quote:
Kom op zeg, we spelen hier toch geen verstoppertje. Jij komt met argumenten tegen de grondwet, ik vraag me af wat die argumenten met de grondwet te maken hebben, en vervolgens heb je geen zin om het uit te leggen. Rot ff op zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar ging jij een discussie aan?
Waar zijn jouw argumenten?
Projecteer lekker een eind weg jongen
je komt er wel zo
Weer een voorbeeld van de holle 'overtuigingstechniek' van mevrouw. Een hoop geblaat maar niks inhoudelijks.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom op zeg, we spelen hier toch geen verstoppertje. Jij komt met argumenten tegen de grondwet, ik vraag me af wat die argumenten met de grondwet te maken hebben, en vervolgens heb je geen zin om het uit te leggen. Rot ff op zeg.
owquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:14 schreef Xante het volgende:
He zhe-devill, opzich zou het wel okay zijn als je voor de gein eens inhoudelijk reageert. Probeer het eens... het enige wat je doet is blabla zeggen en je mening nog eens herhalen. TC03 had volkomen gelijk wat betreft het gelijktrekken van de euro in de armere landen en de relevantie met de EU-grondwet. Het heeft namelijk echt helemaal niks met elkaar te maken.
okeey ik las je al niet meer en dacht dat dit topic ten dode was opgeschreven, maar als jij van de partij blijftquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:43 schreef Rolfxx het volgende:
Niemand trekt zich terug uit de gulden strijd!
Hoor je dat Zhe! NIEMAND!!
Ik geef de strijd nooit op! Alleen heb ik soms wel enige sociale bezigheden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
okeey ik las je al niet meer en dacht dat dit topic ten dode was opgeschreven, maar als jij van de partij blijft
blijf ik ook aanwezig
altijd
Met jou durf ik alles aan zelfs die nare ventjes hier
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:45 schreef Steijn het volgende:
Een Gulden die van nikkel was.Ik kan er geen traan om laten. Alleen de bankbiljetten waren wel mooi, maar de Euro heeft zoveel voordelen, ik wil geen Gulden meer.
Noem eens 3 voordelen van de euro..quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:45 schreef Steijn het volgende:
Een Gulden die van nikkel was.Ik kan er geen traan om laten. Alleen de bankbiljetten waren wel mooi, maar de Euro heeft zoveel voordelen, ik wil geen Gulden meer.
Helaas God heeft het zo niet bedoeld..quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Ik geef de strijd nooit op! Alleen heb ik soms wel enige sociale bezigheden.![]()
Maar met jou (alsjeblieft wees een vrouw van mijn leeftijd) blijf ik strijd voeren!!
De Euro is veel waard ten opzichte van de Dollar (denk aan de lage energieprijzen), ik kan nu goedkoop inkopen doen in Duitsland, met vakantie heb je geen gedoe met vreemd geld meer en je kunt binnen de hele eurozone prijzen vergelijken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef Rolfxx het volgende:
Noem eens 3 voordelen van de euro..
Je bent wel een vrouw ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Helaas God heeft het zo niet bedoeld..![]()
Dat de euro veel waard is heeft ook nadelen in principe..goedkope inkopen kon je vroeger toch ook?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
De Euro is veel waard ten opzichte van de Dollar (denk aan de lage energieprijzen), ik kan nu goedkoop inkopen doen in Duitsland, met vakantie heb je geen gedoe met vreemd geld meer en je kunt binnen de hele eurozone prijzen vergelijken.
Oeps, een teveel.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
De Euro is veel waard ten opzichte van de Dollar (denk aan de lage energieprijzen), ik kan nu goedkoop inkopen doen in Duitsland, met vakantie heb je geen gedoe met vreemd geld meer en je kunt binnen de hele eurozone prijzen vergelijken.
Oeps, een teveel.
Yes i'm a ladyquote:
Ja. Dat scheelt wel watquote:
Tjah........quote:
Kortom 'jong' en 'oud' wil de gulden terugquote:
Nee want toen was er een wisselkoers en banken vragen daar altijd belachelijk veel geld voor. Nu zijn ze dus buitenspel gezet. Bovendien is het opheffen van handelsbarrieres goed voor de economie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
*ik kan nu goedkoop inkopen doen in Duitsland-----goedkoop inkopen doen in Duitsland kon je ook al toen de gulden er was
lol kijk mensen lolquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
ja dat klopt inderdaad lolllll
Nog 1 berichtje danquote:Op donderdag 9 juni 2005 02:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
lol kijk mensen lol
ik gebruik lol als interpunctie rofl
hoe vind je dat nou lol
Je was alleen trots op de Gulden? Maar Nederland heeft toch zoveel meer om trots op te zijn. Progressief beleid jegens vrouwen en homo's, fantastische intrastructurele werken (Deltawerken, spoorwegennet, HSL, Afsluitdijk, polders, snelwegen), de Gouden Eeuw, onze grote multi-nationals, Nederlands design, onze taal, etc etc.quote:Op donderdag 9 juni 2005 02:02 schreef Rolfxx het volgende:
En bovendien..een keer iets typisch Nederlands..iets waar we wél trots op kunnen zijn. Nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |