Wat een onwijs strak planquote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet je wat je met dat beest moet doen Stu?
Gewoon wat suiker opzuigen, dan wordt ie als t ware gezandstraald, en gaat ie vanzelf snel dood.
Stu heeft last van een hommel die nu opgezogen is.quote:
Gooi m gewoon naar buiten en doe het raam dicht ofzo, is veeel makkelijkerquote:
Nee zeg, stel je voor....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik geloof iets uit het begin van dit topic, maar heb geen zin om het allemaal te gaan lezen..
Dank jequote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stu heeft last van een hommel die nu opgezogen is.
Al 200 posts lang
dat gaat hem niet lukken aangezien hij in de kruimelzuiger zitquote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gooi m gewoon naar buiten en doe het raam dicht ofzo, is veeel makkelijker![]()
Omg, wat hebben sommige hier een rare ideeenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet je wat je met dat beest moet doen Stu?
Gewoon wat suiker opzuigen, dan wordt ie als t ware gezandstraald, en gaat ie vanzelf snel dood.
En dat suiker lukt wel dan op die manier? Nou ja, als je m toch per se dood wil hebben had je gewoon de elektrische vliegenmepper moeten pakken; altijd leukquote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat gaat hem niet lukken aangezien hij in de kruimelzuiger zit
Dan moet je eindelijk de dokter eens bellenquote:
Ik vond het creatief bedacht.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, wat hebben sommige hier een rare ideeen
Ik denk dat het hommelesitus C isquote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je eindelijk de dokter eens bellen.
Ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je eindelijk de dokter eens bellen.
Heel erg, vooral bij belgen in de buurtquote:
Hoiiiiquote:
Er zitten veel sadisten op fokquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dat suiker lukt wel dan op die manier? Nou ja, als je m toch per se dood wil hebben had je gewoon de elektrische vliegenmepper moeten pakken; altijd leukMaar daar is het nu te laat voor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |