Geld maakt mij niet gelukkig so I can't be askedquote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: schrijf het op, wordt je rijker en beroemder dan meneer King
Je kan roepen dat je op moet passenquote:Op maandag 6 juni 2005 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen kunnen roepen![]()
Uhhhmm.. geef het dan maar aan mij, ik kan er leuke dingen mee gaan doen deze zomerquote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geld maakt mij niet gelukkig so I can't be asked![]()
Daar is het al te laat voor qua annuleringskostenquote:
65% van mijn salaris gaat naar de Kerkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Uhhhmm.. geef het dan maar aan mij, ik kan er leuke dingen mee gaan doen deze zomer
Stort maar op mijn rekening dan, ik word er wel gelukkig(er) vanquote:Op maandag 6 juni 2005 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geld maakt mij niet gelukkig so I can't be asked![]()
Niks bijzonders vandaag dus?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vredig, duhAch, Stuart werd daarstraks bijna vermoord door een hommel en dat was het wel zo'n beetje geloof ik...
Als je de kerk dan 50% geeft en die 15% die je dan minder aan de kerk geeft op mijn rekening stort... BVHDquote:
Geld is het kwaadquote:Op maandag 6 juni 2005 21:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Stort maar op mijn rekening dan, ik word er wel gelukkig(er) van.
Besef wel goed dat ik slechts het minimuloon verdien thoughquote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je de kerk dan 50% geeft en die 15% die je dan minder aan de kerk geeft op mijn rekening stort... BVHD![]()
nog NOOITquote:Op maandag 6 juni 2005 21:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Fles! Heb ik je ooit wel eens gezegd dat ik van je houd?![]()
Verdien je nog steeds meer dan ik. Ik krijg geen loon (ik doe vrijwilligerswerkquote:Op maandag 6 juni 2005 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Besef wel goed dat ik slechts het minimuloon verdien though
Daar kan ik wel mee levenquote:
Vrijwillegerswerk dus ...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdien je nog steeds meer dan ik. Ik krijg geen loon (ik doe vrijwilligerswerk). Nee ik werk niet
![]()
Als ik naar mijn salarisstrook kijk krijg ik ook de indruk dat ik vrijwilligerswerk aan het doen benquote:Op maandag 6 juni 2005 21:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdien je nog steeds meer dan ik. Ik krijg geen loon (ik doe vrijwilligerswerk). Nee ik werk niet
![]()
vrij·wil·li·gers·werk (het ~)quote:
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik naar mijn salarisstrook kijk krijg ik ook de indruk dat ik vrijwilligerswerk aan het doen ben![]()
Dan zit je vaak tegen minimumloon aan ja.. Das wel beetje jammer natuurlijkquote:
Ja, de zon schijnt wel hoor, maar altijd achter de wolken zeg maarquote:Op maandag 6 juni 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan zit je vaak tegen minimumloon aan ja.. Das wel beetje jammer natuurlijk![]()
dus
Das gelijk een mooie titel voor volgende topicquote:Op maandag 6 juni 2005 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt wel hoor, maar altijd achter de wolken zeg maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |