Wat een onwijs strak planquote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet je wat je met dat beest moet doen Stu?
Gewoon wat suiker opzuigen, dan wordt ie als t ware gezandstraald, en gaat ie vanzelf snel dood.
Stu heeft last van een hommel die nu opgezogen is.quote:
Gooi m gewoon naar buiten en doe het raam dicht ofzo, is veeel makkelijkerquote:
Nee zeg, stel je voor....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik geloof iets uit het begin van dit topic, maar heb geen zin om het allemaal te gaan lezen..
Dank jequote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stu heeft last van een hommel die nu opgezogen is.
Al 200 posts lang
dat gaat hem niet lukken aangezien hij in de kruimelzuiger zitquote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gooi m gewoon naar buiten en doe het raam dicht ofzo, is veeel makkelijker![]()
Omg, wat hebben sommige hier een rare ideeenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet je wat je met dat beest moet doen Stu?
Gewoon wat suiker opzuigen, dan wordt ie als t ware gezandstraald, en gaat ie vanzelf snel dood.
En dat suiker lukt wel dan op die manier? Nou ja, als je m toch per se dood wil hebben had je gewoon de elektrische vliegenmepper moeten pakken; altijd leukquote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat gaat hem niet lukken aangezien hij in de kruimelzuiger zit
Dan moet je eindelijk de dokter eens bellenquote:
Ik vond het creatief bedacht.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, wat hebben sommige hier een rare ideeen
Ik denk dat het hommelesitus C isquote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je eindelijk de dokter eens bellen.
Ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op maandag 6 juni 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je eindelijk de dokter eens bellen.
Heel erg, vooral bij belgen in de buurtquote:
Hoiiiiquote:
Er zitten veel sadisten op fokquote:Op maandag 6 juni 2005 20:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dat suiker lukt wel dan op die manier? Nou ja, als je m toch per se dood wil hebben had je gewoon de elektrische vliegenmepper moeten pakken; altijd leukMaar daar is het nu te laat voor..
Pinokkioquote:
ja, er was niet echt meer schoon servies in huis, vandaarquote:Op maandag 6 juni 2005 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je bezig was , maar veel te lang dus![]()
Hai flash
Dat valt toch wel mee? Zo'n vliegenmepper is vet handig voor insecten, maar de grote insecten gaan niet zo snel dood dus die moet je iets langer onder stroom zettenquote:
Spaar je reactie'squote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heel erg, vooral bij belgen in de buurt
Haai haaiquote:[..]
Hoiiii
Jaaa!
Super hiero
Die mooie keuken ook smerig ?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, er was niet echt meer schoon servies in huis, vandaar
Hij kijkt niet naar zijn neusjequote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stu heeft last van een hommel die nu opgezogen is.
Al 200 posts lang
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haai haai![]()
Je ziet er zo verliefd uit, of zijn het maar mijn gedachten?
Belachelijk dat je niet in mijn fotoboek wilt postenquote:Op maandag 6 juni 2005 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Spaar je reactie's
Ik post niet in fotoboeken![]()
Het zoemde net nog toen ik door het plastic keek in dat dingquote:
Oeh en het is dus goed gelukt aan jouw gejompel te zienquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeeej
Ben erg blij met het feit dat mijn ene heibel punt voorbij is qua examens
Nope, hij zit in mijn deels doorzichtig blauwe kruimeldief gevangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |