Hoe is het eigenlijk met somegirl gegaan, heeft ze je nog toegevoegd in je MSN lijst voor een date ???quote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mijn handen hebben ook eisen... ( ik blijf jullie voor vandaag)
ik wilde eerst alles wit, maar het wordt nu bijna allemaal wit, met uitzondering van de gordijnen. Een paar gekleurde accessoires.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
excusses aanvaard..... mja smaken verschillen......
Neh ik zou da ook nie willen... Ben zelf meer fan van de combi zwart wit...
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met somegirl gegaan, heeft ze je nog toegevoegd in je MSN lijst voor een date ???
Oh of mocht goddess dat niet weten
jah zeg... jij zit met paarden hoofdpijnquote:
Ik denk niet op maandag ochtendquote:
He! Niet zo tegen mij!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah zeg... jij zit met paarden hoofdpijn
Haha, moet je nog veel spullen aanschaffen?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leukik was van plan ook koloniale meubelen in huis te nemen. totdat het huis niet zo groot bleek te zijn
Nu je 't zegt... volgends een vriendin van me had ik zaterdagnacht sjans met een ventquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nu je 't zegt... volgends een vriendin van me had ik zaterdagnacht sjans met een vent
leuk joh....
Erm laat ik hier maar niets op zeggenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nu je 't zegt... volgends een vriendin van me had ik zaterdagnacht sjans met een vent
leuk joh....
dat merk je tochquote:
alles. ikzelf hoef gelukkig alleen een matras, bed en stangen te kopen. mn zus daarentegen heeft het echt zwaar. we hebben allebei nog niets (2 rode kastjes van de ikea)quote:Op maandag 6 juni 2005 10:03 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Haha, moet je nog veel spullen aanschaffen?
Volgens mij zat ie gewoon achter je banaan aanquote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik ook wel eens gehad, die ging de hele avond achter me staan dansen :X
Omdat ik alles voor jullie regelquote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat merk je toch
waarom denk je dat ik hier nog steeds zit
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie gewoon achter je banaan aan
sorry kon het niet laten![]()
Omdat je geen fuck te doen hebt ?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik hier nog steeds zit
Jitz je bent moe, je moet gaan slapenquote:
juist en ik moet je toch een beetje bezig houden hèquote:
Dan is wit of wat ik mooi vind wit met een heel klein beetje blauw... (toch wat kleur en oogt erg fris...)quote:Op maandag 6 juni 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wilde eerst alles wit, maar het wordt nu bijna allemaal wit, met uitzondering van de gordijnen. Een paar gekleurde accessoires.
het is een klein huis, dus moet je ruimte creeëren
poeheee, de homur ligt op straat vandaag..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jitz je bent moe, je moet gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |