Wat zijn we toch eigenlijk weer sociaalquote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist en ik moet je toch een beetje bezig houden hè
jij was het hè!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm laat ik hier maar niets op zeggen
alsof ik verder niets te doen heb, ik ben een druk bezet manquote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist en ik moet je toch een beetje bezig houden hè
sociaal of sociaalwenselijk?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat zijn we toch eigenlijk weer sociaal
dat merken we hier iddquote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alsof ik verder niets te doen heb, ik ben een druk bezet man
Ehm jaquote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
alsof ik verder niets te doen heb, ik ben een druk bezet man
iemand die je kent dan?quote:
Begin je nou weer aan het onmogelijke?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
iemand die je kent dan?
ik wil tweakerd aan vrienden helpen
Ik heb nog wel een jehova neefjequote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
iemand die je kent dan?
ik wil tweakerd aan vrienden helpen
Hij houdt van uitdagingenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin je nou weer aan het onmogelijke?![]()
ik verveel me dus moet me toch met iets bezighoudenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin je nou weer aan het onmogelijke?![]()
ik moet nog een bank, koelkast, diepvries en wasmachine, voor de rest heb ik alles alquote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
alles. ikzelf hoef gelukkig alleen een matras, bed en stangen te kopen. mn zus daarentegen heeft het echt zwaar. we hebben allebei nog niets (2 rode kastjes van de ikea)
en jij?
juist, ik zou 't mijzelf eens makkelijk maken mooi niet hèquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik verveel me dus moet me toch met iets bezighouden
Ultieme uitdaging : Zoek een vriendin voor tweakerquote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik verveel me dus moet me toch met iets bezighouden
woonkamer eikenparket. in slaapkamer eiken whitewash laminaatquote:Op maandag 6 juni 2005 10:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan is wit of wat ik mooi vind wit met een heel klein beetje blauw... (toch wat kleur en oogt erg fris...)
Wit is altijd een ideale kleur (jaja is officieel geen kleur maar allekleuren blabla) als je ruimte wil creeren.. Ik ben benieuwd wat het resultaat wordt... Weet je al wat je met de vloer gaat doen?
@ Tear.. ja ze heeft me toegevoegd
soms kan je ook te hoog grijpenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ultieme uitdaging : Zoek een vriendin voor tweaker![]()
Dat is wel een enorme uitdagingquote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ultieme uitdaging : Zoek een vriendin voor tweaker![]()
dat is relaxed!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik moet nog een bank, koelkast, diepvries en wasmachine, voor de rest heb ik alles al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |