Dat kan ik me niet voorstellenquote:
+ Ze is jongquote:
als je zo kijkt welquote:Op maandag 6 juni 2005 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+ Ze is jong
- Ze is niet Aziatisch
- Rijdt geen Fiat Panda
- Ze is niet te vinden langs een verlaten zandpad in Indonesie
- En ze is geen maagd meer
ze valt dus af
dat word ook over dit topic gezegdquote:Op maandag 6 juni 2005 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een belachelijk topic
Mja, als je iemand vind die er zin in heeft wel jaquote:
knox_quote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, als je iemand vind die er zin in heeft wel ja
Ik zie een uitdaging voor doppiequote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, als je iemand vind die er zin in heeft wel ja
veel plezier verder dan nogquote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
Dan was dit mn laatste dag, ik wil niet met belachelijke topics geassocieerd worden![]()
samen met knoxie zie ik hierboven staan dus ach... veel plezierquote:
Pfff ik heb die zin 5x door moeten lezen eer dat ik die snaptequote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef Houniet het volgende:
mijn vorige stage, waar ik een half jaar gelopen heb, daar werk ik nu 2 jaar
en ik loop nu ergens anders stage
dus van me oude stage, dus nu me werk, daar had ik een cursus
zo duidelijk koekwaus
je hersenactiviteit is gedaald tot nul?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pfff ik heb die zin 5x door moeten lezen eer dat ik die snapte
Iemand dit gezien gisteren?????!?!?!?!?quote:In deze documentaire het absurde familieverhaal van een vader, die na zijn scheiding het 'goede voorbeeld' van zijn achttienjarige zoon volgt door wiet te gaan roken, XTC te slikken, cocaïne te snuiven en later te expirimenteren met LSD. Ook zijn andere kinderen worden meegezogen in de negatieve vicieuze cirkel, waarin hun vader na zijn scheiding terecht is gekomen. Zijn vijftienjarige dochter en zijn dertienjarige zoon zijn namelijk ook wiet gaan roken en slikken XTC tijdens feesten en expirimenteren met LSD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |