tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik ben ervandoor, tot morgen allemaal
die kinderen zijn zwaar slecht opgegroeit.. en die pa van hun is slecht opgevoedquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moeders kwam er volgens mij pas achter toen ze een brief onderschepte, waarin haar dochter schreef hoe erg ze haar pap miste en de XTC enzo.
Ik gun die vader echt een kogel door z'n kop.![]()
Tot morgenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat mn begeleider al naar huis is, dus ik ga ook maar eens rennen. Straks mis ik mn fiets nog.
Tot morgen allemaal
hij is al opgepakt en is al 2x voorgekomen..quote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef stribe het volgende:
Damn dat is echt zo fucking ziek, ik hoop toch echt dat ze die pa nu arresteren oid. Ik bedoel ze hebben nu bewijs die camera ploeg heeft alles gefilmd, of zouden buurtbewoners zelf al actie ondernemen? Tegen die gast.
dat klopt ja, die ging naar de klotequote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er liepen enkele rechtzaken tegen die vader, maar op dat moment was hij nog wel op vrije voeten en nog altijd zwaar drugsverslaafd.
Zijn kinderen zijn weggehaald, maar wel helemaal fucked up natuurlijk. Die jongen van 18 had hersenen die kwa slijtage en af sterven van cellen vergelijkbaar waren met die van een man van 45...
of de grap is nog niet afgelopenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Houniet het volgende:
je jambers mode staat nog aan draco
Tot zover Balli [/jambers mode]quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Houniet het volgende:
je jambers mode staat nog aan draco
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij is al opgepakt en is al 2x voorgekomen..
borgtocht weer vrij
Is die zoon van 18 nog kunnen afkicken? die heeft dus ook niet zolang meer te leven of wel? en die anderen kinderen hebben die nog kunnen afkicken?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er liepen enkele rechtzaken tegen die vader, maar op dat moment was hij nog wel op vrije voeten en nog altijd zwaar drugsverslaafd.
Zijn kinderen zijn weggehaald, maar wel helemaal fucked up natuurlijk. Die jongen van 18 had hersenen die kwa slijtage en af sterven van cellen vergelijkbaar waren met die van een man van 45...
Ik kan wel prefect samson na doen...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef stribe het volgende:
Ik ben lid van een Delftse windsurfclub, daar zit ook een gast bij die kan Jambers echt zo goed imiteren!!
die kinderen kicke af en ging verder goed ..quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef stribe het volgende:
[..]
Is die zoon van 18 nog kunnen afkicken? die heeft dus ook niet zolang meer te leven of wel? en die anderen kinderen hebben die nog kunnen afkicken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |