Dar kan hij nauwelijks mee omgaan, dat blijkt uit zowat elk FB-topic in welk subforum dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat SCH het maar proberen. Hij heeft altijd behoorlijk wat commentaar, ben wel benieuwd hoe hij daar zelf mee omgaat.
quote:
Consequent zijn en fatsoenlijk Nederlands kunnen typen lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij kan bijna iedereen uit vbl het wel, zo moeilijk is het niet hier. Enige voorwaarde is tijd.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG moet het worden. Hij wil heel graag, maar doet net of hij geen interesse heeft. Dat is natuurlijk een uitstekende tactiek. Dus: DG voor mod![]()
Mekiquote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Consequent zijn en fatsoenlijk Nederlands kunnen typen lijkt me ook wel wat.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG moet het worden. Hij wil heel graag, maar doet net of hij geen interesse heeft. Dat is natuurlijk een uitstekende tactiek. Dus: DG voor mod![]()
oow ik val afquote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op zich logisch, eerst kijk je of je intern wat kunt regelen, dan scharrel je wat rond bij de ex-mods en vervolgens ga je de inlikkers polsen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie veel dezelfde lijstjes. Maar ik denk dat Zjroen het eerst gevraagd wordt.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
ik denk het niet anders was ie al gevraagd,dat kan natuurlijk al gebeurd zijn maar dan heeft ie nee gezegdquote:Op maandag 6 juni 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie veel dezelfde lijstjes. Maar ik denk dat Zjroen het eerst gevraagd wordt.
You're right on that one.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitgesloten,laat Doc maar terugkomen al heb ik het idee dat dit hem prima bevalt
Volgende keer vroegen ze ook om een nieuwe mod en werd uiteindelijk toch voor een interne oplossing gekozen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik denk het niet anders was ie al gevraagd,dat kan natuurlijk al gebeurd zijn maar dan heeft ie nee gezegd
Klopt ja,dat was destijds een fraaie inlikactie.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer vroegen ze ook om een nieuwe mod en werd uiteindelijk toch voor een interne oplossing gekozen.
Suijkie is populair zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |