abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27684451
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Welke Nederlandse spelers waren afgelopen seizoen beter dan?
pi_27684456
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:58 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

En van Bommel bakt er bij PSV idd nix van
hij bakt er bij oranje niks van.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:00:55 #53
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27684467
Ben je ff een uurtje weg, is topic 7 alweer open.

"Het is een bijzonder kind en dat is ie", alsus Pa van Basten bij de geboorte van zijn zoon Marcel

En hij had gelijk!
pi_27684468
Ik vind dit echt een vermakelijke topicreeks.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27684471
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:00 schreef SCH het volgende:

[..]

In oranje? Zo ongeveer alle spelers op het middenveld.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27684478
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

nogmaals dan, bouma en vennegoor komen gewoon tekort, ooijer is geblesseerd en bommel heeft laatste kans gehad
Maduro, Babel, Heitinga, Vlaar en De Jong komen ook nog tekort, het zijn talenten maar nog niet goed genoeg voor het grote Oranje.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:01:22 #57
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27684479
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Gebakken lucht bakt ie
pi_27684499
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

In oranje? Zo ongeveer alle spelers op het middenveld.
In het algemeen.
Dat hij er in Oranje niet al te veel van maakt heeft met Van Basten te maken - die steunt hem niet.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:02:18 #59
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27684508
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:00 schreef cultheld het volgende:
Ik vind dit echt een vermakelijke topicreeks.
Marco zit ook te genieten achter zijn laptop met als achtergrond de selectie van Ajax
pi_27684512
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:01 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Maduro, Babel, Heitinga, Vlaar en De Jong komen ook nog tekort, het zijn talenten maar nog niet goed genoeg voor het grote Oranje.
Ze stonden dan ook niet in de basis.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27684537
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

VdV ook niet (daar ging mijn reactie over)
pi_27684545
quote:

[..]

dat kan je niet zeggen, ze hebben de kans immers nog niet gehad. en het zijn talenten die worden beter als je ze laat spelen dus het is best logisch die erbij te hebben.
en Babel, Maduro en De Jong hebben dat kleine aantal minuten dat ze in Oranje hebben gespeeld gewoon goed gespeeld, klaar.
pi_27684559
quote:

[..]

uhm nee Bouma en Vennegoor zijn al te oud om nog veel progressie te boeken, deze jongens niet
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_27684570
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

VdV ook niet (daar ging mijn reactie over)
die speelde anders beter dan Van Bommel.
bovendien is hij geblesseerd dus is het onnodig hem naar huis te sturen.
en zeg niet dat je zeker weet dat hij toch niet naar huis gestuurd zou worden want dat weet je niet zeker (ook al denk ik wel dat het zo is )
pi_27684580
Is dat nou typisch Ajax om het tegen beter weten in altijd voor je eigen spelers en zo op te nemen?

Bij Heerenveen is het serieus eerder andersom. Daar is men juist heel kritisch.
pi_27684583
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

In het algemeen.
Dat hij er in Oranje niet al te veel van maakt heeft met Van Basten te maken - die steunt hem niet.
bullshit als ie werkelijk zo goed is dwingt hij dat op het veld af en heeft ie geen steun nodig
You ask me the time
And I would like to give
pi_27684589
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:58 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:

[..]

nogmaals dan, bouma en vennegoor komen gewoon tekort, ooijer is geblesseerd en bommel heeft laatste kans gehad
Waarom heeft van Bommel wel z'n laatste kans gehad, en krijgen VdV en co elke wedstrijd weer een nieuwe kans?

Ik had van Marco beter verwacht, maar wat ie nu doet kan echt niet
pi_27684592
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:02 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Marco zit ook te genieten achter zijn laptop met als achtergrond de selectie van Ajax
Ik zal het nooit meer vergeten: De beelden van Marco van Basta die de Arena voortijdig verliet na de 0-4 afgang van "zijn jongens".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27684621
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zal het nooit meer vergeten: De beelden van Marco van Basta die de Arena voortijdig verliet na de 0-4 afgang van "zijn jongens".
Voor mij is dat een heel veel betekenend signaal.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:06:17 #70
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27684622
quote:

[..]

De bus stond op hem te wachten, aldus Co
pi_27684624
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef SCH het volgende:
Is dat nou typisch Ajax om het tegen beter weten in altijd voor je eigen spelers en zo op te nemen?

Bij Heerenveen is het serieus eerder andersom. Daar is men juist heel kritisch.
ik dacht dat deze discussie is ontstaan omdat psv supporters hun spelers verdedigen??
You ask me the time
And I would like to give
pi_27684633
Ik vind het ook weer bijzonder voorspelbaar en kinderachtig dat geen enkele Ajacied het met v. Basten oneens is.
pi_27684641
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat kan je niet zeggen, ze hebben de kans immers nog niet gehad. en het zijn talenten die worden beter als je ze laat spelen dus het is best logisch die erbij te hebben.
en Babel, Maduro en De Jong hebben dat kleine aantal minuten dat ze in Oranje hebben gespeeld gewoon goed gespeeld, klaar.
Nog geen kans gehad maar zitten wel bij Oranje en als je invalt kun je het meestal niet veel slechter doen dan degene waarvoor je invalt, en de Jong speelde slechter dan van Bommel.
pi_27684652
quote:

[..]

Het middenveld werd een tikkeltje overrompeld. Met een Bommel die bijna in z'n eentje het hele Ajax middenveld aan flarden speelde. Volledig zoek gespeeld.
The gum you like, is coming back in style.
pi_27684660
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:05 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Waarom heeft van Bommel wel z'n laatste kans gehad, en krijgen VdV en co elke wedstrijd weer een nieuwe kans?

Ik had van Marco beter verwacht, maar wat ie nu doet kan echt niet
wie zijn 'en co'? V.d.vaart speelde tegen roemenie aardig, daarvoor veel slechte wedstrijden en helemaal daarvoor weer goede wedstrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')