quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis geen wedstrijd en ik kan die andere foto niet zien
Het ging tussen vigile en mijquote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef IJlien het volgende:
[..]
qua haar wel ja, wat verder uiterlijk betreft val ik meer op.. euh wie was t ook alweer?
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mja, niet millimeteren maar gewoon zijkant achterkant bijna millimeter en dan bovenop een cm of twee![]()
gewoon het standaard saaie kapsel waar 90% van de nederlandse mannen mee looptquote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mja, niet millimeteren maar gewoon zijkant achterkant bijna millimeter en dan bovenop een cm of twee![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat leuk, ze is steeds mij aan het beschrijven![]()
mensen zegquote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tis geen wedstrijd en ik kan die andere foto niet zien
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
gewoon het standaard saaie kapsel waar 90% van de nederlandse mannen mee loopt![]()
owwee als ze nu wel naar jou luisterdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ goddess
dit ff in een nieuwe browser plakken en dan kijken
img151.echo.cx/img151/6060/fotoferdy9lw1ap.jpg
ah oke nou als je t mij vraagt en ik moest iets kiezen dan zou ik eerder voor vigile gaan dus (aan dat haar is nog wel wat te doenquote:
Die foto van vigilequote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
mensen zeg
voor de 3de keer, de link copy pasten in internet exploreren en dan kan je 'm wel zien
*gaat zaterdag maar naar de kapper dan*quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
idd (ik heb het naar mn zin hoor hier)
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Stagebegeleider net tegen mij : Hou je er wel rekening mee dat ik alles nog moet beoordelen, dus dat je het voor donderdag af hebt...... dus ik zo huh ik heb toch nog een week...
Blijkt die flikker volgende week op vakantie te zijn !!!!!!!!
lolquote:Op maandag 6 juni 2005 14:22 schreef IJlien het volgende:
[..]
ah oke nou als je t mij vraagt en ik moest iets kiezen dan zou ik eerder voor vigile gaan dus (aan dat haar is nog wel wat te doen)
Dat had ie best wat eerder kunnen melden !!! wat een kut hond !quote:
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 juni 2005 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat had ie best wat eerder kunnen melden !!! wat een kut hond !
#200 is dus je laatste topicquote:Op maandag 6 juni 2005 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat had ie best wat eerder kunnen melden !!! wat een kut hond !
Ik ga het gewoon niet allemaal af hebben en zeg bij de beoordeling, ja dat ga ik volgende week nog doenquote:
Ben bang van wel jaquote:
nee, daarom blijf ik je maar quotenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik dacht dat dat van die link copy-pasten niet voor mij wassoms ben ik nog blond in mn hoofd
komt door je bier ijsjes zekerquote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja
Zal in ieder geval stukke minder aanwezig zijn vanaf morgen....
(vandaag heb ik geen zin, ben super brak, kan echt niet normaal werken vandaag)
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
*gaat zaterdag maar naar de kapper dan*
Nee, dat mag niet meerquote:Op maandag 6 juni 2005 14:25 schreef Vigile het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen niet meer toch?
Nee die waren vorig weekend alquote:
wel als je ze onder een spoiler zetquote:Op maandag 6 juni 2005 14:25 schreef Vigile het volgende:
[..]
Doodsverwensingen mogen niet meer toch?
hij zou dit weekeinde toch dat "hond" expiriment doen?quote:
nepperdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben bang van wel ja
Zal in ieder geval stukke minder aanwezig zijn vanaf morgen....
(vandaag heb ik geen zin, ben super brak, kan echt niet normaal werken vandaag)
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij zou dit weekeinde toch dat "hond" expiriment doen?
Gelukkig vinden de juiste personen het wél leukquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij zou dit weekeinde toch dat "hond" expiriment doen?
Precies, als ik het leuk zou vinden zou niet goed zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 14:26 schreef Vigile het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de juiste personen het wél leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |