Bueno!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Calexico !
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:19 schreef Neleos het volgende:
Lee Hazlewood?
En speelde het klaar om vervolgens mijn spelfout in de edit mee te nemenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
![]()
Twee mensen in dezelfde minuut, maar Neleos schreef de naam correct. Ergo:
neleos +1
Haha. Ik had het al weer terug ge-edit. Ik zat te twijfelen hoe je het schreef.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
En speelde het klaar om vervolgens mijn spelfout in de edit mee te nemen.
Ik zou het punt gewoon aan Litpho gegeven hebben, maar goed; ik hou zelf aan dat fonetisch correcte antwoorden gewoon goed zijn, zelfs al is de spelling wat discutabel. Bij een quiz met de hand op de buzzer zou het goedgekeurd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Twee mensen in dezelfde minuut, maar Neleos schreef de naam correct. Ergo:
neleos +1
(waarna hij zelf de naam fout verbetert)
Van mij mag die het punt ook wel hebben. Zie maar wat je doet.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zou het punt gewoon aan Litpho gegeven hebben, maar goed.
Ach, richtlijn was hier nog altijd dat vraagsteller beslist (tenzij heel erg discutabel), dus daar ga ik niet moeilijk over doen. Daarnaast heeft Neleos een vraag ter beschikking en ik (nog) niet, dus spelen we doorquote:Op maandag 6 juni 2005 15:24 schreef Grobbel het volgende:
Ik zou het punt gewoon aan Litpho gegeven hebben, maar goed; ik hou zelf aan dat fonetisch correcte antwoorden gewoon goed zijn, zelfs al is de spelling wat discutabel. Bij een quiz met de hand op de buzzer zou het goedgekeurd zijn.
Meestal zeur ik niet over een spelfoutje hier en daar, maar jullie zaten qua tijd wel zo verschrikkelijk dicht op elkaar, dat ik hiervoor heb gekozen. Als jij twee minuten later nog aan was komen kakken dan had je 'm niet verdiendquote:Op maandag 6 juni 2005 15:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Van mij mag die het punt ook wel hebben. Zie maar wat je doet.
Eigenlijk was ik de enige met de juiste spelling en zonder twijfelquote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Meestal zeur ik niet over een spelfoutje hier en daar, maar jullie zaten qua tijd wel zo verschrikkelijk dicht op elkaar, dat ik hiervoor heb gekozen. Als jij twee minuten later nog aan was komen kakken dan had je 'm niet verdiendEn nu eigenlijk ook niet trouwens, gezien je foute verbetering, maar je krijgt 'm toch
![]()
quote:
quote:German bornis a pioneer in the use of digital
synthesizers, advanced computer technology, electronic keyboards and their
successful integration with the traditional orchestra in music for film and
television.
Gaan we nu alternatieve spellingen proberen voor de zekerheid?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Harald Faltermeyer?
Yup.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gaan we nu alternatieve spellingen proberen voor de zekerheid?.
Tja is ook een kwestie van smaak misschien en je bui speelt vaak ook wel mee, althans bij mij wel..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef Z het volgende:
Ik heb haar ook live gezien (na Franz Ferdinand in de Paradiso) en ik vond er echt helemaal niks aan, een volledig zoutloos concert, zoutloze band, vreselijk vond ik het ...
Queen; Live at wembley?? Al weet ik niet hoe groot queen is in The Statesquote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef GLO het volgende:
Was ff weg. Hier alles dood zie ik? Dan gooi ik er wel ff een nieuwe vraag in:
Wat is de bestverkochte muziek-dvd aller tijden, volgens Billboard?
Het gaat om wereldwijde verkoop, maar Queen is het niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Queen; Live at wembley?? Al weet ik niet hoe groot queen is in The States
Of Garth Brooks ofzoquote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef Litpho het volgende:
Ik vermoed zelf iets met countryinvloeden. Shania Twain of zo (alhoewel ik daar uiteraard geen DVD-titels van ken en dit dus ook geen antwoord is).
the eaglesquote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef Neva het volgende:
hell freezes over is het .. alleen weet niet of die van de beatles is of niet![]()
Eagles dus. Toch knap om met zowel verzamelcd als concertdvd bovenaan te staan.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:52 schreef Neva het volgende:
hell freezes over is het .. alleen weet niet of die van de beatles is of niet![]()
bdoel ik dus Forty licks Amerikaansquote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef Prep2Fight het volgende:
The Rolling stones? Die hele dure dvd's?
De titel was al goed en nu haal je het punt helemáál binnenquote:
Nou ranja, je treft hetquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef Neva het volgende:
Of het goed is weet ik niet.. maar ben er vandoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |