Ik kan niet lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik zocht wel met I'm on fire maar geen live versie..
iig bedankt.
Indien niet gevonden, voeg maar toe op msn.
Elephant Man - Pan The Riverquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet met in de tkest iets van :
We gonna Fix tha run,we all gonna do,we gonna fix the run
We all gonna run to the kitchen, we all gonna do,we gonna run to the kitchen
oid
UB40 - Rat in the kitchenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet met in de tkest iets van :
We gonna Fix tha run,we all gonna do,we gonna fix the run
We all gonna run to the kitchen, we all gonna do,we gonna run to the kitchen
oid
Je zat in de buurtquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:49 schreef OldJeller het volgende:
Ik dacht dat het nummer wat ik zocht van een artiest die 'Sebastian' heette was, maar ik kan niks vinden.
You must be.. my first true love.. ....
deel van refrein I give it up, I had had enough, I won't keep this up.. ...
En in die clip zie je allemaal vrouwen in een Tshirt waarop die artiest op staat afgebeeld en je ziet hun torso alleen maar de hele tijd.
haha bijna!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je zat in de buurt![]()
Bastian is de artiest namelijk dus zonder 'SE' - You've Got my love
Heb je ook meer hintsquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef ROG het volgende:
Iemand een idee hoe dat nummer heet wat nu vaak te horen is op de radio etc, met dat Chipmunk stemmetje?
edit: gevonden, Bad Candy met een cover van Cindy Lauper's Girls just wanna..
edit: volgens mij toch niet...
Titelsong van Defqon is van de prophet, meer weet ik niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:14 schreef DvT het volgende:
Hoet heet het nummer uit de tv en radio reclame van defqon one?
Yeah, dat zingt dat stemmetje inderdaad! Thnxquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef Koepert het volgende:
Chipmunkstemmetje denk ik namelijk meteen aan Akon - (mister) Lonely
wat is de menzquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:20 schreef BadderAapje het volgende:
ik zoek nu al enige tijd het liedje dat word afgespeeld in de reclame van de menz..
dat is geen merk ofzow..je ziet het ook overal op de posters van de bus hokjes en dergelijken..
ik weet hier niet meer over te vertellen, maar meschien weet toevallig iemand hoe dit nummer heet wat er in gespeeld wordt.![]()
Oh man! Je maakt hopelijk een grapje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 06:41 schreef SpuitK0p het volgende:
makkelijke voor jullie denk ik
het is van andre hazes en begint zo:
in de hoek.... van de kroeg.... zit een man alleen
iemand?
Jank niet zo.. Daar is dit topic toch voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:05 schreef Zap het volgende:
[..]
Oh man! Je maakt hopelijk een grapje.
Stap 1. www.google.nl
Stap 2. hazes hoek kroeg alleen
Stap 3. ik doe een gok / I feel lucky
Stap 4. er is geen stap 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |