neh. die punt van dat ding kwam daar vlak boven oor terecht. en toen daarna had ik een hersenschuddingquote:
Martial arts zijn leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh. die punt van dat ding kwam daar vlak boven oor terecht. en toen daarna had ik een hersenschuddingmaar train er al een jaar mee en pas 1x fout gegaan
[afbeelding]
voor de rest train ik ook met tonfa's en (houten)vlindermessen.. maar die dingen heb ik hier dus niet thuis!
daarom leren wij met het zelfverdedeging gedeelte dat je het beste altijd dat soort situaties dient te vermijdenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
Al is het zwaard nog zo snel
De kogel achterhaald hem wel
ik ben helemaal verliefd op wushu gewordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Martial arts zijn leukTeakwondo gedaan, altijd leuk
Koel. Bed en bank in 1quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
[afbeelding]
hahaha ik zet ze er zelf wel neer...
dit is voor mijn verbouwing btw!
[..]
[..]
Als we elkaar nou al eens ontmoet hadden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bekend merk.. weet ik het. het is zo'n standaard bed uit zo'n standaard tienerkamerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Koel. Bed en bank in 1![]()
. Bekende merk-bank/bed
En ontmoeten is toch niet zo'n probleem lijkt me?
nee, dat niet. maar er zit wel grote afstand tussen, dus even op en af doe je niet zomaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ontmoeten is toch niet zo'n probleem lijkt me?
true inderdaad...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar er zit wel grote afstand tussen, dus even op en af doe je niet zomaar.
ik heb al paar weken zomervakantiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
true inderdaad...
In de vakantie kan het dan wel opzich
Weekendje daar kamperen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar er zit wel grote afstand tussen, dus even op en af doe je niet zomaar.
tssch mazzelaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb al paar weken zomervakantie
moi is weg nu. kapper![]()
idd, maar om zo ff 1 dag te gaan is het te lang op trein:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
true inderdaad...
In de vakantie kan het dan wel opzich
ik heb die maand ganse maand vakantiejobquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb al paar weken zomervakantie
moi is weg nu. kapper![]()
jij weet toch ook op alles een oplossing héquote:
Ik moet zelf ook wel is improviseren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Jump het volgende:
[..]
jij weet toch ook op alles een oplossing hé
nee niet te kort... net zo lang nog op 1 cm na aan achterkant en voorkant is wel een stuk vanaf! zal straks eens een foto makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tssch mazzelaar![]()
Knip ze, niet te kort he![]()
Als ik naar de kapper ga, is't altijd zoiets van: doe maar wat geks.. Heb een hele bos haar, dik ook, vet veel kruinen dus sommige leuke kapsels kunnen gewoon niet bij mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee niet te kort... net zo lang nog op 1 cm na aan achterkant en voorkant is wel een stuk vanaf! zal straks eens een foto makenof morgen ergens...
sjowhan? lief he caafs!!!
Vergis je niet welk deel je opent, je raakt de kluts nogal snel kwijt met 30 slowchats die klaar staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef Jump het volgende:
ik wil Godt voor zijn met het openen van een nieuw deel. hierbij: het volgende deel staat al klaar
hij opent ze gewoon allemaal en ziert wel of ze gebruikt wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergis je niet welk deel je opent, je raakt de kluts nogal snel kwijt met 30 slowchats die klaar staan
Vrouwelijke nerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef JortK het volgende:
kijk eindelijk foto's hiero
Ik wist niet dat je een vrouw was maja dat is ook lastig te zeggen aan de hand van nicknames
dat had ik wel doorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef JortK het volgende:
kijk eindelijk foto's hiero
Ik wist niet dat je een vrouw was maja dat is ook lastig te zeggen aan de hand van nicknames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |