Gaat lukkenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
veel plezier ermee
100? normale verzendkosten 5,50 je kan het overmaken, msn/mail maarquote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef KitteKat het volgende:
zou er graag 100 willen als dat zou kunnen? Wat kost dat aanverzendkosten?
Als het pakje gewoon dicht is valt er toch weinig te wantrouwenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef -calimero- het volgende:
Haha lol, maar als ik zo'n kaartje toe gestuurd krijg zal ik dat rubbertje echt niet vertrouwen, je weet tenslotte niet wat er allemaal mee gebeurd is.
Dat jij dat nou doetquote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je teddybeer kan niet zwanger worden hoor....
dolletjesquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, een terugkaatsopmerking.
Hoe dolletjes en kostelijk.
Hehe. hier aales ok! daar?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef M1RR1E het volgende:
Hey Pim !!Nog steeds alles goed met jou?
Moet je die dingen niet zelf gaan gebruiken johDan heb je alvast een jaarvoorraadje.
Heb je ze al uitgeprobeerdwant ze moeten natuurlijk wel gewoon goed zijn! Anders mag je dr wel een paar opsturen hoor
![]()
NEEquote:Op maandag 6 juni 2005 18:36 schreef Intergalactrick het volgende:
Als ze niet goed zijn, kan ik ze dan terugsturen?
Het was toedels ook niet meer dan terecht, evenals de eerste reactie die die terugkaatsing uitloktequote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, een terugkaatsopmerking.
Hoe dolletjes en kostelijk.
In dat geval: verkapt kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben-want-ik-heb-veel-condooms-topicquote:Op maandag 6 juni 2005 18:51 schreef GewoonPim het volgende:
Nah, ik hou ze toch maar zelf denk ik.
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval: verkapt kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben-want-ik-heb-veel-condooms-topic
Door jou gaan er heel veel mensen aids krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:51 schreef GewoonPim het volgende:
Ok ok, bestel maarquote:Op maandag 6 juni 2005 19:07 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Door jou gaan er heel veel mensen aids krijgen![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef 2609 het volgende:
Ik kom ze wel ophalen kan ik ze meteen uitproberen met je zus
Maar een teddybeer kan wel vies worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij de hoeren hoef je geen condooms mee te nemen hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 18:51 schreef GewoonPim het volgende:
Maar wel erg viesquote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:39 schreef Conflict het volgende:
Ik wil zo'n kaart!
Condoom heb ik niet nodig![]()
Je hebt de l vergeten in de url. --> http://www.nlservers.nl/condooms.htmlquote:Op maandag 6 juni 2005 18:46 schreef GewoonPim het volgende:
http://www.nlservers.nl/condooms.htm
5,50 verzendkosten, 30 stuks, random tastes
inderdaad! en ik maar zoeken..quote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef RemcoDelft het volgende:
De vraag die bij mij opkomt: waarom heb ik deze dingen nooit in de Boomerang-rekken zien staan?
Omdat de medewerkers die al verkopen voordat ze in die rekken komenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:47 schreef RemcoDelft het volgende:
De vraag die bij mij opkomt: waarom heb ik deze dingen nooit in de Boomerang-rekken zien staan?
Opscheppertquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:44 schreef MarkyB het volgende:
niet lullig bedoeld maar standaard condooms zijn mij te klein, sorry.
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:18 schreef 2609 het volgende:
Ik kom ze wel ophalen kan ik ze meteen uitproberen met je zus
[TK] Maxtor 120 GB Harddiskquote:Op woensdag 8 juni 2005 05:15 schreef -Jay-20- het volgende:
Nee, dank je. Volgende keer beter.
Wat mot je?quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[TK] Maxtor 120 GB Harddisk
[TR] GTA San Andreas + GTA Vice City
Ryan Adams nieuwe CD: *zucht*
hij vind het triest dat je op meerder verschillende topics zo reageert terwijl je gewoon een stumpert bent.quote:
Leer Nederlands prutser... Ik versta je niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 05:23 schreef Geckoo het volgende:
[..]
hij vind het triest dat je op meerder verschillende topics zo reageert terwijl je gewoon een stumpert bent.
er niks mee te maken hebben en dan zo reagern dan denk ik ook van..![]()
nee, CHEAPexquote:
Wie krijgen nou wel, en wie niet wat?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef GewoonPim het volgende:
Gesloten. Men heeft voor 50 dozen besteld. Sorry.
Neeee, daar gaat m'n sexlevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef GewoonPim het volgende:
Gesloten. Men heeft voor 50 dozen besteld. Sorry.
Zonder is toch beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |