quote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef es70 het volgende:
Het aantal zieke kinderen loopt hier langzaam op.
Het leeft nog steeds thoughquote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef Stuart het volgende:
De hommel zit nu in mijn doorzichtige (blauw) black en decker kruimeldief die ook water opzuigt![]()
Dat is wel balen zegquote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef es70 het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je doen AMD![]()
Heb je ook vriendjes![]()
![]()
Watist?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef es70 het volgende:
Dat durf ik niet, het leeft nog steeds en ging als een achterlijke tekeer in dat dingquote:
Bij jou thuis?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef es70 het volgende:
Gisterochtend Nina, gisteravond ook Storm, vanavond Kyranquote:
Water opnemenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, het leeft nog steeds en ging als een achterlijke tekeer in dat ding
Het is zo'n doorzichtig blauwe en ik kan hem dus zien zitten![]()
kan het niet zijn dat zijn vleugels gewoon harder bewegen?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee ook binnen, maar ik kan hem vanaf hier horen, en dat is 5 meter verderop ofzo![]()
Of moet verzorgen de hele dagquote:Op maandag 6 juni 2005 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Gisterochtend Nina, gisteravond ook Storm, vanavond Kyran. Zal mij benieuwen hoeveel kinderen ik morgen naar school moet brengen...
Je hebt tijd zat.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook weerPrakkie op
en de afwas gedaan
En ja dat moest idd ZO lang duren
het lijkt wel of ze van het weekend iets opgedaan hebben...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:04 schreef es70 het volgende:
2 maal oorontsteking, de derde klaagt over keelpijnquote:Op maandag 6 juni 2005 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jou thuis?
Is er weer een of ander virus?![]()
Ik weet niet hoelang je bezig was , maar veel te lang dusquote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook weerPrakkie op
en de afwas gedaan
En ja dat moest idd ZO lang duren
Ik moet ook gewoon werken...quote:
Daar begin ik dus écht niet aanquote:
Niet echt goed gegeten, veel spanning en plezier en het is eigenlijk altijd raakquote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze van het weekend iets opgedaan hebben...
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
2 maal oorontsteking, de derde klaagt over keelpijn.
Werken ook allemaal, maar het komt wel goed hoorquote:
Maak eens een filmpje met je digicam?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, het leeft nog steeds en ging als een achterlijke tekeer in dat ding
Het is zo'n doorzichtig blauwe en ik kan hem dus zien zitten![]()
In het écht vind ik dat ook géén leuke grapjesquote:
Ik geloof iets uit het begin van dit topic, maar heb geen zin om het allemaal te gaan lezen..quote:
ik reageer ook afstandelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat doe je nu
wanneer wanneer wanneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |