'Rondloopt' klopt, maar echt voetballen doen ze nooitquote:Op maandag 6 juni 2005 10:54 schreef mordradead het volgende:
en feit is dat er bij ajax meer talent dan bij psv rondloopt
Oja, want de laatste 4 jaar hebben we inderdaad vele prijzen gepakt met die voetballers.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:42 schreef SCH het volgende:
Seedorf en Van Bommel horen gewoon in Oranje.
Kluivert en Davids ook wat mij betreft - het is nu leuk geweest met al dat ge-experimenteer, nu gaan we weer voetballen
Met talent alleen redt je het niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:54 schreef mordradead het volgende:
en feit is dat er bij ajax meer talent dan bij psv rondloopt
Precies een goede coach hoort de kwaliteiten optimaal te gebruiken van iedere speler.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als de bondscoach vAn Bommel niet de goeie taken geeft kan hij die ook niet goed uitvoeren.
Dus San Marco geeft alleen Mark niet de goede taken. wil ie em weghebben ofzoquote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als de bondscoach vAn Bommel niet de goeie taken geeft kan hij die ook niet goed uitvoeren.
Wauw, wat krampachtig. Aan alles proef ik dat je iets verdedigt waar je eigenlijk niet helemaal in gelooft.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
En als von Bommel echt zo goed is, dan had ie z'n taken WEL gewoon goed kunnen uitvoeren. Gewoon niet functioneel genoeg dus.
Ik zie niet in waarom hij von Bommel op "zijn" positie moet zetten. Op basis waarvan verdient hij dat dan?
Ik vind het belachelijk om te "eisen" dat alles zo wordt opgesteld dat von Bommel op zijn positie kan spelen. Zo goed is ie nou ook weer niet hoor.
Nee, want met een elftal vol kleuters win je geen prijzen (zie ajax).quote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
als marco affelay selecteerd is iedereen dan weer blij?
Nee, Mark nietquote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
Anders ga je even een compleet andere discussie lopen voeren. Daar gaat het hier helemaal niet om.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef mordradead het volgende:
1995.....quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, want met een elftal vol kleuters win je geen prijzen (zie ajax).
Ja Barcelona, is gelukkig een b-club met weinig inzicht.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
En als von Bommel echt zo goed is, dan had ie z'n taken WEL gewoon goed kunnen uitvoeren. Gewoon niet functioneel genoeg dus.
Ik zie niet in waarom hij von Bommel op "zijn" positie moet zetten. Op basis waarvan verdient hij dat dan?
Ik vind het belachelijk om te "eisen" dat alles zo wordt opgesteld dat von Bommel op zijn positie kan spelen. Zo goed is ie nou ook weer niet hoor.
Tuurlijk SCH, zet jij je anti Ajax/Marco bril eens af.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, wat krampachtig. Aan alles proef ik dat je iets verdedigt waar je eigenlijk niet helemaal in gelooft.![]()
Ik heb het nooit wat gevonden dat Marco bondscoach is.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dus San Marco geeft alleen Mark niet de goede taken. wil ie em weghebben ofzo![]()
De eerste regel van je reactie is al onzin, maar dit slaat toch helemaal nergens op. De man is formeel nog Ajacied en zo verlost was ie nou niet denk afg. zaterdag. Vond jij 'm beter spelen? hij was zo onzichtbaar als wat, zo onzichtbaar als de laatste jaren. Noem 1 goeie actie op die 'verlossend' zou zijn. Geen één actie dus!quote:Op maandag 6 juni 2005 10:53 schreef Nyrem het volgende:
Dat is goed, maar dan moet Bassie wel consequent zijn. Dan hadden vdVaart, Maduro en Heitinga ook geen plek in Oranje gehad.
Drie prutsers op een rij.
VdVaart lijkt verlost te zijn van het ajaxvirus en begint weer beter te spelen nu hij 'duitser' is.
het is toch niet het "waarom van bommel uit oranje gekickt is" topic maar het "grote marco vb topic" waar je zijn gehele selectiebeleid dus ook eventuele toekomstige selecties kunt bespreken?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Anders ga je even een compleet andere discussie lopen voeren. Daar gaat het hier helemaal niet om.
Zeg ik dat ergens?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ja Barcelona, is gelukkig een b-club met weinig inzicht.
Alleen al dat von Bommel - wat laat jij je toch kennen zeg. Ik heb geen clubbelang hier in en bekijk het van de buitenkant. Het gaat mij niet om vooralsnog maar om de termijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tuurlijk SCH, zet jij je anti Ajax/Marco bril eens af.
Dan zie je ook gewoon dat er meer dan von Bommel is. En dat ook zonder hem Oranje prima functioneert.
Vooralsnog is hij ongeslagen. Dus vooralsnog heeft hij gewoon gelijk.
Wie had je dan willen hebben. Guus?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb het nooit wat gevonden dat Marco bondscoach is.
dat is tien jaar geleden....quote:
Ja dus, hij zegt een elftal vol kleuters.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
kluivert, seedorf, davids, reiziger
Er is geen rest. Jij vindt Van Bommel stom en Van Basten is blijkbaar heilig. Waar wil je het dan nog over hebben?quote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga eens in op de rest, of heb je daar geen argumenten meer voor.
Huillie.
Vorig jaar werden ze gewoon kampioen hoor met al die jonkies..quote:Op maandag 6 juni 2005 10:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, want met een elftal vol kleuters win je geen prijzen (zie ajax).
Bassie mocht willen dat hij al zo goed was als Guus.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wie had je dan willen hebben. Guus?
Alhoewel ik niks tegen Guus heb. Goede trainer
nee want zonder guus was psv ook geen kampioen gewordenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar ze hebben Mark van Bommel toch. hadden ze guus helemaal niet nodig. [/sarcasm]quote:Op maandag 6 juni 2005 11:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
nee want zonder guus was psv ook geen kampioen geworden
Waarom zou je deze wedstrijden wel kunnen winnen maar straks op een WK ineens niet zonder van Bommel kunnen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen al dat von Bommel - wat laat jij je toch kennen zeg. Ik heb geen clubbelang hier in en bekijk het van de buitenkant. Het gaat mij niet om vooralsnog maar om de termijn.
Je opmerking had geen ruk te maken met de discussie die er gevoerd werd.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
het is toch niet het "waarom van bommel uit oranje gekickt is" topic maar het "grote marco vb topic" waar je zijn gehele selectiebeleid dus ook eventuele toekomstige selecties kunt bespreken?
Het blijkt wel dat Mark niet onder elke coach tot grootse prestaties komt......quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar ze hebben Mark van Bommel toch. hadden ze guus helemaal niet nodig. [/sarcasm]
Misschien past Bassie gewoon niet bij Oranje?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg ik dat ergens?. Von Bommel is een prima speler, alleen past hij blijkbaar niet in dit Oranje. Dan is het niet meer dan terecht dat ie er naast wordt gezet.
En club is geen land. Clubvoetbal is iets heel anders.
Nee laat Guus maar lekker bij PSV in de CL presteren, Cruijff wilden zijn vingers er niet aanbranden, dus schoof van Basten naar voren. Die had zich nog niet bewezen en kon dus nergens op afgerekend worden. En heel Nederland vind hem nog een grote held die ons de enige hoofdprijs met Oranje bracht.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zoiets als vdVaart en Ajax.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:03 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat Mark niet onder elke coach tot grootse prestaties komt......
Zo geweldig gaat het toch niet? Van die alom geprezen sfeer is op het veld maar verrekte weinig te rug te zien.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zou je deze wedstrijden wel kunnen winnen maar straks op een WK ineens niet zonder van Bommel kunnen?
Goed toch? , en als ie het WK niet haalt blijft ie toch de held die ons het EK gafquote:Op maandag 6 juni 2005 11:03 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee laat Guus maar lekker bij PSV in de CL presteren, Cruijff wilden zijn vingers er niet aanbranden, dus schoof van Basten naar voren. Die had zich nog niet bewezen en kon dus nergens op afgerekend worden. En heel Nederland vind hem nog een grote held die ons de enige hoofdprijs met Oranje bracht.
Vooralsnog heeft ie nog niets verloren.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:03 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Misschien past Bassie gewoon niet bij Oranje?
Clubvoetbal is iets anders ja, en zeker in topcompetities (iedere week presteren op het hoogste niveau). Dat is wel iets anders dan tegen Malta spelen.
ruud is 28quote:Op maandag 6 juni 2005 11:05 schreef mordradead het volgende:
en ruud is ook niet de jongste meer
De trainers die het wel in hem zien zitten, gebruiken Mark zijn sterke kwaliteiten en laten hem geen dingen doen waar hij slechter in is. Dat is het verschil.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Saillant was trouwens wel; dat van Gaal de tactiek van Marco dom noemt bij SBS, en Adriaanse ook al eens eerder zijn bedenkingen had daarbij op Nickolodeon, terwijl die twee toch hetzelfde voetbal propagheren en aanhangen als Marco naartoe streeft. Saillant is ook dat Adriaanse laatst Mark koos als ie moest kiezen tussen Landzaat en Mark, en Landzaat ook niet als centrale middenvelder geschikt achtte maar puur als rechtshalf. Saillant is ook Ten Cate/Rijkaard het helemaal ziet zitten in Mark bij Barca, dat toch ook dominant speelt, en Marco/Cruijff niet...
WIe heeft gelijk, en waarom...![]()
Alleen de tegenstanders nog niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft ie nog niets verloren.
Past PRIMA dus. Een coach reken je af op z'n resultaten. En de resultaten zijn er..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |