ook al genoemdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:23 schreef Spideyman het volgende:
Iemand anders mag het bijhouden als die er zin in heeft, ik ga naar bed
Flierp!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:22 schreef DutchGooner het volgende:
en golfer lacht zich helemaal de pleuris om dit topic denk ik
zo word je nooit blauw natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:23 schreef Spideyman het volgende:
Iemand anders mag het bijhouden als die er zin in heeft, ik ga naar bed
Flierp!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet me als blauwe onthouden van stemming, dus het was een garpje, dit voor de goede orde mannen
Dat heeft weinig met het posten te maken hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer dat ik nooit post in dat kliekjes-topic, dus ik val vast al af na de badpakronde.
Haal je nou nog altijd DG en Yeahinho door elkaar....?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met het posten te maken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |