Hé-lemaal niets!quote:Op maandag 6 juni 2005 04:27 schreef zoalshetis het volgende:
wat doet ie eigenlijk?
quote:Op maandag 6 juni 2005 04:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hé-lemaal niets!
[afbeelding]
[afbeelding]
je foto kickte pas heel erg laat in. eerst zag ik een paar vage kuticoontjes met tekst. maar hij is erg leuk!quote:Op maandag 6 juni 2005 04:32 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Há, heb je hem eindelijk door [afbeelding]
Het is gewoon even wennen, als iedereen helpt komt hij er vanzelf doorheenquote:Op maandag 6 juni 2005 04:47 schreef Nolius het volgende:
Maar ik denk niet dat iemand het gaat snappen
once u've seen it u love it!quote:Op maandag 6 juni 2005 04:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is gewoon even wennen, als iedereen helpt komt hij er vanzelf doorheen [afbeelding].
Kvinnet een beetje smakeloos eigenlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 04:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Nu ga ik slapen. Als er nog suggesties zijn lees ik ze later op deze mooie dag nog wel.
[afbeelding]
Ga je met je mond open liggen ook?quote:Op maandag 6 juni 2005 04:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Nu ga ik slapen. Als er nog suggesties zijn lees ik ze later op deze mooie dag nog wel.
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 juni 2005 05:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kvinnet een beetje smakeloos eigenlijk![]()
die foto of die smileyquote:Op maandag 6 juni 2005 11:09 schreef ijsmeis het volgende:
Het lijkt op een ventje dat aan het schijten is.
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:47 schreef Ynske het volgende:
kun je er toevallig ook eentje creeeren die een trapje oploopt ombovenop een kast te gaan zitten
dus smilie onderaan trap
trap staat tegen een kast aan
smilie trap op
smilie op de trap
jullie zouden me helemaal happy maken ermee
buzzer...quote:Op maandag 6 juni 2005 06:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
er zijn van die mensen die graag grapjes ten koste van mensen maken..
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Tegen je zin in trouwen.
[afbeelding]
"Mummumhahmmm"
Ja nee dat kan ik zelf wel, ik bedoel 19x19 met 15x15 de rest transparantquote:
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:17 schreef Ynske het volgende:
ben ik weer....
weet iemand of er ook een smilie bestaat waarin de smilie een bed in kruipt en gaat slapen?
zou anders iemand die voor me kunnen maken?
geweldigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |