Moeilijk te verstaan hoorde ikquote:Op maandag 21 november 2005 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
hijs wel goed, wel weer heel anders dan derrek (in een niet negatieve manier).
Z'n accent is wel een beetje irritant vind ik
Zo, leef jij ook nog?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef lunamoon het volgende:
wow! wow! wow! wow! all i can say is WOW!!!!!!! heb net mains hall gekeken en ze hebben iets op kamera!!!! ik zal niet vertellen wat maar ik kreeg er kippenvel van!! En dat krijg ik NOOIT!!! WOOOOOW!!!! im so excited!
derek taalquote:Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef lunamoon het volgende:
wow! wow! wow! wow! all i can say is WOW!!!!!!! heb net mains hall gekeken en ze hebben iets op kamera!!!! ik zal niet vertellen wat maar ik kreeg er kippenvel van!! En dat krijg ik NOOIT!!! WOOOOOW!!!! im so excited!
Ah please vertelquote:Op woensdag 7 december 2005 13:38 schreef lunamoon het volgende:
Belhamel!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef lunamoon het volgende:
Nee.. je moet hem zelf kopen en bekijkenHet is te goed voor worden :p
Say what?quote:
Liefquote:Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef lunamoon het volgende:
Ik stuur wel een screenshot ervan naar je mailtje toe
Kutquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:56 schreef lunamoon het volgende:
Forgets it... ik ben niet lief... Ik kan geen "foto"van mijn mediaplayer maken :S Zelfde probleem als vorige keer livelived... remember?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |