Flikker op joh - dat anti-Van Bommel geneuzel van jou komt iedereen al lang de strot uit. Post normaal of tief op.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik neem jou in geen enkel verband serieus, dus dat schept een band.
Ik denk dat je iemand anders bedoeld. Dit is zowat de eerste keer dat ik iets negatiefs over hem laat horenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Flikker op joh - dat anti-Van Bommel geneuzel van jou komt iedereen al lang de strot uit. Post normaal of tief op.
Ik heb het ook over Van Basten - die in de ogen van sommigen helemaal niks verkeerd kan doen, zelfs nu hij er voor zorgt dat Van Bommel er misschien mee kapt. Hoe stom kun je zijn.quote:
Heb je misschien wel gelijk in. Maar goed, ik wil eerst de verklaring vanmiddag eens afwachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Van Basten - die in de ogen van sommigen helemaal niks verkeerd kan doen, zelfs nu hij er voor zorgt dat Van Bommel er misschien mee kapt. Hoe stom kun je zijn.
Nou van mij wel hoor - ik heb niks met die man maar qua voetbal valt er de laatste tijd toch weinig op hem af te dingen, lijkt me.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
In de ogen van anderen kan bommel ook niks verkeerd doen, dus wat dat betreft staat het wel gelijk.
Denk je dat die verklaring openheid van zaken geeft dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je misschien wel gelijk in. Maar goed, ik wil eerst de verklaring vanmiddag eens afwachten.
Dat is onzin.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
In de ogen van anderen kan bommel ook niks verkeerd doen, dus wat dat betreft staat het wel gelijk.
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen. Landzaat is al 4 maanden waardeloos in vorm, die was echt veel slechter dan Van Bommel zaterdag hoor...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Landzaat weggestuurd wordt.
Zonder een verklaring van van Bommel zelf niet, ben ik bang. Daarom kan afwachten geen kwaadquote:Op maandag 6 juni 2005 09:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat die verklaring openheid van zaken geeft dan?
Ik heb het over het algemeen. Dan vind ik het Nederlands elftal, zeker in tegenstelling tot onder van Gaal en Advocaat er prima uitzien. En welke spelers het dan doen maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 6 juni 2005 09:40 schreef clauwheee het volgende:
Fris en aanvallend voetbal![]()
Welke wedstrijd heb jij gezien Jawi?
Dat bedoel ik. En dan hebben we het nog niet eens over RvN.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Landzaat is al 4 maanden waardeloos in vorm, die was echt veel slechter dan Van Bommel zaterdag hoor...
Hier alvast verklaring Van Basten:quote:Op maandag 6 juni 2005 09:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat die verklaring openheid van zaken geeft dan?
Inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Lionheaad het volgende:
VB: "Ik heb enkele spelers moeten laten afvallen. Van Bommel zat daarbij, mede omdat ik vond dat hij zijn verdedigende taken niet goed vervulde"
Taak niet goed uitvoeren hebben meer spelers last van, dus om ienand daarvoor te laten gaan lijkt mij niet logisch.
Ik kan vaak goed relativeren hoor. Dus dat valt wel meequote:Op maandag 6 juni 2005 09:43 schreef JaWi het volgende:
Maar goed, een negatieve opmerking over bommeltje is bij jou een trap tegen het zere been he.
Right maar wel andere vedetten erop afbranden.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Lionheaad het volgende:
VB: "Ik heb enkele spelers moeten laten afvallen. Van Bommel zat daarbij, mede omdat ik vond dat hij zijn verdedigende taken niet goed vervulde"
Taak niet goed uitvoeren hebben meer spelers last van, dus om ienand daarvoor te laten gaan lijkt mij niet logisch.
Misschien geeft Van Basten niet de goede taken? Waaom lukt het Hiddink wel?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hier alvast verklaring Van Basten:
Journalist: "Van Bommel twijfelt over het doorgaan als international"
VB: "Dat is zijn keuze. Wat mij betreft is daar geen sprake van"
Landzaat speelde geen beste wedstrijd hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 09:48 schreef Steeven het volgende:
Landzaat slecht? Heb ik zeker een andere wedstrijd gezien, die gast heb zo'n goeie pass
.
Hij was transfervrijquote:Op maandag 6 juni 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien geeft Van Basten niet de goede taken? Waaom lukt het Hiddink wel?
Volgens Van Basten heeft Barcelona dus een gigantische miskoop gedaan![]()
Wsl is er een botsing geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:43 schreef clauwheee het volgende:
Ik blijf er bij dat Bommel schrappen raar is. De beste man van het Nederlands voetbal mag wieberenEn nu beweer ik heus niet dat ie de laatste wedstrijden van Oranje bewezen heeft dat ie altijd moet spelen, maar om um nu gelijk naar huis te sturen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |