90% in vbl is ajacied, niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:09 schreef Erasmusch het volgende:
hoe is litmanen eigenlijk zo ver gekomen?
helemaal mee eens is.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:54 schreef BillyBeflap het volgende:
Ik ga voor ROMARIO DE SOUSA FARIA
redenering:
- Litmanen was de beste teamspeler, maar had dus wel zijn teamgenoten nodig.
- Romario vernederde tegenstanders gewoon in zijn eentje, hij had zijn teamspelers slechts nodig om de bal in zijn voeten gepasst te krijgen.
- Ronaldo was misschien wel het grootste talent, maar in zijn psv-tijd nog niet zo goed als Romario was. Ronaldo had misschien wel beter kunnen worden, maar door o.a. blessures is het er nooit van gekomen.
Die eskimo kan heel goed iglo's bouwen?Als Romario niet zo lui en geil was geweest zou niemand zich maradona meer herinneren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:09 schreef Erasmusch het volgende:
hoe is litmanen eigenlijk zo ver gekomen?
en vervolgens maakte hij ze ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:56 schreef cultheld het volgende:
Romario was een week lang niet op de training verschenen en kwam opeens opdagen voor een wedstrijd. Erik Gerets vroeg hem wat hij kwam doen en toen zei Romario: "Jij mij geef die bal twee keer en ik twee keer doelpunt maak"
Ja als je 2 keer stemt wint litmanen welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:20 schreef JaWi het volgende:
Litmanen.
Nee want dan begonnen jullie weer te huilenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef cultheld het volgende:
Als Romario bij Ajax had gezeten, dan was de score nu 100% Romario
Hihi.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja als je 2 keer stemt wint litmanen wel![]()
Nee hoor. Ik vind Ibrahimovic bijvoorbeeld een geweldige voetballer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee want dan begonnen jullie weer te huilen
Christian Gyan ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Jari verdient mijn sympathie.
Mag ik mijn stem nog wijzigen in Romarioquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:48 schreef VoreG het volgende:
Schiet eens op met stemmen ik wil niet dat ik de beslissende stem kan hebben
Roma thuis, Milan uit ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef rubbereend het volgende:
bovendien moet iedereen niet vergeten dat de laatste periode van Litmanen bij ajax ook meeteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |