quote:Op maandag 6 juni 2005 01:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ooohh... Swoosh... mail em eens... toe nou?
niet alleen met je hoofd hoop ikquote:Op maandag 6 juni 2005 01:06 schreef Belacheloos het volgende:
De-beweging doe ik wel eens spontaan op straat.
You should try it sometimes.
ook aan mij!!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 01:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ooohh... Swoosh... mail em eens... toe nou?
oh, heb je dan hotmail nodig?quote:Op maandag 6 juni 2005 01:09 schreef SwOoSh het volgende:
ik heb ze alleen in me msn staan dus wie hem wil moet maar ff ze emailadres hier neerpleure en dan kan je hem jatte van me
quote:Op maandag 6 juni 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:
deze snap ik niet, wtf bedoel je daarma
Ja?quote:Op maandag 6 juni 2005 01:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
![]()
en die met dat blauwe koppel daarintegen zijn wel logisch.
Warcraftquote:Op maandag 6 juni 2005 01:21 schreef MouseOver het volgende:
Waar komt dat rendierlike thing eigenlijk vandaan?
Idd... toeschouwer zijn van 'n lekkere flame tussen twee users.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:26 schreef bas-beest het volgende:
kwam deze tijdje geleden tegen... betekenis lijkt me duidelijk
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 02:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kusjes
moeilijk uit te leggen
zwangerschaps dingus
dat is de lijfsmilie van een oude user geen id wie.
DIKKE PRET!
dat denk ik dan....
quote:Op maandag 6 juni 2005 03:21 schreef doedelzak13 het volgende:wordt trouwens misbruikt. Hij is sinds een tijdje erg in, maar wordt nu gewoon té vaak gebruikt.
Ja te pas en te onpas wordt deze smilie erbij gepakt. Net zoals dat kutwoordje watskeburtquote:Op maandag 6 juni 2005 03:21 schreef doedelzak13 het volgende:wordt trouwens misbruikt. Hij is sinds een tijdje erg in, maar wordt nu gewoon té vaak gebruikt.
drietand, als van een duiveltje. "ben ik even ondeugend!"
iets dringt langzaam tot je door, een 'd'oh!'-moment volgt
die drietand is mooi uitgelegt maar ik ben het niet met je eensch over dequote:
[..]
Steekt ie nou zijn tong uit of geeft ie een kusje?
Heeft ie honger ofzo?
Geen id?
Helemaal geen id?
........
Graag uitleg![]()
je maakt het echt duidelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 03:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]kusje
Vork,
Constipatie
rendier
Regan Teresa MacNeil
Duh, als ik dequote:Op maandag 6 juni 2005 03:34 schreef Jordy-B het volgende:
je weet niet wat constipatie betekent?
laat zien!quote:
ik denk iets met die terry die helemaal fucked in haar brain is, maar die ze nog graag willen laten doorleven...quote:Op maandag 6 juni 2005 04:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan mag jij nu raden wat de betekenis is.
Vergelijk dat maar met een dood topic die vol goede hoop omhoog wordt geschopt door een vertwijfelde en verbitterde TSquote:Op maandag 6 juni 2005 04:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk iets met die terry die helemaal fucked in haar brain is, maar die ze nog graag willen laten doorleven...
lol, nee hij was leuk. jammer dat je het post als de helft dronken is en de andere helft echt als die plant leeft.quote:Op maandag 6 juni 2005 04:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Vergelijk dat maar met een dood topic die vol goede hoop omhoog wordt geschopt door een vertwijfelde en verbitterde TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |