Had trouwens niet gedacht dat jullie de 200 zouden halen voordat er maatregelen waren getroffen mbt postopkrikken edquote:Op maandag 6 juni 2005 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
precies
De 1e serieuze uiting van dreiging.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Even een waarschuwing voor de mensen die door blijven gaan met topics volspammen: niet doen.
Staat een ban op, don't make me use it.
Geldt dat ook voor dit topic ?quote:Op maandag 6 juni 2005 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Even een waarschuwing voor de mensen die door blijven gaan met topics volspammen: niet doen.
Staat een ban op, don't make me use it.
Maar wij spammen toch helemaal nietquote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was 1,5 week toch al duidelijk dat het anders moest?
Daarom vraag ik het maar ff voor de duidelijkheidquote:Op maandag 6 juni 2005 22:34 schreef jitzzzze het volgende:
Het is inderdaad wel onduidelijk om welk(e) topic(s) het gaat.
En wat er onder spammen wordt verstaan.
goed bezigquote:Op maandag 6 juni 2005 22:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het maar ff voor de duidelijkheid
Jij hebt ook niets beters te doen vanavond ?quote:
Nee, zit me echt moeilijk te vervelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij hebt ook niets beters te doen vanavond ?
Ik ook inderdaad, televisie is ook al saaiquote:Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, zit me echt moeilijk te vervelen.
Deze OP is echt geweldigquote:Op maandag 6 juni 2005 19:40 schreef Megter het volgende:
zou echt gaaf zijn als de reeks kon blijven bestaan!
Dan moet er maar 's een pro OP worden gemaakt
precies, er is niets boeiendsquote:Op maandag 6 juni 2005 22:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad, televisie is ook al saai
En morgen weer naar die hoeren stagequote:
Dat zijn ook postopkrikkersquote:Op maandag 6 juni 2005 22:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze OP is echt geweldig![]()
ShowChat #342: Bu P. Atih, vuile vieze teringhoer!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |