Ik ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:26 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder kunnen. Ik word er vrolijk van, rustig van en blij van.
Ja ik vind het echt vreselijk, er lopen verdorie 4 medewerkers rond en volgens mij heeft niemand liefde voor dieren ofzo.... ze verkochten ook cavia's die nog VEEL te jong waren, wat ik zo kon zien nog geen 2 weken...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:47 schreef daniman het volgende:
lekker onverantwoord van die dierenwinkel dan, dode diertjes in een hok...
gewoon speeltjes kopen, klaarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Geil teefje; alternatief voor kussens?
Dames hondenbezitters, enig idee?
en dát is de truc van het verkopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:59 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt vreselijk, er lopen verdorie 4 medewerkers rond en volgens mij heeft niemand liefde voor dieren ofzo.... ze verkochten ook cavia's die nog VEEL te jong waren, wat ik zo kon zien nog geen 2 weken...
Tja... tis wel erg dat de medewerkers meer om geld geven dan om hun diertjes..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef moussy het volgende:
[..]
en dát is de truc van het verkopen.
Hoe zieliger ze zitten, hoe eerder ze gekocht worden...
Van dierenliefde kunnen ze niet blijven bestaan bla bla bla bla enz enz. Maar goed, ik had hetzelfde gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:22 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Tja... tis wel erg dat de medewerkers meer om geld geven dan om hun diertjes..
Dominant gedrag?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Geil teefje; alternatief voor kussens?
Dames hondenbezitters, enig idee?
Dank!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Spindizzy het volgende:
Daar zat ik laatst ook al over te twijfelen met Smekje. Heb besloten dat ik vanaf dat hij 9 maanden is fa voeren als volwassen hond en dan ook terugga naar 2 keer eten per dag ipv drie.
Heb ff gekeken en ik zou voor Spike kolom drie nemenDan eens kijken hoe hij het daar op doet. Of hij niet te dik wordt of te mager. Je kunt de hoeveelheden altijd nog aanpassen
Das mooi, scheelt toch wel behoorlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:48 schreef Spindizzy het volgende:
Graag gedaanAls hij ongeveer een jaar is kun je overgaan op volwassen hoeveelheden.
quote:
Jeutje!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ondeugdje!
Auticia: hier gaan er 9 plakken Duck per dag doorheen![]()
Aha, Lams-rijst alhier.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:10 schreef Spindizzy het volgende:
Welke Duck heb je? Welke kleur verpakking? Vraag anders of ze Duck Uitmuntend (groene verpakking) of Duck Rund/Lever/Kip (oranje verpakking) kunnen bestellen. Die zijn goedkoper. Ik betaal ¤3 voor de groene en ¤2.45 voor de oranje.
! Zal het dinsdag vragen als ik de bestelling op kan halen
Ga weg, engerds! Gaat met Nils Holgersson vliegen ofzo...quote:
Ja leuk he, golfer is al liefhebber vanaf woodstockquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Bluezz, wat leuk!
* miss_sly is al een paar keer naar Joe Cocker geweest!
hahahquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuk he, golfer is al liefhebber vanaf woodstock
Toen het bluezzekind (die ook meegaat) op zijn werk riep wie is Joe Cocker eigenlijk? Hebben ze de verdere middag JOEEEEEE ar soooooooo beautifullllllll gezongen voor hem
Was er al bang voorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:52 schreef Spindizzy het volgende:
Auticia: Lam/Rijst is inderdaad de duurste smaak Duck die er isSamen met Rund
Super!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Oh en vanavond gaan we onverwacht naar Joe Cocker, via via die niet kon vanavond, we moeten de kaartjes allen zometeen ff ophalen in Hilversum bij de ncrv.
Eenmaal boven vond hij het toch een beetje eng en deed een plasquote:
Volgens mij heb ik juist géén huishoudenquote:
Het Bluezzekind vond het dus ook goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |