abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2005 @ 12:57:15 #226
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32450236
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
hijs wel goed, wel weer heel anders dan derrek (in een niet negatieve manier).
Z'n accent is wel een beetje irritant vind ik
Moeilijk te verstaan hoorde ik
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32462867
Ik vind hem eigenlijk prima te verstaan, dat accent is juist wel grappig

Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben, het gaat om Gordon Smith, "The Psychic Barber", (jawel, hij heeft echt een kapperszaak), "The seventh son of the seventh son".

http://www.thepsychicbarber.co.uk/

Ik vind het ergens wel.... verfrissend, weer eens iemand anders na zoveel seizoenen Derek. Sinds het gebeuren met het bed en de "Kreed Kafer" (Derek Faker) en "Rik Eedles" (Derek Lies) affaires was de lol er een beetje af. Het idee dat iemand uit de crew (Ciaran?) de boel bewust aan het belazeren is door die namen ergens te planten haalde voor mij toch wel de lol er voor een groot deel uit.

Ik heb zelf het gevoel dat Ciaran die namen ergens heeft neergezet/geschreven/verteld aan iemand om te achterhalen waar Derek z'n informatie vandaan haalt. Ik vrees dat dit experiment gelukt is, maar dat Ciaran niet officieel met die info naar buiten kan/mag komen omdat dat het einde van Derek zijn carriere zou betekenen.
pi_32889553
wow! wow! wow! wow! all i can say is WOW!!!!!!! heb net mains hall gekeken en ze hebben iets op kamera!!!! ik zal niet vertellen wat maar ik kreeg er kippenvel van!! En dat krijg ik NOOIT!!! WOOOOOW!!!! im so excited!
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_32889860
quote:
Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef lunamoon het volgende:
wow! wow! wow! wow! all i can say is WOW!!!!!!! heb net mains hall gekeken en ze hebben iets op kamera!!!! ik zal niet vertellen wat maar ik kreeg er kippenvel van!! En dat krijg ik NOOIT!!! WOOOOOW!!!! im so excited!
Zo, leef jij ook nog?

Nog steeds niet opgegeten door The Boogyman?
pi_32890156
quote:
derek taal

*snel koopt*
Tap tap tap
  woensdag 7 december 2005 @ 15:32:49 #231
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32892902
quote:
Ah please vertel Gebruik anders spoilertags
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32895365
Nee.. je moet hem zelf kopen en bekijken Het is te goed voor worden :p
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
  woensdag 7 december 2005 @ 17:52:05 #233
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32896691
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef lunamoon het volgende:
Nee.. je moet hem zelf kopen en bekijken Het is te goed voor worden :p
Belhamel!!!
pi_32897005
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:52 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Belhamel!!!
Say what?
pi_32901539
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:04 schreef lunamoon het volgende:

[..]

Say what?
Little rascal
pi_32903395
Na hoeveel minuten begint de ongein? Ik ben te lui, wil spoelen
Tap tap tap
pi_32905077
Ben je er al cherry lips? Bij dat stuk?
pi_32905839
ja, heb 'm al afgekeken. wel vaag, maar niet zo specta als ik had verwacht eigenlijk.
Tap tap tap
pi_32905935
ahh wat jammer dat je dat vind ik vind het echt super cool en misschien het bewijs van waar mensen zo reluctant voor zijn om in te geloven
  donderdag 8 december 2005 @ 11:09:27 #240
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32913641
Welk stuk. Grrrr
pi_32928830
Ik stuur wel een screenshot ervan naar je mailtje toe
  donderdag 8 december 2005 @ 21:42:27 #242
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32929217
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef lunamoon het volgende:
Ik stuur wel een screenshot ervan naar je mailtje toe
Lief
pi_32937482
Forgets it... ik ben niet lief... Ik kan geen "foto"van mijn mediaplayer maken :S Zelfde probleem als vorige keer livelived... remember?
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:15:02 #244
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_32941482
gewoon een spinneweb die voor de camera zweeft, niks vreemds aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:16:15 #245
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32944403
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 08:56 schreef lunamoon het volgende:
Forgets it... ik ben niet lief... Ik kan geen "foto"van mijn mediaplayer maken :S Zelfde probleem als vorige keer livelived... remember?
Kut
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:25:40 #246
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32944648
komt door de layers. wordt lastig met mediaplayer, kun je beter even een andere player voor gebruiken. nero mediaplayer of een dvd speler zoals powerdvd heeft meestal al een ingebouwde optie om screenshots te maken scheelt zooit
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32950200
Euh, vanaf vanavond is er weer 3 dagen lang een Live. Dit keer vanuit Liverpool (de woonplaats van Derek Acorah als ik het goed heb) en dit wordt de eerste Live voor Gordon Smith. Op de kleine introductie in de vorige Live na...
pi_32958808
Silence...... waar zijn alle MH fans nou???
pi_32958866
Me cannot see a thing on the stupid cammies!
pi_32958919
Its so quiet.. I can hear a pin drop *pling* HALLOOOO?????????? WAAR ZIJN JULLIE NOU????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')