Lighthouse Family - Highquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nummer van al ong 8/9 jaar oud(miss nog wel ouder).
De clip is zwart beeld en het wordt gezongen door een neger. De clip speelt zich af op een hele kale plek met alleen 1 huis.
Het gaat zoiets van: Sunday need gonna geeeeeee, so high, highhahhh high!!!!(de tekst zal wel voor geen ene reet kloppen)
Wie weet hoe dit nummer heet...?
Je heb nog gelijk ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef Shalbo het volgende:
[..]
Misschien lighthouse family met high? Met een beetje fantasie kun je de tekst wel kloppend maken, en er is een neger. De clip ken ik zelf niet...
Nu kun je tenminste de echte tekst meebrullen inplaats van een satecliaans zingenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Je heb nog gelijk ook! Bedankt!!!
'One day we're gonna get so high'
Tja, nu moest je meer dan 2 uur wachten, anders had je het binnen 15 fokking seconden kunnen weten. Waarschijnlijk is dat zelfs minder tijd dan wat het je kostte om de vraag hier te posten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:19 schreef SpuitK0p het volgende:
[..]
Jank niet zo.. Daar is dit topic toch voor![]()
Maar toch bedankt![]()
Vast niet "Ride Of the Valkyries" Dat is t enige wat ik van Wagner ken namelijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Frozen het volgende:
Ik zoek een van de bekendste stukken van Wagner. Het is o.a. te horen bij een trailer op National Geographic over grote dieren. Ik dacht aan de Walkure of Ring des nebelungen.....
Klinkt traag en log. Ehm, ja, dat was t.
Enorm bekend, maar nee, dat is m niet. Toch bedanktquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vast niet "Ride Of the Valkyries" Dat is t enige wat ik van Wagner ken namelijk![]()
whahahaaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:19 schreef Shalbo het volgende:
[..]
Nu kun je tenminste de echte tekst meebrullen inplaats van een satecliaans zingen
ik heb het nummer nu de lyrics nog hij komt van de cd "Sounds of Money" iemand toevallig???quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:49 schreef ellzjon het volgende:
heeft iemand toevallig "Eddy Money - Nobody" op mp3 en/of de lyrics ???
Boys Town Gang - Can't take my eyes off you [1982]quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:49 schreef merdeka het volgende:
Voor een trouwfeest van vrienden moet ik een cd in elkaar zetten met overbekende feestnummers. Nu zoek ik daarvoor een liedje met een vrouwenstem dat gaat als "I love you baby, nananananana, I love you baby" etc. Ik kan het ook niet helpen, maar meer ken ik niet van de tekst. Het heeft een flinke discobeat met een aanstekelijk vrolijk muziekje.
Uiteraard wat gegoogled maar kan het niet vinden. Het is een heel bekend nummer, je hoort het wel vaker op feesten, en ik denk dat het ook al wat ouder is. Ik ben alleen helemaal niet thuis in dergelijke vrolijke muziek, dus heeft iemand een suggestie?
Jett die zich van haar kleren ontdoet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:32 schreef timbob het volgende:
argh!
ik zag gisteren een video op mtv, toen ze weer eens muziek draaide voor de verandering.
en volgens mij heette het nummer: Jet - They
en niet de Jet van die vodaphone reclame met be my girl enzo maar een andere jet
het was een dance nummertje met zangeres. met een bijna DnB break erachter. de clip was van een vrouw in en sateliet die langzaam haar kleren stuk voor stuk weg deed en rondswoof / sweefde.
het kan ook jet of jett geweest zijn
en de titel was geloof ik they. maar kan ook then of them oid zijn
ik kan nergens iets vinden van die band.. geen website ofzo
ook niet ook discogs of allmusic.
weet iemand waar ik het over heb?
-edit-
Jem - They!
dankjewel Airelle
Vind je het zo'n mooi nummer dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:32 schreef timbob het volgende:
argh!
ik zag gisteren een video op mtv, toen ze weer eens muziek draaide voor de verandering.
en volgens mij heette het nummer: Jet - They
en niet de Jet van die vodaphone reclame met be my girl enzo maar een andere jet
het was een dance nummertje met zangeres. met een bijna DnB break erachter. de clip was van een vrouw in en sateliet die langzaam haar kleren stuk voor stuk weg deed en rondswoof / sweefde.
het kan ook jet of jett geweest zijn
en de titel was geloof ik they. maar kan ook then of them oid zijn
ik kan nergens iets vinden van die band.. geen website ofzo
ook niet ook discogs of allmusic.
weet iemand waar ik het over heb?
-edit-
Jem - They!
dankjewel Airelle
Can't take my eyes off of youquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:53 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Boys Town Gang - Can't take my eyes off you [1982]
Ik heb 6 jaargangen Hitdossier die wat anders zeggenquote:
The Police - Every little thing she does is magic [1981]quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef MichielPH het volgende:
En poppie nummer uit de jaren 80 (?) waar ze het over maggie hebben.
Iemand?
oh vreemd want het is toch echt "to take off of " , dat zingen ze ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaargangen Hitdossier die wat anders zeggen
Ter illustratie dan maar: de Nederlandse single hoes
[afbeelding]
Rod Stewart Maggie May?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:08 schreef MichielPH het volgende:
En poppie nummer uit de jaren 80 (?) waar ze het over maggie hebben.
Iemand?
Leverde meer verwarring op hoor! Op singles uit het buitenland staat het zowel "off of" als "off"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
[..]
oh vreemd want het is toch echt "to take off of " , dat zingen ze ook
maar jij hebt keihard bewijs dat het op de hoes zo staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |