Niet alleen de bestuurdersquote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef Klonk het volgende:
al zullen de bestuurders wel gedacht hebben dat ik niet helemaal goed snik ben
doe me een lol, ga ergens anders liggen trollenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Geitje82 het volgende:
ik hou het bij unimog
Hell Yeah!!quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Geitje82 het volgende:
ik hou het bij unimog
Vooral als je een berg zand moet verplaatsen erg handig jahquote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Geitje82 het volgende:
ik hou het bij unimog
Geef mij dan maar een Mack Dump Truck.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Geitje82 het volgende:
ik hou het bij unimog
*fap fap fap*quote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef Catch22- het volgende:
noue alex, rukken!!
ik noem het niet voor niets de A73quote:Op maandag 6 juni 2005 18:49 schreef MouseOver het volgende:
Coole pics. Ik dacht trouwens dat de eerstkomende 23 jaar nog niet aan die weg begonnen werd (het gaat toch om de toekomstige a74 nietwaar?). Fijn dat ze er toch aan bezig zijn
Ah, zit het zo.. iig fijn dat ze eraan bezig zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik noem het niet voor niets de A73![]()
maar om het duidelijk te maken:
Rijksweg A73
Loopt via Venlo, Roermond naar Maasbracht alwaar die aansluit op de A2
Rijksweg A74
Is een klein stukje snelweg wat aftakt van de toekomstige A73 en vormt dan een verbinding tussen die A73 en de Duitse BAB (bundes auto bahn) A61
Mocht je meer willen weten, er staan luchtfoto's, kaarten enz op www.vialimburg.nl
Solliciteren naar de baan van knikdumperchauffeurquote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef Impry het volgende:
Wat doe je nu dan?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Solliciteren naar de baan van knikdumperchauffeur
Teruggekeerd op het rechte pad dusquote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Limbabwe is toch een beetje buitenland nietwaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:50 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding] deze foto heeft toch wel iets jungle-achtigs.
Mja, met de aandrijfkop achterop, die zijn gaafquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:13 schreef Paulusman het volgende:
Er bestaan ook knik-Unimogs.
gelukkig zijn jullie niet samen abrupt tot stilstand gekomen (BAAAMMM) das niej goed voor je auto denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, met de aandrijfkop achterop, die zijn gaafVW bus is ook in die versie gemaakt
Vorige week in Aalsmeer kruiste dit bakbeest mn pad
[afbeelding]
Helaas reden we beide...
In een knikdumper mag een jochie van 16 rijden. Dat is goedkoper dan een voleldig opgeleide vrachtwagenchauffeur.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef Paulusman het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van zo'n dumper t.o.v. een forse Ginaf of Terberg?
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat dit in vredesnaam inhoudt?quote:
Aha, dus hebben ze ook te maken met een beperkte snelheid. Uit bovenstaand berichten had ik al begrepen dat ze dat niet zo nauw nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een knikdumper mag een jochie van 16 rijden. Dat is goedkoper dan een voleldig opgeleide vrachtwagenchauffeur.
Inderdaad, ze vallen buiten de categorie wegverkeer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een knikdumper mag een jochie van 16 rijden. Dat is goedkoper dan een voleldig opgeleide vrachtwagenchauffeur.
Tsja, voor de wet (en technisch gezien) is het natuurlijk gewoon een tractor met aanhanger. Een tractor zonder vooras, maar dat doet er verder niet toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:10 schreef Paulusman het volgende:
[..]
Aha, dus hebben ze ook te maken met een beperkte snelheid. Uit bovenstaand berichten had ik al begrepen dat ze dat niet zo nauw nemen.![]()
dan kun je tenminste patsen op je 16. komt zo'n knaapje aan met een scooter. en dan kom jij aan met je knikdumperquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, voor de wet (en technisch gezien) is het natuurlijk gewoon een tractor met aanhanger. Een tractor zonder vooras, maar dat doet er verder niet toe.
Wanneer kunnen we de foto's zien van de plek waar ze het zand halen? Ik wil wel eens zien wat ze voor mega-kraan/shovel hebben om die dingen te laden. Of maak je daar een nieuwe topic van?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:59 schreef Klonk het volgende:
Ik ging weg om op mijn vrije dag een paar foto's te maken van de aanleg van de nieuwe snelweg A73 zuid (Venlo - Maasbracht), maar ja, een paar gaten in de grond en wat grote bulten zand, das nogal saai![]()
[afbeelding]
Maar gelukkig waren ze druk in de weer met machtige knikdumpers van Volvo om het talud van een viaduct te bouwen, leuk fotovoer dus, al zullen de bestuurders wel gedacht hebben dat ik niet helemaal goed snik ben
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Na deze foto's dacht ik kom, ik ga eens kijken waar ze hun zand vandaan halen ik vermoedde dat het een stukje verderop gebeurde aangezien daar een flinke bovengemiddelde grote bult zand lag, dus ik ga weer verder op mijn stalen ros, alleen waren ze niet bezig waar ik dacht dat ze bezig waren, integendeel, ze gingen zonder gas terug te nemen het bos in![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder ben ik maar niet gegaan, had geen flauw idee hoe ver het nog was, binnenkort ga ik terug, maar eerst eens uitzoeken waar ze het zand halen want die gasten gingen best wel hard over die zandpaadjes en ik voelde er weinig voor om kennis te maken met de voorkant van een knikdumper![]()
sorry voor de paupere plek waar de plaatjes staan, maar m'n eigen webspace is even vol
ik ben er gisteren even naar toe gereden nadat de heren uit waren gewerkt en er is an sich weinig van te zien, volgende week maandag ben ik weer vrij en dan zal ik eens kijken of het vervolg van deze foto's gemaakt kan worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:51 schreef Paulusman het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de foto's zien van de plek waar ze het zand halen? Ik wil wel eens zien wat ze voor mega-kraan/shovel hebben om die dingen te laden. Of maak je daar een nieuwe topic van?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |