Die lijstjes ken ik wel, en bedoelde ik dus ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:08 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En ik neem aan dat jij wel elke dat de stats even bekijkt van het Fok! team![]()
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #26 klikke...
Zou ik niet weten, maar hierboven werd geloof ik een tip gegeven daarover, ik ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die lijstjes ken ik wel, en bedoelde ik dus ook.
Maar ik vroeg me af of ik het zelf ook ergens kon terugvinden...
10.000quote:
Kwestie van goed typenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kun je nou alweer zoveel keys hebben?!
1. men neme kladblokquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe kun je nou alweer zoveel keys hebben?!
zal ik dan ook gewoon met 40K pulsenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:05 schreef mcintosh het volgende:
Hey das apart.... in de stats daar is het pas 23.05....
Zou dus betekenen dat we nog even een uur door kunne tikken, en die komen dan ook nog voor de 6 juni erbij
Dat mag nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
1. men neme kladblok
2. men plaats 8 vingers, alles behalve de 2 duimen, op een toets
3. men begint de toetsen in te drukken
4. pas als men aan het eind van de kladblok regel is, zodat ie vanzelf verspringt neemt men even pauze
5. daarna heerhaalt men dit proces
Niemand houdt je tegen...quote:
en waarom niet?quote:
Omdat dat dus cheaten isquote:
je mag toch geen automatische programma's gebruiken om dat te doen..??quote:
Niet waarquote:
ja, ik doe het ook de heeeele dagquote:
Hmmz dus jklfdljkfsdljkfsdljkfsdfdsopiwqopeowqpdaxsajikdjkwasjfkrdhjghbjsNFEJldnfkjmnesdnfklsndjrflw mag dus welquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:27 schreef mschol het volgende:
[..]
je mag toch geen automatische programma's gebruiken om dat te doen..??
dit is niet automatosch maar wel erg effectief..
volgens de regels volgens mij wel...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dus jklfdljkfsdljkfsdljkfsdfdsopiwqopeowqpdaxsajikdjkwasjfkrdhjghbjsNFEJldnfkjmnesdnfklsndjrflw mag dus wel
Dan zit ik nu op 21.500quote:
en als ze dat kunnen nachekcen is het aanklagen want dan is het een keylogging proggiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef mcintosh het volgende:
Tuurlijk mag dat, je drukt toch helemala zelf die keys in?
Waarom zou je persé betekenisvolle zinnen moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |