Leg gewoon uit hoe dat een beetje in zn werk gaat, dan heb je zo een half kantjequote:Op maandag 6 juni 2005 21:04 schreef Troel het volgende:
Ben bezig met een opdracht voor school:
- Waarom leggen we vaak de link tussen propaganda en aggressie?
Belichten van twee kanten eerst aggressie met propaganda en vervolgens
propaganda met de positieve kenmerken.
PffffIk kom niet verder dan een regeltje: propaganda wordt vaak een beetje dwingend gebracht en kan daardoor aggressief overkomen
Dat is waar, en het is maar éénmaal per jaarquote:Op maandag 6 juni 2005 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Altijd leuk, dat soort 'vrijwillige' en 'gezellige' initiatieven. Maar hee, het had ook langer kunnen duren, valt dus nog mee
.
Dan moet je dat wel wetenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leg gewoon uit hoe dat een beetje in zn werk gaat, dan heb je zo een half kantje![]()
Ja, je moet er ook maar net geld voor hebben...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn ma en ik vertellen mijn vader al langer dat het echt tijd is voor een nieuwe auto en dat elke twee maanden naar de garage moeten met een auto niet echt goed is. Dus ja, ik vind het best leuk. Ook wel lullig voor ze, daar niet van, maar misschien zet dit hem aan het denken.
Ik ga nooit naar personeelsfeestjesquote:Op maandag 6 juni 2005 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar, en het is maar éénmaal per jaar![]()
pro·pa·gan·da (de ~)quote:
Thanks dolle_hondquote:Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
proficiat stu
Ik wil eigenlijk ook niet hoor, maar ze vinden het nogal belangrijk dat je meegaatquote:
Simpelquote:
Het moest toch wel iets met agressie te maken hebben? Wel goede voorbeelden trouwensquote:Op maandag 6 juni 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel
De aggressieve kant van propaganda: kijk honderd willekeurige Hitlerfilmpjes uit de jaren 30. Breznjev-filmpjes uit de jaren 80 zijn ook wel okee trouwens.
De positieve kant? Denk aan de voorlichtingscampagnes voor het gebruik van condooms etc
En jij hebt geen geldig excuus om niet te gaan, ik wel (sorry, kan geen oppas krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook niet hoor, maar ze vinden het nogal belangrijk dat je meegaat![]()
Dat zou ik ook wel willen kunnen roepenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
En jij hebt geen geldig excuus om niet te gaan, ik wel (sorry, kan geen oppas krijgen).
Vredig, duhquote:Op maandag 6 juni 2005 21:15 schreef Chen het volgende:
Zo hoe staat het leven in dit vredige topic?
Fles! Heb ik je ooit wel eens gezegd dat ik van je houd?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Simpel
De aggressieve kant van propaganda: kijk honderd willekeurige Hitlerfilmpjes uit de jaren 30. Breznjev-filmpjes uit de jaren 80 zijn ook wel okee trouwens.
De positieve kant? Denk aan de voorlichtingscampagnes voor het gebruik van condooms etc
Een verhaal van Stephen King zou minder spannend zijn thoughquote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vredig, duhAch, Stuart werd daarstraks bijna vermoord door een hommel en dat was het wel zo'n beetje geloof ik...
Ik ben niet op mijn best op 'gezellige' samenscholingen met mensen die ik nauwelijks ken (en van wie ik het gezelschap niet zelf gezocht heb). Sporten ben ik allergisch voorquote:Op maandag 6 juni 2005 21:14 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Ik wel, de meeste feestjes gaan we namelijk sporten en daar hou ik wel van
Ik zou zeggen: schrijf het op, wordt je rijker en beroemder dan meneer Kingquote:Op maandag 6 juni 2005 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een verhaal van Stephen King zou minder spannend zijn though![]()
Geld maakt mij niet gelukkig so I can't be askedquote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: schrijf het op, wordt je rijker en beroemder dan meneer King
Je kan roepen dat je op moet passenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen kunnen roepen![]()
Uhhhmm.. geef het dan maar aan mij, ik kan er leuke dingen mee gaan doen deze zomerquote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geld maakt mij niet gelukkig so I can't be asked![]()
Daar is het al te laat voor qua annuleringskostenquote:
65% van mijn salaris gaat naar de Kerkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhhhmm.. geef het dan maar aan mij, ik kan er leuke dingen mee gaan doen deze zomer
Stort maar op mijn rekening dan, ik word er wel gelukkig(er) vanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geld maakt mij niet gelukkig so I can't be asked![]()
Niks bijzonders vandaag dus?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vredig, duhAch, Stuart werd daarstraks bijna vermoord door een hommel en dat was het wel zo'n beetje geloof ik...
Als je de kerk dan 50% geeft en die 15% die je dan minder aan de kerk geeft op mijn rekening stort... BVHDquote:
Geld is het kwaadquote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Stort maar op mijn rekening dan, ik word er wel gelukkig(er) van.
Besef wel goed dat ik slechts het minimuloon verdien thoughquote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je de kerk dan 50% geeft en die 15% die je dan minder aan de kerk geeft op mijn rekening stort... BVHD![]()
nog NOOITquote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Fles! Heb ik je ooit wel eens gezegd dat ik van je houd?![]()
Verdien je nog steeds meer dan ik. Ik krijg geen loon (ik doe vrijwilligerswerkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Besef wel goed dat ik slechts het minimuloon verdien though
Daar kan ik wel mee levenquote:
Vrijwillegerswerk dus ...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdien je nog steeds meer dan ik. Ik krijg geen loon (ik doe vrijwilligerswerk). Nee ik werk niet
![]()
Als ik naar mijn salarisstrook kijk krijg ik ook de indruk dat ik vrijwilligerswerk aan het doen benquote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdien je nog steeds meer dan ik. Ik krijg geen loon (ik doe vrijwilligerswerk). Nee ik werk niet
![]()
vrij·wil·li·gers·werk (het ~)quote:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik naar mijn salarisstrook kijk krijg ik ook de indruk dat ik vrijwilligerswerk aan het doen ben![]()
Dan zit je vaak tegen minimumloon aan ja.. Das wel beetje jammer natuurlijkquote:
Ja, de zon schijnt wel hoor, maar altijd achter de wolken zeg maarquote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan zit je vaak tegen minimumloon aan ja.. Das wel beetje jammer natuurlijk![]()
dus
Das gelijk een mooie titel voor volgende topicquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt wel hoor, maar altijd achter de wolken zeg maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |