O, die!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ken je die niet???
LikZonnebril
Vaste VBL-user
Daar houdt 't op voor mij hoor...quote:en ook bij belangrijke voetbalwedstrijden en evenementen wel een oogje in het zeil kan houden.
Interesse CMT?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik.
Yummiecoool.gifquote:Op maandag 6 juni 2005 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ken je die niet???
LikZonnebril
Vaste VBL-user
Ik word het toch nooit, dus dat heeft weinig zin.quote:
Nee, klopt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik word het toch nooit, dus dat heeft weinig zin.
daar moet je natuurlijk niet vanuit gaanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik word het toch nooit, dus dat heeft weinig zin.
9christensenquote:
Het is wel realitisch. Ik hoop dat SCH en Tong het niet worden in elk geval.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar moet je natuurlijk niet vanuit gaan
neejquote:
neu die bint goed waardquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
neej
of als ik jou admin rechten op het TF mag
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik.
Ik ken alleen die tieten, maar die zogenaamde user die je bent nietquote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef Chen het volgende:
[..]
De wel bekende en gerespecteerde user Chen van de tieten.
Uitgesloten,laat Doc maar terugkomen al heb ik het idee dat dit hem prima bevaltquote:
of appelsientjequote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Radegast het volgende:
Doe maar een PSV'er, rubbereend ofzo...
Ja, daar komen bijna alle users in VBLquote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Doc terug, maar die wil vast niet.
Het zal wel iemand uit Hools worden..
Vooral die eerste,maar dat zal niet gebeuren lijkt mij.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zolang het geen SCH is en geen Tong80 is me vrijwel alles best.
agreequote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met verder weinig affiniteit met VBL,ach ja,waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
.
Het zal wel iemand uit Hools worden..
Laten we het hopen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vooral die eerste,maar dat zal niet gebeuren lijkt mij.
Laat SCH het maar proberen. Hij heeft altijd behoorlijk wat commentaar, ben wel benieuwd hoe hij daar zelf mee omgaat.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ah ja, ook een goeie!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Radegast het volgende:
Doe maar een PSV'er, rubbereend ofzo...
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat SCH het maar proberen. Hij heeft altijd behoorlijk wat commentaar, ben wel benieuwd hoe hij daar zelf mee omgaat.
Niks voor jou, het modschap?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en na 2 weken druipt ie met de staart tussen de benen af
![]()
Ik zie het al voor me,de discussies tussen golfer en SCH als SCH weer iemand heeft laten bannen en golfer het daar niet mee eens is
Dar kan hij nauwelijks mee omgaan, dat blijkt uit zowat elk FB-topic in welk subforum dan ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Laat SCH het maar proberen. Hij heeft altijd behoorlijk wat commentaar, ben wel benieuwd hoe hij daar zelf mee omgaat.
quote:
Consequent zijn en fatsoenlijk Nederlands kunnen typen lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij kan bijna iedereen uit vbl het wel, zo moeilijk is het niet hier. Enige voorwaarde is tijd.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG moet het worden. Hij wil heel graag, maar doet net of hij geen interesse heeft. Dat is natuurlijk een uitstekende tactiek. Dus: DG voor mod![]()
Mekiquote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Consequent zijn en fatsoenlijk Nederlands kunnen typen lijkt me ook wel wat.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG moet het worden. Hij wil heel graag, maar doet net of hij geen interesse heeft. Dat is natuurlijk een uitstekende tactiek. Dus: DG voor mod![]()
oow ik val afquote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op zich logisch, eerst kijk je of je intern wat kunt regelen, dan scharrel je wat rond bij de ex-mods en vervolgens ga je de inlikkers polsen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie veel dezelfde lijstjes. Maar ik denk dat Zjroen het eerst gevraagd wordt.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
ik denk het niet anders was ie al gevraagd,dat kan natuurlijk al gebeurd zijn maar dan heeft ie nee gezegdquote:Op maandag 6 juni 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie veel dezelfde lijstjes. Maar ik denk dat Zjroen het eerst gevraagd wordt.
You're right on that one.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uitgesloten,laat Doc maar terugkomen al heb ik het idee dat dit hem prima bevalt
Volgende keer vroegen ze ook om een nieuwe mod en werd uiteindelijk toch voor een interne oplossing gekozen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik denk het niet anders was ie al gevraagd,dat kan natuurlijk al gebeurd zijn maar dan heeft ie nee gezegd
Klopt ja,dat was destijds een fraaie inlikactie.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer vroegen ze ook om een nieuwe mod en werd uiteindelijk toch voor een interne oplossing gekozen.
Suijkie is populair zo te zien.
Ze kunnen altijd natuurlijk wat sollicitaties binnen laten druppelen en dan kijken of er wat bij zit. Als het tegenvalt, dan regelen ze intern wel, anders plukken ze uit de sollicitaties wel iemand die leuk meebabbelt in de slowchattopics.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer vroegen ze ook om een nieuwe mod en werd uiteindelijk toch voor een interne oplossing gekozen.
Suijkie is populair zo te zien.
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze kunnen altijd natuurlijk wat sollicitaties binnen laten druppelen en dan kijken of er wat bij zit. Als het tegenvalt, dan regelen ze intern wel, anders plukken ze uit de sollicitaties wel iemand die leuk meebabbelt in de slowchattopics. inhoudelijk meepost.
Tuindwerg ook nog nietquote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Ben helaas de naam van Legolas_Greenleaf nog nergens tegen gekomen
Er moeten wel al een paar pluisjes haar op de toekomstige mod zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Ik kom die naam in de VBL-topics ook nauwelijks tegen moet ik zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Die zie je dus bijna alleen maar in Hoolsquote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
De eerste die ik ben vergeten in mijn lijstjequote:Op maandag 6 juni 2005 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik kom die naam in de VBL-topics ook nauwelijks tegen moet ik zeggen.
lego wiequote:Op maandag 6 juni 2005 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Daar luisterd toch ook niemand naar?quote:Op maandag 6 juni 2005 23:17 schreef xJapser het volgende:
Eigenlijk moeten ze t trouwens VBL steward noemen.
Jij snapt emquote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar luisterd toch ook niemand naar?
Mooi, weer iemand die voor DG als mod is.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vaduz lijkt me ook geschikt, DG ook natuurlijk.
je moet verstaanbaar nederlands kunnen spreken !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |