'Nee ... ik ben satanist geen zielig wannabe figuur... (ga niet janken over satanisme als je de stromingen niet kentquote:
ja, dat kan ookquote:Op maandag 6 juni 2005 09:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, als je zo denkt dan kunnen ze mij ook wel opsluiten
Ik krijg ze al niet eens mee naar me huis... dus beetje overbodig wat je zegtquote:Op maandag 6 juni 2005 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan ook nog raar staan kijken als alle vrouwen in een rechte lijn weer naar buiten rennen?![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik krijg ze al niet eens mee naar me huis... dus beetje overbodig wat je zegt![]()
excuse me.... dat is mijn smaak, dat jij dat niets vindt is iets anders. en bovenstaand idee past niet in mijn slaapkamer!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En nog zulke slechte ideeen hebben![]()
Mijn ideale slaapkamer...
Rond bed.... wat kan draaien.... Beaurdaux (typo i know) roode fluwele lakens erop.. tefens ook het zelfde stofje in dezelfde kleur als kussen sloop.. alleen bij kussen sloop nog een goud randje eromheen...
op de grond een tapijt van tijgervel.... (nep ) en op het plafond... spiegels.. met 1 discobal... dan lichte verlichting.... beetje sfeerverlichting.... Verder gaat het licht aan en uit doormiddel van klappen...
En natuurlijk Barry op de achtergrond
Love shag deluxe
Maar dan wel al je geld in zo'n lelijke slaapkamer steken?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik krijg ze al niet eens mee naar me huis... dus beetje overbodig wat je zegt![]()
ja hè... als je wilt dat iets gebeurt moet je 't ook zelf doen want anders gebeurt 't echt niet goedquote:
Ik moet ook alles zelf doenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja hè... als je wilt dat iets gebeurt moet je 't ook zelf doen want anders gebeurt 't echt niet goed
teveel geld/vrije tijdquote:Op maandag 6 juni 2005 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan wel al je geld in zo'n lelijke slaapkamer steken?![]()
excusses aanvaard..... mja smaken verschillenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
excuse me.... dat is mijn smaak, dat jij dat niets vindt is iets anders. en bovenstaand idee past niet in mijn slaapkamer!
leukquote:Op maandag 6 juni 2005 09:56 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Allebei btje koloniaalachtig van donker eikenhout
Die eettafel heb ik via marktplaats gekocht, van een oud vrouwtje, die naar een bejaardentehuis ging en de tafel niet meer mee kon nemen
Ik heb het onwijs zwaar. Ik moet niet alleen alles zelf doen, maar ook nog eens met de exclusieve paarden-hoofdpijnquote:
Mijn handen hebben ook eisen... ( ik blijf jullie voor vandaag)quote:
waarom verander jij zo ongeveer iedere minuut van mening?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
excusses aanvaard..... mja smaken verschillen......
Neh ik zou da ook nie willen... Ben zelf meer fan van de combi zwart wit...
Dat wil ik dan weer niet wetenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mijn handen hebben ook eisen... ( ik blijf jullie voor vandaag)
toch eens naar de dierenarts gaan danquote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het onwijs zwaar. Ik moet niet alleen alles zelf doen, maar ook nog eens met de exclusieve paarden-hoofdpijn
Alles om goddess te vriend te houdenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom verander jij zo ongeveer iedere minuut van mening?
Moet ik even aan mijn man vragenquote:Op maandag 6 juni 2005 10:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom verander jij zo ongeveer iedere minuut van mening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |