Gaat lukkenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
veel plezier ermee
100? normale verzendkosten 5,50 je kan het overmaken, msn/mail maarquote:Op maandag 6 juni 2005 16:25 schreef KitteKat het volgende:
zou er graag 100 willen als dat zou kunnen? Wat kost dat aanverzendkosten?
Als het pakje gewoon dicht is valt er toch weinig te wantrouwenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:47 schreef -calimero- het volgende:
Haha lol, maar als ik zo'n kaartje toe gestuurd krijg zal ik dat rubbertje echt niet vertrouwen, je weet tenslotte niet wat er allemaal mee gebeurd is.
Dat jij dat nou doetquote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je teddybeer kan niet zwanger worden hoor....
dolletjesquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, een terugkaatsopmerking.
Hoe dolletjes en kostelijk.
Hehe. hier aales ok! daar?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:15 schreef M1RR1E het volgende:
Hey Pim !!Nog steeds alles goed met jou?
Moet je die dingen niet zelf gaan gebruiken johDan heb je alvast een jaarvoorraadje.
Heb je ze al uitgeprobeerdwant ze moeten natuurlijk wel gewoon goed zijn! Anders mag je dr wel een paar opsturen hoor
![]()
NEEquote:Op maandag 6 juni 2005 18:36 schreef Intergalactrick het volgende:
Als ze niet goed zijn, kan ik ze dan terugsturen?
Het was toedels ook niet meer dan terecht, evenals de eerste reactie die die terugkaatsing uitloktequote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, een terugkaatsopmerking.
Hoe dolletjes en kostelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |