Van Basten is dan blijkbaar nog niet zo ver in zijn coaching kwaliteiten dat-ie dat nu al wel kan. Ik denk dat ervaring hier zeker een rol speelt en dat Van Basten wat dat betreft op veilig speelt. En wat dat betreft geeven de resultaten hem daartoe gelijk.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad en dat is in mijn ogen een zwaktebod. Het is juist een teken van kracht als je ook met lastiger spelers of mensen die jou niet meteen liggen om kunt gaan. Dat hoort een goede leider te doen.
Bovendien denk ik dat Van Bommel net zo goed positieve intenties heeft trouwens.
Figo niet te vergeten.quote:
Diezelfde Vonlanthen die nu bij PSV moet laten zien het niveau echt aan te kunnen? Vooralsnog zal Frei de belangrijkste spits zijn. En Djourou verwacht ik volgend jaar ook niet als international.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
Wat vrijwel zeker is, is dat Zwitserland in 2006 over een as beschikt die er zeker mag wezen:
Achterin de begaafde verdediger Senderos; Die groot en sterk is en verdedigend-technisch ook zeer begaafd is, op het middenveld de toekomstige leider Djourou, die bijna een kopie is van Patrick Vierira en in de spits Vonlanthen.
Europees Fritsquote:Op maandag 6 juni 2005 20:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Open anders even een apart Zwitserland over 4 jaar wereldkampioen-topic!![]()
Dat laatste is waar maar mijn stelling is dat we tot nu weinig noemenswaardige tegenstand hebben gehad. Ik vind het niet zo volwassen een voetballer van het kaliber Van Bommel buiten de selectie te zetten. Laat ik het zo zeggen: de hele manier waarop Van Basten acteert is niet een manier van leidinggeven die me aanspreekt en waar ik zelf voor zou kiezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Van Basten is dan blijkbaar nog niet zo ver in zijn coaching kwaliteiten dat-ie dat nu al wel kan. Ik denk dat ervaring hier zeker een rol speelt en dat Van Basten wat dat betreft op veilig speelt. En wat dat betreft geeven de resultaten hem daartoe gelijk.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die weet ik al niet eens meer, kan je nagaan.
Figoquote:
Diego Markic was die uitblinker dat toernooi, nooit meer wat van gehoord.quote:
Ik vind de tegenstand zoals te verwachten valt bij poulewedstrijden voor een WK. En voor voorrondes zijn de resulaten vooralsnog beter dan we afgelopen jaren gewend zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste is waar maar mijn stelling is dat we tot nu weinig noemenswaardige tegenstand hebben gehad. Ik vind het niet zo volwassen een voetballer van het kaliber Van Bommel buiten de selectie te zetten. Laat ik het zo zeggen: de hele manier waarop Van Basten acteert is niet een manier van leidinggeven die me aanspreekt en waar ik zelf voor zou kiezen.
ja maar het kan nogal altijd op een playoff uitdraaienquote:Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind de tegenstand zoals te verwachten valt bij poulewedstrijden voor een WK. En voor voorrondes zijn de resulaten vooralsnog beter dan we afgelopen jaren gewend zijn.
Omdat Tsjechië alleen van ons verliest. Hun andere resultaten heb je niet in de hand.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ja maar het kan nogal altijd op een playoff uitdraaien
Dat snap ik. Maar zelfs als we alles hadden gewonnen tot nu toe zou een play-off nog erin zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
nou ik bedoel juist als nederland van tsjechie zou verliezen
Ik zei dan ook "vooralsnog" ...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:47 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
ja maar het kan nogal altijd op een playoff uitdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |