Dat snap ik, iig sterkte ermee. Maar hopen dat je zo snel mogelijk weer alles kan doen wat je graag wil doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
M'n halve buik zit volgeniet en is dus vrij gevoelig. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.
Something of truth, in your words is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!
hihi.. sorry, best annoying vandaag ik ben.![]()
Mag ik dan misschien vragen wat jou überoriginele idee van daarnet dan wel niet was?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Alsof dat zo orgineel is.. mèn!
Aii. dat is niet zo fijn nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
M'n halve buik zit volgeniet, niet zo tof dus. Voor de rest veel liggen inderdaad en rustig aan doen, maar dat wordt ook met de dag beter.
uhuh!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hey, fotoboekicoontjes!
You, your mouth shut keep must.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Something of truth, in your words is.
Nee.. daar hou ik geen rekening mee ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mag ik dan misschien vragen wat jou überoriginele idee van daarnet dan wel niet was?Begin toch wel héél benieuwd te worden.
Besides, ik heb ook niet voor niets geen ckv, misschien iets om rekening mee te houden.
nogmaals "uhuh"quote:
Wat jij wil, vind ik niet verstandig. Maar dat moet jij voor jezelf maar uitmaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
You, your mouth shut keep must.
[..]
Nee.. daar hou ik geen rekening mee ja!![]()
nou het klinkt heel redeijk in mijn oren. hmpf.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat jij wil, vind ik niet verstandig. Maar dat moet jij voor jezelf maar uitmaken.
Maar wat is nou je wel-originele idee?
Dat vind ik nou weer wel heel slap, eerst ons afzeiken terwijl we (Ruben en ik) proberen te helpen met een idee, dat ze niet fantastisch origineel zijn snap ik zelf ook wel. Maar daarom doen wij ook geen ckv-profiel. En vervolgens wil je niet zeggen wat jou idee was...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nou het klinkt heel redeijk in mijn oren. hmpf.![]()
ach, dat zie je mss nog wel.
![]()
Stel je niet zo aan Aliquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer wel heel slap, eerst ons afzeiken terwijl we (Ruben en ik) proberen te helpen met een idee, dat ze niet fantastisch origineel zijn snap ik zelf ook wel. Maar daarom doen wij ook geen ckv-profiel. En vervolgens wil je niet zeggen wat jou idee was...![]()
Ach, je bent nog wat ziek hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef DearPrudence het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach, je bent nog wat ziek he
*nep kuch*
Ik stel me niet aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan Ali![]()
Je moet niet altijd alles zo serieus nemen.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:36 schreef DearPrudence het volgende:
Ennihowiesoooopie,
ik ga aan mijn seekaavee, aangezien niemand mijn hyper-annoyiteit kan waarderen.
Tschuss..![]()
Mjah, je boze look was beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar die ervoor
[ Bericht 10% gewijzigd door NerdoNielso op 07-06-2005 16:55:49 ]
Dies echt lief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mjah, je boze look was beter
en dan bedoel ik niet deze:
[afbeelding]
maar die ervoor
Ach, ik hoopte dat Esme vergeten was dat ze had gezegt dat die niet online mochtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef MrAli het volgende:
Niels, sinds wanneer heb ik je toestemming gegeven mij als host te gebruiken voor foto's waarvan de eigenares van die foto (degene die erop staat iig) er niet blij mee zal zijn.![]()
gnorcky klinkt heel gnorcky, ik heb geen idee wat het is, maar ik ben het met je eens.quote:
Gewoon op "aanmelden" rossenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. msn doet vaag: Msn heeft zich even afgemeld. Maar zal zich weer aanmelden in: 5.00 (en dan begint het met aftellen.)
Probleempjes bij de Microsoft-MSN-server, kan je niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:57 schreef DearPrudence het volgende:
Btw. msn doet vaag: Msn heeft zich even afgemeld. Maar zal zich weer aanmelden in: 5.00 (en dan begint het met aftellen.)
Mag ik voorstellen om die mensen naar Nederland te halen?quote:Hooggerechtshof verbiedt medisch marihuanagebruik
WASHINGTON, 7 JUNI. Amerikanen die marihuana gebruiken uit medische overweging, lopen het risico vervolgd te worden ook al wonen ze in een staat waar medisch marihuanagebruik is toegestaan. Dat volgt uit een uitspraak van het Amerikaanse Hooggerechtshof gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef NerdoNielso het volgende:GTA San Andreas
Ja, moet ie het van de engie slimme Niels, Niels Witte, hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
't is dat ie VWO gaat doen, anders zou ik me bijna beledigd voelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja, moet ie het van de engie slimme Niels, Niels Witte, hebben hoor.
Iemand ervaring met dit virus? (Hans, klik voor de verandering toch niet johquote:(18:52:30) Evie - Ommen: hey, is this you?
(18:52:30) Evie - Ommen: http://www.vbulettin.com/(...)lso@texelcatering.nl
Bureau in de hoek van het raam, met de hoek mee zeg maar. Bed rechtsonderin, alle kasten linksbovenin de hoek. Prima, lijkt me zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Bege = bureau
groen = kast, maar die linksachterin is open (geen deurtjes)
rood = bed
links ook nog een wasbak + deur + klein hoekje wat ik niet kan gebruiken
en dan rechtsboven een hoekraam.
toevoeging: de kast die half voor m'n raam staat blijft onder m'n kozijn en kan dus ook midden in m'n kamer staan.
Het moge duidelijk zijn dat mijn mooie kick ass grote bedje niet zo goed staat daarzo
[afbeelding]
Andere mogelijkheid maar met een brakke linkerbovenhoek....
Ik zal zo ff kijken of het pastquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bureau in de hoek van het raam, met de hoek mee zeg maar. Bed rechtsonderin, alle kasten linksbovenin de hoek. Prima, lijkt me zo.
Of je haalt gewoon wat kasten weg?quote:
Oh ja, zal er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef errrrr het volgende:
Ow, en Kees dus, als je wilt dat een van ons donderdag even voor jou je profielwerkstukbegleider invult, moet je even een mailtje sturen met username/password/welke leraar/vak je wilt. Dan regelen wij dat wel even
Goed, vanavond vroeg naar bed, dus...
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef NerdoNielso het volgende:GTA San Andreas
Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
Leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef DearPrudence het volgende:
Mijn nog niet afgemaakte zelfportret:
[afbeelding]
Zo kan hij idd niet achter z'n comptuter zitten, een van die kasten moet gewoon wegquote:En Niels... je bureau is gewoon te groot:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |