true inderdaad...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar er zit wel grote afstand tussen, dus even op en af doe je niet zomaar.
ik heb al paar weken zomervakantiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
true inderdaad...
In de vakantie kan het dan wel opzich
Weekendje daar kamperen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar er zit wel grote afstand tussen, dus even op en af doe je niet zomaar.
tssch mazzelaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb al paar weken zomervakantie
moi is weg nu. kapper![]()
idd, maar om zo ff 1 dag te gaan is het te lang op trein:quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
true inderdaad...
In de vakantie kan het dan wel opzich
ik heb die maand ganse maand vakantiejobquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb al paar weken zomervakantie
moi is weg nu. kapper![]()
jij weet toch ook op alles een oplossing héquote:
Ik moet zelf ook wel is improviseren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Jump het volgende:
[..]
jij weet toch ook op alles een oplossing hé
nee niet te kort... net zo lang nog op 1 cm na aan achterkant en voorkant is wel een stuk vanaf! zal straks eens een foto makenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tssch mazzelaar![]()
Knip ze, niet te kort he![]()
Als ik naar de kapper ga, is't altijd zoiets van: doe maar wat geks.. Heb een hele bos haar, dik ook, vet veel kruinen dus sommige leuke kapsels kunnen gewoon niet bij mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee niet te kort... net zo lang nog op 1 cm na aan achterkant en voorkant is wel een stuk vanaf! zal straks eens een foto makenof morgen ergens...
sjowhan? lief he caafs!!!
Vergis je niet welk deel je opent, je raakt de kluts nogal snel kwijt met 30 slowchats die klaar staanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef Jump het volgende:
ik wil Godt voor zijn met het openen van een nieuw deel. hierbij: het volgende deel staat al klaar
hij opent ze gewoon allemaal en ziert wel of ze gebruikt wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergis je niet welk deel je opent, je raakt de kluts nogal snel kwijt met 30 slowchats die klaar staan
Vrouwelijke nerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef JortK het volgende:
kijk eindelijk foto's hiero
Ik wist niet dat je een vrouw was maja dat is ook lastig te zeggen aan de hand van nicknames
dat had ik wel doorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef JortK het volgende:
kijk eindelijk foto's hiero
Ik wist niet dat je een vrouw was maja dat is ook lastig te zeggen aan de hand van nicknames
ik vergiste je eerst eff met jumpo (het ei en zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Vrouwelijke nerd, maar je bent niet de enigste hier die niet wist dat ik van het vrouwelijke geslacht ben.. zelf QG ging de mist in
het is vijf (!!) delen geleden dat ik nog SC topic geopend heb, daarvoor heb ik er 60 van de 80 ofzo geopendquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hij opent ze gewoon allemaal en ziert wel of ze gebruikt worden
Mazzelaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef BlueCurl het volgende:
Sjowhan. Ik laat caafs altijd halve dagje in hokje zitten. zodat het daar aan kan wennen en het eten kan vinden enzo. daarna gaat ik met nieuwe caafs altijd bij het hokje zitten en zo nu en dan eens hand uitsteken zodat het aan me kan wennen. vooral geen muziek luid en schrikbewegingen
ik heb niet dun maar ook geen dik haar. stijl met heel klein beetje een golfje erin. zeg maar het perfecte haar wat iedere vrouw zou willen hebben
die website van je is leuk met die smilie lolquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef Jump het volgende:
[..]
het is vijf (!!) delen geleden dat ik nog SC topic geopend heb, daarvoor heb ik er 60 van de 80 ofzo geopend
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef Jump het volgende:
[..]
het is vijf (!!) delen geleden dat ik nog SC topic geopend heb, daarvoor heb ik er 60 van de 80 ofzo geopend
ik ging nog eens een andere avatar maken voor BC, maar het is er nog altijd niet van gekomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vergiste je eerst eff met jumpo (het ei en zo![]()
maar ik dacht al snel dit kan nietkloppen
moet je filmpjes hebben ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik wel door
maar idd foto's fleren dit een beetje op
gaat wat ver...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ging nog eens een andere avatar maken voor BC, maar het is er nog altijd niet van gekomen
[..]
moet je filmpjes hebben ?
zo geen filmpjesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wat ver...
maarre hoe kan et dat jiullie me kaar zo goed kennen (altans zo lijkt het)
gewoon goei vrienden??
Je hebt idd leuk haar, maar dat trainingspakquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:56 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb niet dun maar ook geen dik haar. stijl met heel klein beetje een golfje erin. zeg maar het perfecte haar wat iedere vrouw zou willen hebben
Ga de vorige 88 delen maar lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef mschol het volgende:
maarre hoe kan et dat jiullie me kaar zo goed kennen (altans zo lijkt het)
ben je dat niet ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
QG dacht dat ik een 16jarige scholier was![]()
Gelukkig is het op internet moeilijker op potloodventer te spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Irl wel ja, maar op internet speel ik de oude vieze man
lol ik heb al heel veel gearchiveerde logs van msnquote:
toen ik nog klein was en judo&karate les had, ging ik nooit in trainingspak. Gewoon na afloop lekker douchen op de sportschool dan heb je van zweet ook geen lastquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik denk dat daar meer in staat dan in al die SC delen
Maar sherman wordt snel verlegen als het onderwerp niet over automatische geweren of tanks gaatquote:ennuh sherman heeft geloof ik eens een gesprek bijgewoon op msn van onsie was alleen wel erg stil
Ik heb recentelijk mijn fotoboek foto ververst omdat ik op de oude toch een beetje een verlopen kop had. Ik heb amper fotoos van me zelf, maar ik zal eens op zoek gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |