Misschien toch N.E.R.D. met Lapdancequote:Op maandag 6 juni 2005 20:37 schreef VilleRoy het volgende:
Aanvulling: Nummer is een beetje NERD/ Kelis stijl wellicht zelfs van NERD !?
Aanvulling 2: Text die er ook in voorkomt volgens mij:
'And it is for reeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllll" (real)
Opvallend zijn met name die tonen in het begin
Wie oh wie is zo knap dit te herkennen als een nummer en/of artiest !?
BINGO !!! Super om telkens weer te zien dat met een toch wat beperkte beschrijving het nummer eruit komt rollen. Hoewel ik zelf al in de goede richting zat super bedankt !!!quote:Op maandag 6 juni 2005 20:53 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Misschien toch N.E.R.D. met Lapdance
...denk ik...
Weet het eigenlijk wel zeker
Toch niet Staying Alive van de Beegees hequote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef DaveM het volgende:
deze is vast te moeilijk...
ik zoek een fout disconummer (jaren 70 denk ik) waar een hele lange en opvallend hoge gil in zit.
aah-waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
meer weet ik niet
je hoort het wel eens bij een back to the 70s special...
iemand?
The Rubettes - Sugar Baby Lovequote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef DaveM het volgende:
deze is vast te moeilijk...
ik zoek een fout disconummer (jaren 70 denk ik) waar een hele lange en opvallend hoge gil in zit.
aah-waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
meer weet ik niet
je hoort het wel eens bij een back to the 70s special...
iemand?
die hebben nog een basstem vergeleken bij die ik bedoel.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Toch niet Staying Alive van de Beegees he![]()
Kan bijna niet anders, neequote:
De tijd wel. De muziek was niet altijd je van het..quote:Op maandag 6 juni 2005 22:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, nee
Wat een mooie tijd was dat toch
met terugwerkende kracht vind ik het helemaal topquote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef sooty het volgende:
[..]
De tijd wel. De muziek was niet altijd je van het..
het is ook veel te gay voor mijn smaak, maar was gewoon even benieuwd wie dat waren...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:28 schreef sooty het volgende:
[..]
De tijd wel. De muziek was niet altijd je van het..
De Cover van de CD-Maxi single zegt: Lasciati tentare [1997]quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:15 schreef milagro het volgende:
Lasciati is wel goed, hoor, zo zeg ik het ook , alleen heet het Lasciate blijkbaar![]()
Lasciate is 'laat het' en lasciati 'laat ons', zoiets dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |